Min vei til "slim-fit"

Tusen takk :)
Ja det var utrolig deilig å komme under 80 kg, jeg var jo nede i 77,6 den dagen jeg dro på ferie så det er surt at jeg nå er på 79,8 :( Men fortsatt under 80 da....

Fortsatt på samme måte som før suppekuren, spiste ca 1300 kcal pr dag, i tillegg så begynte jeg å telle karbo også. Så max 150g karbo pr dag! Så jeg kjører en liten kombi av lavkarbo og lavkalori :) Men synes det er litt vanskelig å komme inn igjen på rett spor nå etter ferien :( Meldte meg inn på VG's vektklubb i går, men der står det at jeg skal spise ca 2000 kcal pr dag, og jeg føler det blir feil... Men tenkte jeg skulle prøve det i noen dager å se :) Litt vanskelig å få i seg så masse om man bare skal spise sunt, så det ble en del fett i går (mye rømme til fisken og gulost som snacks siden det er omtrent null karbo)
 

åh, ja det forstår jeg det er, men man skal kose seg på ferie og så kan man heller ta igjen den vekta man legger på seg da.. det skal jeg også gjøre..jeg skal kose meg en uke og så rett tilbake til vanlig kosthold etterpå.. ikke fortsette på samme kjøre etter at jeg er komt hjem slik jeg bruker..hehe...

jeg er nede i 79,4 idag og jeg skal spise 1745 kcal for dag, dette gjorde jeg i to uker før påske og jeg gikk med en gang ned en kg i uka. så siden vi er omtrent like tunge så skal vi vel spise ca like mye også? eller det kommer vel ann på høyden også..jeg er 167 cm vertfall, hvor høy er du? 

da starter jeg med 1745 ca kcal imorgen så får vi se hvordan det går..hehe.. jeg dropper av suppekuren idag siden jeg gikk opp 200 gr over natta så ser jeg ikke vitsen i og gjøre meg ferdig...da tar jeg en rolig dag idag og spiser opp suppa og så spiser jeg vanlig middag, men ikke så mye av det da, og så får jeg se.. gidder ikke sitte og spise suppe med fullkorsris og grønnsaker når vi skal bort på middag når det "likevel ikke hjelper" :P

 
Ja, det går ikke an å slanke seg på ferie ;) Så lenge man er flink før og etter så går det bra :)

Jeg veide også 79,4 i dag :p hehe... Er 163 høy da!

Utifra Grete Roede så skal jeg spise 1300 kcal pr dag da... Så syns det var mye at jeg plutselig skulle spise 2000 å noe med VG klubb!

Neste gang jeg skal ta suppekuren, så tror jeg at jeg nøyer meg med de 4 første dagene, er jo da man går ned meste ;)
 

jeg regna ut bmr inn på trening.no der sto det litt forskjellig igrunnen så den var veldig grei:) holder meg til den:) 

ja, jeg tror det jeg også! hehe.. men, når du var ferdig med kuren og starta og spise igjen gikk du opp igjen da? eller holdt vekten seg stabil? :P huff.. har vært borte på middag idag og spiste grei middag, bittelitt potet, bittelitt saus og masse grønnsaker og en del kjøtt... men så kom desserten da... søren altso! det blei et stykke epelekake med vaniljesaus og krem gitt... jaja.. får starte på ny frisk imorgen! 

 
Gikk ikke opp etter at jeg var ferdig :) Men begynte å telle karbo i tillegg! Max 150 g pr dag... Å det ser ut til å funke for meg ;) Så vekten fortsatt nedover :)))

Det er lov å unne seg noe søtt (minst) én dag i uka ;)
 

Det hørest bra ut! :) samme her:D 

ja, jeg må det, viss ikke så sprekker jeg rett og slett...men det handler om og ikke la lørdagssnopet bli til både fredag, lørdag og søndag...det skjer fort her...hehe...så nå skal det ikke kjøpest inn noe før til lørdagen og skal bare kjøpe litt slik at det kun holder til den dagen:)

men skal prøve og ikke spise godteri i det hele tatt på en måne jeg da.. eller 3 uker til.. bare for å komme meg litt ut av uvanene mine.. får jeg lyst på godteri en lørdag og det er slik at jeg kommer til og sprekke noen dager senere om jeg ikke spiser da så spiser jeg heller litt på lørdagen.. men i utgangspunktet skal jeg ikke gjøre det...hehe.. 

 
Da er det på tide å begynne å oppdatere slankedagboka mi igjen! :)
Opp 1,2 kg siden jeg startet sommer pausen, egentlig ikke så gale det med tanke på at jeg har kost meg veeeeldig :D Har selvfølgelig vært litt flink, spesielt på ukedagene, men har da kost meg ekstra i helgene ;) hehe...
 
Så bra da at du har fått kosa deg i sommer og likevel ikke gått opp mere :) nå skal vi videre nedover! ;) 
 
Da er jeg i gang med trening igjen :)
Ble level 1 av 30 days shred og 20 min med zumba! Deilig å være i gang igjen :)
 
Det ble jo da stopp i treningen pga halsbetennelse!! Er fortsatt ikke frisk, så treningen settes på hold....
Har gått opp 1 cm i halsen :p hehe... Da er man hoven da!
 
Fortsatt ikke kommet i gang med treningen igjen, og neste uke er det hyttetur fra onsdag til lørdag så blir ikke den uka heller... Men 10/10 da skal jeg bli flink å trene igjen :)
Hadde minste notering på vekta i dag!! :) Bare 0.4 kg igjen til delmål 1 er nådd!!!!
 

Oi så flink du har vært!!!!
Herlig å snart nå delmål. Gleder meg til det skjer her også. Har bare holdt i snart 2 uker, men skal klare å nå ihvertfall delmål 2 men aller helst delmål 3 til jul.

Lykke til videre, dette greier du!!
 
Treningsplan Uke 41
Mandag  30 days shred + Zumba   Fullført
Tirsdag 30 days shred  
Onsdag    
Torsdag 30 days shred   
Fredag 30 days shred  
Lørdag Gå/trilletur   
Søndag Gå/trilletur  
 
 
Tusen takk supernint 
Lykke til du også 
 
Spent på veiing i morgen etter at vi har vært på hyttetur og kosa oss MASSE!! 
Men håper ikke vekta er altfor slem med meg likevel. Hadde jo planer om å nå delmål 1, men måtte nesten skeie ut litt la med gode venner som bor utenlands.
Ikke så ofte vi ser de, så litt kjedelig om jeg skulle sitte der med gulost og vann liksom 
Når de og min kjære kosa seg med alt mulig!!
 
Kom jo så vidt i gang med treningen før jeg ble sjuk - IGJEN!!! 
Fortsatt ikke frisk... Lurer på om jeg noen gang blir det!  Hehe...
 

Hvordan går det med deg?
Går litt saktere enn jeg håpet her, men SKAL greie delmål 2 til jul ihvertfall. 

Lykke til videre:)
 
Her går det i bølger opp og ned siste tiden :( Kjipt å nesten nå delmålet hele tiden.... Er jo under 77 kg flere ganger, men aldri på en offisiell veiedag!!
 
Omgangssyken er en flott måte å gå ned i vekt på  Hehe...
Over 2 kg ned siden mandag!! Skal iallefall nå delmålet mitt denne gangen 
 
Endelig under 77 kg, og jakten på å nå delmål 2 kan begynne 
 
Back
Topp