Mine magebilder :)

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Mine magebilder [:D] 
 

                      
       Uke 11+1               Uke 12+3                  Uke 13+3           Uke 14+5                  Uke 15+4               Uke 16+4 

               
     Uke 17+4                   Uke 18+4               Uke 19+4                              Uke 20+5

                     
                     Uke 21+5                                                  Uke 22+5                                                    Uke 23+5

                   
                    Uke 24+5                                                 Uke 25+5                                                   Uke 26+5

                      
                      Uke 27+5                                                   Uke 28+6                                                   Uke 29+3
 
 
                     
           Uke 30+6                                                     Uke 31+6                                                   Uke 33+0


                     
                    Uke 34+3                                                   Uke 35+3                                                   Uke 36+3
 
åååååå..... 
 
Ååååååååå, så fin *misunneligja*
 
 kjempe fin mage
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååå, så fin mage!! Littegrann missunelig. [:)][:D]
Krysser fingrene for at jeg kommer like etter deg![:D]
 
Åhh.. Herregud så nydelig..
Gravidemager er helt fantastisk fint!!
 
Litt misunnelig jeg og.. [8|][:D]
 
ååååå. fine magen. god kos til lillebaby fra oss
 
Så flott mage da for din lille hybelboer[:D]
 
Så søt mage du har fått
Nesten så jeg savner min litt[:)]
 
ORIGINAL: silje a

 kjempe fin mage
 
åh, så fin!!! NÅ ble jeg rent misunnelig. Drømte i natt at jeghadde magen min igjen jeg, og det var så koselig å sitte og stryke på den og vite at inni lå det en liten baby!
 
så fin mage[:D] 
 
så morro! merker du noe om magen kommer lettere denne gangen? -siden det ikke er så lenge siden sist og sånn... ??
 
Så fin og søt mage du har!! Sukk
 
Du! Det var en utrolig flott mage da!! Også ikke ett strekkmerke fra forrige gang?!! Kjempeflott[:D]
 
ORIGINAL: Nøste77

Ååååååååå, så fin *misunneligja*
 
ORIGINAL: Almyrida81

Åhh.. Herregud så nydelig..
Gravidemager er helt fantastisk fint!!

Litt misunnelig jeg og.. [8|][:D]
 
Tusen takk allesammen, så koselige hilsner [:D]
Kommer mange flere bilder etterhvert..!
Prøver å ta bilde varje fredag, sån som vi gjorde med Wilma, moro og ha å sammenlikne med [:)]
 
Merker at magen kommer fortere enn sist gang jaaa, hadde sån "fin" gravidmage i uke 16 sist...
Fikk ikke noen strekkmerker, og man kan alltid håpe at de ikke kommer denne gangen heller [8D]
 
Back
Topp