Min vei mot andremann

Dette er 16 dpo med datteren min. Den ser svakere ut enn din i dag! Da hadde jeg hcg på 388. Du har HØY hcg, Timi :love017:love017:love017 Og du vet hva det betyr!!!
Det har virkelig ikke gått opp for meg enda, men ja, jeg tror jeg skal ha barn :crybaby2:Heartred Nå gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til blodprøven!!
 
Det har virkelig ikke gått opp for meg enda, men ja, jeg tror jeg skal ha barn :crybaby2:Heartred Nå gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til blodprøven!!

Jeg også :D:Heartred
 
Hurra!
 
Gratulerer så mye med fine tester. De to gangene jeg har mistet i kjemisk har jeg aldri fått 2-3, selv om jeg har mistet så sent som 5+3. Dette ser veldig lovende ut ❤️
Tusen takk! Har aldri fått 2-3 på mine kjemiske heller, og de strekene her er jo 1000 ganger sterkere enn hva jeg har fått tidligere. Så dette lover godt ❤️
 
15 DPO / 4+1
Jeg skulle være fornuftig og droppe den digitale, men med ettermiddagens nydelig strimmel klarte jeg rett og slett ikke la være. Dette lover godt :Heartred Merker at jeg slapper mer av nå og faktisk klarer å tenke på noe litt annet enn neste test. Med den stigningen jeg har hatt de siste dagene har jeg foreløpig ingenting å bekymre meg for!
For en fantastisk fin test :love7 Nå er det bare å glede seg til TUL :Heartbigred
 
Yay! For en følelse med den digitale :angel8Grattis! :Heartpink

Blir det sol, varme og røkelse i Bali (etter gjenåpning) med en liten blindpassasjer i magen? :Heartred Er det ikke det de kaller babymoon? :p
 
Åååååh! Dette går veien! Gratulerer! :Heartred:Heartred
Tusen takk :love7 Og takk for at du har heiet meg frem gjennom testemaniet mitt, det setter jeg stor pris på :Heartred
 
Yay! For en følelse med den digitale :angel8Grattis! :Heartpink

Blir det sol, varme og røkelse i Bali (etter gjenåpning) med en liten blindpassasjer i magen? :Heartred Er det ikke det de kaller babymoon? :p
Ja, det var veldig beroligende med 2-3 på testdato. Har til og med droppet morgentesten i dag (stolt av meg selv :hilarious:). Indonesia har 10 dagers innreisekarantene nå, så det er uaktuelt :( Men vi ser an situasjonen, og prøver oss evt på en liten tur til Sri Lanka i januar. Hadde vært så fint med en siste tur, bare oss to (og første med en liten i magen) :Heartred
 
Ja, det var veldig beroligende med 2-3 på testdato. Har til og med droppet morgentesten i dag (stolt av meg selv :hilarious:). Indonesia har 10 dagers innreisekarantene nå, så det er uaktuelt :( Men vi ser an situasjonen, og prøver oss evt på en liten tur til Sri Lanka i januar. Hadde vært så fint med en siste tur, bare oss to (og første med en liten i magen) :Heartred
Hehe :hello2 Ja, antok det måtte bli frem i tid. Men, nå har du en god nyhet å nyte mens dere venter. Jeg har i det siste begynt å lengte såå mye etter å reise, vi snakket nettopp om at vi måtte ta en siste tur bare vi to, så fort det blir trygt for alle vi også. :love017
 
Hehe :hello2 Ja, antok det måtte bli frem i tid. Men, nå har du en god nyhet å nyte mens dere venter. Jeg har i det siste begynt å lengte såå mye etter å reise, vi snakket nettopp om at vi måtte ta en siste tur bare vi to, så fort det blir trygt for alle vi også. :love017
Det håper jeg dere får til :Heartred:Heartred
 
Ja, det var veldig beroligende med 2-3 på testdato. Har til og med droppet morgentesten i dag (stolt av meg selv :hilarious:). Indonesia har 10 dagers innreisekarantene nå, så det er uaktuelt :( Men vi ser an situasjonen, og prøver oss evt på en liten tur til Sri Lanka i januar. Hadde vært så fint med en siste tur, bare oss to (og første med en liten i magen) :Heartred
Har du vært der før? Anbefales i hvert fall! :D
 
Jeg må egentlig tilbake, for da vi skulle gå Adam’s Peak var det så tåkete at vi fikk aldri gjort det. Så god grunn til å reise tilbake :rolleyes:
Da har du jo en god grunn til å reise tilbake :D
 
17 DPO / 4+3

Blodprøve er tatt og jeg håper svaret kommer fortere enn svint! Blir ny blodprøve på onsdag for å sjekke stigning. Legger ved bilde av dagens test, mest for egen referanse med tanke på hcg.

Dagen i dag kommer til å gå saaakte!
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2021-12-20 kl. 11.52.33.png
    Skjermbilde 2021-12-20 kl. 11.52.33.png
    6,3 MB · Visninger: 65
17 DPO / 4+3
Blodprøve er tatt og jeg håper svaret kommer fortere enn svint! Blir ny blodprøve på onsdag for å sjekke stigning. Legger ved bilde av dagens test, mest for egen referanse med tanke på hcg.

Dagen i dag kommer til å gå saaakte!

For en test! Jeg tipper du er på 400-tallet, jeg :D
 
17 DPO / 4+3
Blodprøve er tatt og jeg håper svaret kommer fortere enn svint! Blir ny blodprøve på onsdag for å sjekke stigning. Legger ved bilde av dagens test, mest for egen referanse med tanke på hcg.

Dagen i dag kommer til å gå saaakte!
Veldig fin test. Hvis blodprøven sendes til Fürst, så kan du sikkert sjekke svaret på fürstpasient i kveld. Jeg har alltid fått svar samme dag.
 
Back
Topp