Denne pp har jeg testet ut med cb monitor. Har prøvd den litt tidligere, men da falt ut ved å glemme å teste [emoji23]
Denne gang fulgte jeg testinga til punkt og prikke.
Fra første test, sa monitoren høy. Mistenker den for å skjønne at jeg brukte pergo [emoji1303]
Den 9. mars fikk jeg EL-slim, mens monitoren fortsatt sa høy. Benytta anledninga til å legge inn aksjer. 11. mars kom EL-smerter, og fortsatt høy på monitor. Jaja, aksjer ble lagt inn for andre og siste gang denne mnd.
13. og 14. mars viste omsider monitoren maks. Så når EL var, ja det lurer jeg på. Jeg tror det var den 11. mars når smertene var.
22. mars på kveld, tester jeg positivt. Valgte å ta test pga stølhet i magen (akkurat som forrige svangerskap).
Nokså tydelig test, men ikke overbevisende nok for meg [emoji23]
Så den 23. mars om morgenen, da måtte monitoren lese en g-test.
Den viste:
OK. Så er det vel sant da.
Tok kontakt med lege, og fikk starte med albyl-e og crinone.
Så den 24. velger jeg å kjøpe digital test.
I morgen (27. mars) ryker digital nr 2.
Må jo sjekke om det kanskje kan stå 2-3 [emoji4]
Denne gang fulgte jeg testinga til punkt og prikke.
Fra første test, sa monitoren høy. Mistenker den for å skjønne at jeg brukte pergo [emoji1303]
Den 9. mars fikk jeg EL-slim, mens monitoren fortsatt sa høy. Benytta anledninga til å legge inn aksjer. 11. mars kom EL-smerter, og fortsatt høy på monitor. Jaja, aksjer ble lagt inn for andre og siste gang denne mnd.
13. og 14. mars viste omsider monitoren maks. Så når EL var, ja det lurer jeg på. Jeg tror det var den 11. mars når smertene var.
22. mars på kveld, tester jeg positivt. Valgte å ta test pga stølhet i magen (akkurat som forrige svangerskap).
Nokså tydelig test, men ikke overbevisende nok for meg [emoji23]
Så den 23. mars om morgenen, da måtte monitoren lese en g-test.
Den viste:
OK. Så er det vel sant da.
Tok kontakt med lege, og fikk starte med albyl-e og crinone.
Så den 24. velger jeg å kjøpe digital test.
I morgen (27. mars) ryker digital nr 2.
Må jo sjekke om det kanskje kan stå 2-3 [emoji4]