Min vei mot andremann

Den er kanskje litt sterkere? Jeg klarer ikke være glad for positiv test. Hvis jeg sammenligner pr 48 timer er det jo kjempefin stigning, så må bare prøve å slå meg til ro med det enn så lenge! Jeg vet at man ikke kan forvente kjempestigning hver dag, men jeg vil bare ha et lite tegn på at dette går bra :shy:

Jeg tenkte det samme. Hadde vi ikke visst noe annet enn de to testene fra 10 og 12 dpo, hadde vi jo tenkt at stigningen var kjempegod! :love2
 
13 DPO
Litt sterkere tester i dag. Babyplan sine stiger litt sakte, men Metode sin tidligtest har gjort et lite byks fra i går. Fortsatt redd testene er litt for svake. Men de stiger i hvert fall, og jeg håper det fortsetter sånn :Heartred
 

Vedlegg

  • 444C2FC9-5E7E-415B-97BB-3B06EC640ED0.jpeg
    444C2FC9-5E7E-415B-97BB-3B06EC640ED0.jpeg
    241,7 KB · Visninger: 90
  • B83AAFE9-B91A-428E-98D8-D3721263B6D6.jpeg
    B83AAFE9-B91A-428E-98D8-D3721263B6D6.jpeg
    228,3 KB · Visninger: 91
13 DPO
Litt sterkere tester i dag. Babyplan sine stiger litt sakte, men Metode sin tidligtest har gjort et lite byks fra i går. Fortsatt redd testene er litt for svake. Men de stiger i hvert fall, og jeg håper det fortsetter sånn :Heartred

Så fint å se stigning :Heartred Håper det er nok! Ingen grunn til panikk foreløpig, i hvert fall, tenker jeg :happy:
 
Så fint å se stigning :Heartred Håper det er nok! Ingen grunn til panikk foreløpig, i hvert fall, tenker jeg :happy:
Panikken er her allerede :hilarious: Føler de fleste har mye sterkere streker enn meg, og jeg blir helt gal av å tenke på at det fortsatt er 4 dager til blodprøve og 5 dager til jeg får svar :hungover:
 
Panikken er her allerede :hilarious: Føler de fleste har mye sterkere streker enn meg, og jeg blir helt gal av å tenke på at det fortsatt er 4 dager til blodprøve og 5 dager til jeg får svar :hungover:

Ja, jeg ser den. Nå er de liksom verken så svake at du kan gi opp eller så sterke at du kan slappe av. Akkurat nå synes i hvert fall jeg det ser ut som det går riktig vei, men at panikken er der - full forståelse for det :shy::Heartred

Ang. blodprøve - sikker på at du ikke får svar samme dag? Jeg har fått svar samme dag både fra Fürst og Riksen, hvis jeg tar den tidlig nok.
 
Ja, jeg ser den. Nå er de liksom verken så svake at du kan gi opp eller så sterke at du kan slappe av. Akkurat nå synes i hvert fall jeg det ser ut som det går riktig vei, men at panikken er der - full forståelse for det :shy::Heartred

Ang. blodprøve - sikker på at du ikke får svar samme dag? Jeg har fått svar samme dag både fra Fürst og Riksen, hvis jeg tar den tidlig nok.
Det er nettopp det, og da går dagene så enormt sakte. Klarer ikke å avlede meg selv heller. Har hjemmekontor, og alt jeg gjør er å stirre på mine egne og andres tester. Uffer meg også over at jeg ikke har bestilt tidligtester fra Babyplan for å sammenligne. Herregud, jeg føler meg så tragisk om dagen.

Har aldri fått svar på blodprøven samme dag (tar hos fastlegen som sender til Fürst) så tror jeg bare må belage meg på at svaret kommer tirsdag :shy:
 
Det er nettopp det, og da går dagene så enormt sakte. Klarer ikke å avlede meg selv heller. Har hjemmekontor, og alt jeg gjør er å stirre på mine egne og andres tester. Uffer meg også over at jeg ikke har bestilt tidligtester fra Babyplan for å sammenligne. Herregud, jeg føler meg så tragisk om dagen.

Har aldri fått svar på blodprøven samme dag (tar hos fastlegen som sender til Fürst) så tror jeg bare må belage meg på at svaret kommer tirsdag :shy:

Jeg vet ikke hvor mange jobbdager som har gått til forum og grubling her også, hvis det er noen trøst… Det er ikke til å unngå, tror jeg :Heartred Selv om det selvfølgelig er helt meningsløst :hilarious:

Ja, via fastlegen tar det vel litt lenger tid :wacky:
 
Det er nettopp det, og da går dagene så enormt sakte. Klarer ikke å avlede meg selv heller. Har hjemmekontor, og alt jeg gjør er å stirre på mine egne og andres tester. Uffer meg også over at jeg ikke har bestilt tidligtester fra Babyplan for å sammenligne. Herregud, jeg føler meg så tragisk om dagen.

Har aldri fått svar på blodprøven samme dag (tar hos fastlegen som sender til Fürst) så tror jeg bare må belage meg på at svaret kommer tirsdag :shy:
Hva med å snike deg til blodprøve imorgen og? Og igjen på mandag for å sjekke stigning? Det er fine tester du har
 
Hva med å snike deg til blodprøve imorgen og? Og igjen på mandag for å sjekke stigning? Det er fine tester du har
Jeg tror jeg bare venter til mandag :happy: Hvis jeg tar i morgen får jeg jo mest sannsynlig ikke svar før på mandag uansett. Blir nok ny blodprøve på onsdag for å sjekke ståa tenker jeg!
 
13 dpo kveld
Dette tror jeg må være de sterkeste testene jeg noengang har fått :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 1DBAD099-4B58-474F-BABE-9C7B3719E42D.jpeg
    1DBAD099-4B58-474F-BABE-9C7B3719E42D.jpeg
    349,5 KB · Visninger: 78
  • 8E34C836-343D-401E-BF6B-DB60BED5485F.jpeg
    8E34C836-343D-401E-BF6B-DB60BED5485F.jpeg
    592,9 KB · Visninger: 79
13 dpo kveld
Dette tror jeg må være de sterkeste testene jeg noengang har fått :nailbiting:

Æææh! For en stigning ila dagen! :eek::woot::smiley-bounce012 Kom igjen, lille 4AA :Heartred
 
Shit, jeg tror dette går, jeg Timi! Den er ikke veldig mye svakere enn min på den tiden, og jeg hadde veldig høy hcg og det var tidligtest (jeg tror ikke noe på at tidlig og vanlig er helt like:p).
 
Og se på denne fra 13 dpo i forrige graviditet (altså med datteren min). Jeg vet man ikke kan sammenligne på tvers av tester, men likevel! Kan banne på at en Babyplan ikke hadde vært noe sterkere enn din da :D
 

Vedlegg

  • 62CD2EB0-AE62-4F69-821D-E25EA7AF7005.png
    62CD2EB0-AE62-4F69-821D-E25EA7AF7005.png
    2,7 MB · Visninger: 66
Shit, jeg tror dette går, jeg Timi! Den er ikke veldig mye svakere enn min på den tiden, og jeg hadde veldig høy hcg og det var tidligtest (jeg tror ikke noe på at tidlig og vanlig er helt like:p).
Åå, jeg håper det! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Fikk virkelig opp håpet med så fin stigning. Endelig blir testen sånn ordentlig rosa! Takk for at du heier og kommenterer :Heartred
 
Det ser kjempelovende ut dette, Timi :love7
Jeg vingler sånn :eek: I det ene øyeblikket er jeg veldig fornøyd, mens det neste synes jeg alle andre har mye sterkere tester enn meg. Jeg synes jo ikke mine Metodestrimler er like sterke som dine var. Men det stiger i hvert fall, og jeg håper det fortsetter sånn! :Heartred
 
Back
Topp