Mine magebilder :)

ORIGINAL: lenemor

På Rockeskolen på tv er det en av jentene som heter Moa, og jeg begynner å venne meg til det (vi har et sted utenfor Ålesund med masse kjøpesenter som heter Moa, så jeg tenkte på det først). Tror jeg kan like det navnet når det først har etablert seg i hodet mitt..

 
Ja, det var kjøpesenter-moa jeg tenkte på jeg også. Vi bor jo bare et kvarter ifra. Har aldri hørt det navnet før jeg, men ser at det kan være et fint navn når man er vant til det. Jeg liker navnene som slutter på A best[:)]
 
ORIGINAL: anjuk

Har aldri hørt Moa før jeg, men synes det er veldig fint!!
Har det noen betydning?


 
Fant dette om navnet Moa [:D]
Er ihf litt info... hehe
 
 

MOA
Moa är en av 90-talets största moderaketer. För 30 år sedan fanns det bara 66 personer, unga som gamla, som hette Moa, 1999 var det 916 små flickor som fick det som förnamn och 771 av dem fick det som tilltalsnamn. Moa är nu ett av namnen på 10-i-topp och klättrar fortfarande med full kraft mot toppen. Namnet kan mycket väl bli ett av de allra populäraste om några år.
Moa anses vara en smekform av ordet mor. Men det som satt fart på Moavågen är knappast någon moderskult utan författarinnan Moa Martinson (som egentligen hette Helga Maria).
Moa har haft namnsdag på två olika datum sedan 1986 men får från och med 2001 vänja sig vid ett tredje, nu med [link=http://www.svenskanamn.se/SvenskaNamn/Namn.aspx?/SvenskaNamn/Namn.aspx?namn=Lillemor?]Lillemor[/link] vid sin sida.


Popularitet idag: Oförändrat
Placering på namntoppen: 16
Namnsdag: 18 november
 
Jeg må ærlig innrømme at jeg har tenkt en god del på dette navnet, Moa, og jo mere jeg tenker på det jo finere synes jeg det er. Anse dette som din første stemme på Moa som navn til den nye jenta deres[:)]
 
Forrige ukes bilder på plass jenter [;)]
 
Hvordan går det inni magen din? Er det mye liv og lite plass inni der nå eller?
 
ORIGINAL: namba

Hvordan går det inni magen din? Er det mye liv og lite plass inni der nå eller?

 
Hihi... Det går bra med magen min..
Er veldig mye liv å rørelse der inne, mer enn med Wilma faktisk..
Og så klart så føles det veldig trangt nå.. Hun får gjerne komme snart,
for min del alltså, så lenge M er her hjemme bare [;)]
Hodet ligger langt nede i bekkenet, er ikke helt festet, men knappt det gikk
å flytte på det sa JM i forrige uke... Så vem vet, kanskje hun kommer snart [:)]
 
Spørs om hun blir mer aktiv enn Wilma da. De sier jo at sånt merkes allerede i magen.
 
Ja, vi får håpe hun kommer snart. Vi er jo så spente[:)]
 
ORIGINAL: namba

Spørs om hun blir mer aktiv enn Wilma da. De sier jo at sånt merkes allerede i magen.

Ja, vi får håpe hun kommer snart. Vi er jo så spente[:)]

 
Jaaa, det merkes vel snart det da... Hun får gjerne bli mer aktiv enn Wilma, sån sett...
Så lenge hun sover bra, og spiser  og er frisk [:)]
Håper at det ikke blir noe problem med ammningen denne gangen heller, ammet jo Wilma til hun var 11 månader,
så skall helt sikkert ikke være noe problem med det da.. Føler puppene har vokset masse det siste da [:-] Og de lekker...
 
å.. så spennende dette er snuppa!! tenk at du snart er tobarnsmamma... spennende å se hva dere ender med av navn til den lille jenta.. og jeg gleder meg sånn til å se bilde av det lille vidunderet.. klem
 
Oi, nå ser det ut som om lillesøster er klar for å komme... tenk, Johanna ble født når jeg var på 37+3 hun.... samme som du er på siste bildet ditt [:D]
 
ORIGINAL: Lillemor82

å.. så spennende dette er snuppa!! tenk at du snart er tobarnsmamma... spennende å se hva dere ender med av navn til den lille jenta.. og jeg gleder meg sånn til å se bilde av det lille vidunderet.. klem

 
Jaaa, nok er det spennende dette... Hadde så gjerne visst når hun kommer da [:-]
Ser ut til at vi begge liker Moa best [:D]
Så klart kommer dere å få se masse bilder og
Klem til dere
 
 
 
ORIGINAL: lenemor

Oi, nå ser det ut som om lillesøster er klar for å komme... tenk, Johanna ble født når jeg var på 37+3 hun.... samme som du er på siste bildet ditt [:D]

 
Jaaaaa, ikke sant! Jeg føler og at det er dags å komme ut snart allltså... [:D]
Meeeen, må vel tenke litt på UL terminen og dessverre... [:-]
Wilma kom 8 dager før teminen hun...
 
Jenter:
Denne ukens bilder ligger forresten i øverste inlegget mitt [:D]
 
Legger inn et bilde på hentesettet jeg [:D]
Pluss en body og overallen da, som ikke
er med på bildet... hihi
 
 
oi oi, du begynner å bli stor.. hihih.. [:D][;)]... Fin mage.. Tar jeg helt feil eller har magen din sunket litt?
 
Søtt hentesett! Perfekt for lille Moa[:)] Jeg liker det navnet så godt jeg[:)]
 
ORIGINAL: *MammanTilTrym*

oi oi, du begynner å bli stor.. hihih.. [:D][;)]... Fin mage.. Tar jeg helt feil eller har magen din sunket litt?

 
Hehe... Begynner..? Har følt meg stor ganske lenge nå jeg...
Men ja, magen har sunket en del jaaa...
Hun lå med hodet ganske så langt nede i bekkenet, på siste kontroll
 
Woooooooooow, så moro å se ALLLLE de magebildene!!!
For en NYYYDELIG mage du hadde.
Jeg for min del føler meg bare feit på et vis [:'(]
Ikke alt som er borte etter Nora, så har fortsatt en del igjen
på sidene [&o]
 
Den magen var sinnsykt fin!!
 
Begynner nesten å glede meg til jeg får en sånn en[;)]
 
ORIGINAL: * Gullungen *

Woooooooooow, så moro å se ALLLLE de magebildene!!!
For en NYYYDELIG mage du hadde.
Jeg for min del føler meg bare feit på et vis [:'(]
Ikke alt som er borte etter Nora, så har fortsatt en del igjen
på sidene [&o]

 
Tusen takk vennen!
Ikke sant! Syns det er moro og ha alle de bildene jeg.
(har jo like mange magebilder når Wilma ligger der inne og [;)])
Hadde jo "turen " og gå ned altsammen veldig kjapt, nå syns det så
klart litt, klarer ikke å komme i noen av buksene jeg hadde før enda...
Men stresser ikke med det.
Jeg syns ikke du ser feit ut, langt ifra! Synes godt at du er gravid da [:D] Såååå nydelig sååå!
 
 
 
ORIGINAL: monicabebe

Den magen var sinnsykt fin!!

Begynner nesten å glede meg til jeg får en sånn en[;)]

 
Takk, takk vennen!
 
Skjønner godt at du gleder deg til magen vises!
(og sen blir det bare tungt og jobbigt) hehe
Men du klarer deg sikkert ifra alle de verste plagene du da [;)]
 
Jeg kan og lengte etter en gravidmage iblandt... [:-] Meeeeeen ikke noen flere barn her i huset!
Må få sove litt først nå alltså! Kanskje om 6-7 år? Vem vet!? [:)]
 
Back
Topp