Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedelig at kroppen lurer deg så! Håper det kan ta seg opp, eller i verste fall gi seg helt til det starter ordentlig.
Mye blod? Har kommet mye slim her og de siste dagene, men ikke noe blod. Aner ikke hva det er jeg, sist kom det kun som en propp og så blod dagen etter.Ja, det hadde vært fint! Fortsatt ingen rier, bare blod/slim.. :S Så på nytt innstiller jeg meg på at det fortsatt er lenge til fødsel..![]()
Mye blod? Har kommet mye slim her og de siste dagene, men ikke noe blod. Aner ikke hva det er jeg, sist kom det kun som en propp og så blod dagen etter.
Du har nok ikke lenge igjen uansett, det er jo tegn på noe![]()
Dumt.. Blir sliten bare av å lese det jeg. Lykke til, håper det skjer noe "ekte".
Gikk med maserier med første, og vet hvor grusomt slitsomt det der er. Bare husk å hvil deg masse, for plutselig går det over i ordentlige rier og da er det liksom ingen vei tilbake![]()
Snart i mål, flinka!![]()
Åja, de holder vel et øye med deg siden du blørJa, eller mye og mye - er ikke litervis liksomJm på føden sa det var et godt tegn på fredag, men altså... Det har jo godt noen dager nå, og i følge en venninne gikk hun med både blødninger og rier i 3 uker før tvillingene hennes kom.. Så her ser jeg nesten ikke på NOE som tegn lengre
![]()
Falsk alarm er kjipt, kjenner til det selv dette svangerskapet![]()
Hvordan går det nå?
Åja, de holder vel et øye med deg siden du blørjeg var jo innlagt pga blødning sist, men det var nok mye pga lang reisevei. Men jeg fødte ca en uke etter jeg begynte å blø da
gikk også med masse regelmessige vonde tak i dagene før, det var grusomt.
Nei en kan ikke ta noe som tegn, for alt er så forskjellig fra person til personkjipt. Hehe
Ja, vi får satse på det! Nei, beste er å ha ladet opp litt.. Jeg er trøtt som bare det for tiden, lov å håpe at det er kroppen som lader opp til den store finalenJa, håper vi begge går inn i neste fase veldig, veldig snart!!
Litt redd for å være utslitt før det virkelig starter.