Mine magebilder :)

ORIGINAL: lenemor

Wow, for en fantastisk fin mage - det er lenge siden jeg har tittet på bildene dine nå! Hvordan er den i forhold til samme tid i forrige svangerskap - den ser jo helt ferdig ut

 
 
Tusen takk Lenemor [:D]
Er morsomt å sammenlikne bildene, nå og forrige gang...
Men trur ikke det er sån stor skillnad faktiskt, hvis man ser på bilder - nå & da, 
men denne gangen føler jeg meg så mye større.. Er så rart det da! [:-]
Føler meg ferdig nå jaaaa.. Ikke så veldig mye plass i magen til lillesøster lenger... hehe
Er jo ikke så veldig lenge igjen før vi er 2 barnsforeldre...!! Gru gleder oss [:D]
 
For en FANTASTISK fin gravid mage [:)]
Ikke lenge igjen nå!!!
Nesten så jeg skulle ønske vi hele gjengen om igjen
kunne ha vært gravide samtidig!!!
 
ORIGINAL: * Gullungen *

For en FANTASTISK fin gravid mage [:)]
Ikke lenge igjen nå!!!
Nesten så jeg skulle ønske vi hele gjengen om igjen
kunne ha vært gravide samtidig!!!

 
Tuuusen takk Gullungen [:D]
Er glad for at det ikke er såååå lenge igjen nå....
Hadde gjerne vært gravid sammen med dere allesammen igjen.[:)]
Om jeg sier det sån, så er det ikke alls det samme og være med inne på termin november 2007,
som og være med oss her inne....
 
 
Nye bilder igjen jenter [;)]
 
såååå fin mage. Jeg vil også ha baby til!
 
Så stor og fin mage du har. Det er tungt og upraktisk å leve med, man å du så vakkert!
 
For en utrolig fin mage du har!!!!!!!!
 
Tuuuusen takk allesammen!
Gravide mager er så vakkert [:D]
Men som namba sier, tungt og upraktisk... hehe
 
Flere bilder i første inlegget førresten jenter...
Ikke så lenge igjen nå... Puh!
 
Skal si lillesøster vokser inni magen din[:)] Så flott gravid-mage. Tenk nå får du snart møte gullet ditt[:)]
 
Oh my goodness! Du skal jo snart ha baby jo!![:D] Det er utrolig hvor fort tiden går når det ikke er en selv som er gravid!![:D][:D][;)] Du har kjempestor og -fin mage. 
 
Nå er det ikke lenge igjen assa[:D]
 
Masse lykke til[:)]
 
ORIGINAL: Elimor

Skal si lillesøster vokser inni magen din[:)] Så flott gravid-mage. Tenk nå får du snart møte gullet ditt[:)]

 
Tusen takk Elimor!
Føler meg ganske så stor nå jaaaa..
Ska bli deilig å snart være ferdig, som man sier... [;)]
Gleder oss så masse!!!!
 
ORIGINAL: * Theamamma *

ååååååså fin magen din er[:)]
må si jeg blir litt verpesyk når jeg ser magen din[:D][:D]

 
Dere er så snille allesammen! Tusen takk..!
 
Jaaaa, bare sett igang å ruge nå... Gravide mager er sååå fint da [;)]
 
ORIGINAL: namba

Oh my goodness! Du skal jo snart ha baby jo!![:D] Det er utrolig hvor fort tiden går når det ikke er en selv som er gravid!![:D][:D][;)] Du har kjempestor og -fin mage. 

 
Hehe... Likte den "Oh my goodness"... hehe..
Er litt sån jeg føler meg nå... [8D]
Tiden har gått så kjempe fort da, har ikke rukket
å tenke så masse som forrige gang, hvis dere skjønner..!
Og nå gleder vi oss bare masse den tiden som er kvar innan lillesøster (Moa..?) kommer [:)] 
 
For en fantastisk fin mage - den blir bare flottere og flottere!! Og hjelpes, det er jo bare en måned igjen jo!!!
 
ORIGINAL: lenemor

For en fantastisk fin mage - den blir bare flottere og flottere!! Og hjelpes, det er jo bare en måned igjen jo!!!

 
Hihi.. Tusen takk!
Hjelpes, sier jeg og... Tiden har bare flytt av gårde [:-]
Regner med at det er max 6 uker igjen nå... Juhu!
 
Og vi har ikke Wilmas rom ferdig enda (så hun sover inne hos oss), ingen sprinkelseng har vi til lillesøss heller..
Nytt bilsete ska vi og kjøpe til Wilma nå snart, sån at lille snuppa får "erve" det andre.. [;)]
Søskenvogna har kommet til butikken igår, så den har vi ihf på plass nå da.. hehe
Mye å gjøre nå det siste folkens! Barnerommet skall være ferdig INNEN uke 46, så det så....!
Har ikke så stor lyst å ha 2 sprinkelsenger inne på soverommet vårt, neeei...
De pytte, pytte små klærne er lagt på plass i kommoden.. [:D] Husker ikke at Wilma var så liten jeg... [:-]
 
ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

ORIGINAL: namba

Oh my goodness! Du skal jo snart ha baby jo!![:D] Det er utrolig hvor fort tiden går når det ikke er en selv som er gravid!![:D][:D][;)] Du har kjempestor og -fin mage. 


Hehe... Likte den "Oh my goodness"... hehe..
Er litt sån jeg føler meg nå... [8D]
Tiden har gått så kjempe fort da, har ikke rukket
å tenke så masse som forrige gang, hvis dere skjønner..!
Og nå gleder vi oss bare masse den tiden som er kvar innan lillesøster (Moa..?) kommer [:)] 

 
Nei, denne graviditen har nok gått minst dobbelt så fort siden du har Wilma. Rart hvor tiden flyr når en er småbarnsmor altså.
 
Hva mener du med Moa? Skal hun hete det? Har dere bestemt dere for navn?
 
ORIGINAL: namba

ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

ORIGINAL: namba

Oh my goodness! Du skal jo snart ha baby jo!![:D] Det er utrolig hvor fort tiden går når det ikke er en selv som er gravid!![:D][:D][;)] Du har kjempestor og -fin mage. 


Hehe... Likte den "Oh my goodness"... hehe..
Er litt sån jeg føler meg nå... [8D]
Tiden har gått så kjempe fort da, har ikke rukket
å tenke så masse som forrige gang, hvis dere skjønner..!
Og nå gleder vi oss bare masse den tiden som er kvar innan lillesøster (Moa..?) kommer [:)] 


Nei, denne graviditen har nok gått minst dobbelt så fort siden du har Wilma. Rart hvor tiden flyr når en er småbarnsmor altså.

Hva mener du med Moa? Skal hun hete det? Har dere bestemt dere for navn?

 
Jaaa, ikke sant! Vet ikke helt hvor tiden har tatt veien... hehe
 
Vi er ikke helt sikkre på navn til lillesøster enda da... Men Moa er et av de navnene vi liker best nå [:)]
Er et svensk navn, som er veldig kjent. (finnes en forfatter bla som heter Moa)
Ellers har vi Maia, Agnes eller Thea som alternativ[:D]
 
Vad syns dere da jenter?
Er vansklig med navn da...
 
Har aldri hørt Moa før jeg, men synes det er veldig fint!!
Har det noen betydning?
 
På Rockeskolen på tv er det en av jentene som heter Moa, og jeg begynner å venne meg til det (vi har et sted utenfor Ålesund med masse kjøpesenter som heter Moa, så jeg tenkte på det først). Tror jeg kan like det navnet når det først har etablert seg i hodet mitt..
 
Back
Topp