Mine to siste dager.. (Lang!)

Skal seie du er tøff! Mykje lykke til, håpar virkelig det snart løsner for deg <3

Da har alt sagt fullstendig stopp her i gården. Ingen flere rier, kun maserier. Ikke kommet mer blod heller. Sovet hele dagen med unntak av en tur med sambo. Så nå har jeg og bebis fått oss en god pause, og jeg har begynt å komme over skuffelsen (var ganske mentalt innstilt på baby når riene var igang + blodslim og gugge på plass ;) )
Men om 1,5 time går vi over til uke 37+0, og det er uansett ikke lang tid igjen..

Godt du får slappa litt av. Kanskje det kroppen treng for å samle litt krefter? Håpar det snart er over, for er ikkje kjekt å gå slik som du så lenge v

Håper at du får slappa av litt nå og at det plutselig setter i gang med "skikkelige" saker ;) Må være forferdelig slitsomt å gå slik i flere dager!

Håper kroppen setter igang neste gang og ikke lurer dere mer!:) klem

Den kroppen, den kroppen altså...! Våknet inatt med mye menssmerter og endel blod, men ingen rier. Blør enda, men ingen andre tegn enn maserier og murring. Blir så frustrert av at det svinger så veldig! Så selvom været er helt fantastisk og jeg egentlig vil ut i sola, så gjemmer jeg meg under dyna idag.

Æsj så kjedelig at kroppen lurer deg så! Håper det kan ta seg opp, eller i verste fall gi seg helt til det starter ordentlig.

Æsj så kjedelig at kroppen lurer deg så! Håper det kan ta seg opp, eller i verste fall gi seg helt til det starter ordentlig.

Ja, det hadde vært fint! Fortsatt ingen rier, bare blod/slim.. :S Så på nytt innstiller jeg meg på at det fortsatt er lenge til fødsel.. ;)

Ja, det hadde vært fint! Fortsatt ingen rier, bare blod/slim.. :S Så på nytt innstiller jeg meg på at det fortsatt er lenge til fødsel.. ;)
Mye blod? Har kommet mye slim her og de siste dagene, men ikke noe blod. Aner ikke hva det er jeg, sist kom det kun som en propp og så blod dagen etter.
Du har nok ikke lenge igjen uansett, det er jo tegn på noe:D

Dumt.. Blir sliten bare av å lese det jeg. Lykke til, håper det skjer noe "ekte".

Mye blod? Har kommet mye slim her og de siste dagene, men ikke noe blod. Aner ikke hva det er jeg, sist kom det kun som en propp og så blod dagen etter.
Du har nok ikke lenge igjen uansett, det er jo tegn på noe:D

Ja, eller mye og mye - er ikke litervis liksom :P Jm på føden sa det var et godt tegn på fredag, men altså... Det har jo godt noen dager nå, og i følge en venninne gikk hun med både blødninger og rier i 3 uker før tvillingene hennes kom.. Så her ser jeg nesten ikke på NOE som tegn lengre :P

Dumt.. Blir sliten bare av å lese det jeg. Lykke til, håper det skjer noe "ekte".

Ja, håper vi begge går inn i neste fase veldig, veldig snart!! ;)
Litt redd for å være utslitt før det virkelig starter.

Gikk med maserier med første, og vet hvor grusomt slitsomt det der er. Bare husk å hvil deg masse, for plutselig går det over i ordentlige rier og da er det liksom ingen vei tilbake;)
Snart i mål, flinka!:)

Gikk med maserier med første, og vet hvor grusomt slitsomt det der er. Bare husk å hvil deg masse, for plutselig går det over i ordentlige rier og da er det liksom ingen vei tilbake;)
Snart i mål, flinka!:)

Har fått bekreftet at det var ordentlige rier jeg hadde, men de har nå gått over til maserier igjen.. Nå synes jeg maseriene er bare småtteri :P Hatt det siden uke 32.. Forrige svangerskap fikk jeg ikke de ordentlige riene før vannet gikk og alt var igang. Men er visst flere som går med ordentlige rier også en stund, sa de på føden. Men nå står det på stedet hvil, og hvis de ordentlige riene kommer tilbake igjen, så spørs det om vi kommer oss på føden i tide :P Tror jo alt bare er falsk alarm...!

Ja, eller mye og mye - er ikke litervis liksom :P Jm på føden sa det var et godt tegn på fredag, men altså... Det har jo godt noen dager nå, og i følge en venninne gikk hun med både blødninger og rier i 3 uker før tvillingene hennes kom.. Så her ser jeg nesten ikke på NOE som tegn lengre :P
Åja, de holder vel et øye med deg siden du blør:) jeg var jo innlagt pga blødning sist, men det var nok mye pga lang reisevei. Men jeg fødte ca en uke etter jeg begynte å blø da:) gikk også med masse regelmessige vonde tak i dagene før, det var grusomt.
Nei en kan ikke ta noe som tegn, for alt er så forskjellig fra person til person:o kjipt. Hehe

Falsk alarm er kjipt, kjenner til det selv dette svangerskapet;)
Hvordan går det nå:)?

Falsk alarm er kjipt, kjenner til det selv dette svangerskapet;)
Hvordan går det nå:)?

Ja, ikke sant.. Jeg er fryktelig sliten, ellers går det greit ;) Sovet nesten i hele går, og nesten hele dag. Og nå har jeg lagt barna og legger meg selv også ;) Har visst mye krefter å lade opp igjen ;)

Åja, de holder vel et øye med deg siden du blør:) jeg var jo innlagt pga blødning sist, men det var nok mye pga lang reisevei. Men jeg fødte ca en uke etter jeg begynte å blø da:) gikk også med masse regelmessige vonde tak i dagene før, det var grusomt.
Nei en kan ikke ta noe som tegn, for alt er så forskjellig fra person til person:o kjipt. Hehe

Er allerede over ei uke siden første blødning, det kommer og går litt..! Men han kommer vel ut når han er klar :P Jeg er kjempeklar! Haha.

Ja, håper vi begge går inn i neste fase veldig, veldig snart!! ;)
Litt redd for å være utslitt før det virkelig starter.
Ja, vi får satse på det! Nei, beste er å ha ladet opp litt.. Jeg er trøtt som bare det for tiden, lov å håpe at det er kroppen som lader opp til den store finalen :p

Krysse fingre!

Back
Topp