Min vei mot andremann

Har du testet? :Heartred
 
Har du testet? :Heartred
Ja, og det er noe der. Men det er så svakt, at jeg fortsatt ikke klarer å se om det bare er en skygge. Muligens bittelitt sterkere enn i går kveld, men fortsatt så svak at jeg ikke får den med på bilder. Ligner på de svake Ovitrellestrekene jeg har hatt før. Nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt tidligtester, for dette er sykt nervepirrende :nailbiting: Null konsentrasjon på jobb, det eneste jeg tenker på er neste test :hilarious:
 
Ja, og det er noe der. Men det er så svakt, at jeg fortsatt ikke klarer å se om det bare er en skygge. Muligens bittelitt sterkere enn i går kveld, men fortsatt så svak at jeg ikke får den med på bilder. Ligner på de svake Ovitrellestrekene jeg har hatt før. Nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt tidligtester, for dette er sykt nervepirrende :nailbiting: Null konsentrasjon på jobb, det eneste jeg tenker på er neste test :hilarious:

Jeg brukte både tidlig og vanlig test på samme urin mens jeg testet ut Ovitrelle en gang. Vanlig test var blenda, mens tidligtesten hadde en svak, men tydelig strek. Så jeg har erfart at det kan være en liten forskjell på dem når det er snakk om veldig lav hcg :D Sååå nervepirrende! Jeg hadde ikke klart å jobbe noe særlig, nei :hilarious:
 
Jeg brukte både tidlig og vanlig test på samme urin mens jeg testet ut Ovitrelle en gang. Vanlig test var blenda, mens tidligtesten hadde en svak, men tydelig strek. Så jeg har erfart at det kan være en liten forskjell på dem når det er snakk om veldig lav hcg :D Sååå nervepirrende! Jeg hadde ikke klart å jobbe noe særlig, nei :hilarious:
Da håper jeg det er tilfellet her også :nailbiting::nailbiting: Vil at streken skal bli sterkere!!
 
Dette kan vel ikke være skygge? Nå får jeg den til og med med på bilder :nailbiting: Herregud, kom igjen lille knøtt!! Orker ikke flere kjemiske.
 

Vedlegg

  • 18BB4A96-97BB-4771-9970-29BB96FC44D5.jpeg
    18BB4A96-97BB-4771-9970-29BB96FC44D5.jpeg
    642,6 KB · Visninger: 108
Herreguuuud! Du er uten tvil gravid igjen!!! Nå må den bare stige stige stige :wav
 
Så fin strek ❤️❤️❤️ Grattis! Dette blir gøy ❤️
 
ÅÅÅ TIMI dette er veldig lovende!! Denne er tydelig og rosa - så dette tror jeg er babystrek :Heartred Åh, dette gir meg så mye håp!
Herreguuuud! Du er uten tvil gravid igjen!!! Nå må den bare stige stige stige :wav
Ååh, Timi! Så spennende :Heartbigred:love7
Så fin strek ❤️❤️❤️ Grattis! Dette blir gøy ❤️
For en fin heiagjeng dere er :Heartred Jeg er veldig glad for å se positiv test, men tar absolutt ingen gleder på forskudd. Fortsatt en lang vei å gå, men med positiv test 10 dpo (uten Ovitrelle) så kjenner jeg på et ørlite håp :smiley-angelic001
 
Åh så gøy julegave ❤️
 
Er så syykt spent på dagens test(er)! :nailbiting::D:Heartred
Hva skjer forresten med reiseplanene deres nå? :wideyed:
 
11 DPO

Dagens test var ikke noe sterkere enn den jeg tok midt på dagen i går, og jeg kjenner jeg ble skikkelig skuffa. Så nå prøver jeg bare å ikke få panikk :hilarious: Jeg orker ikke flere nedturer!
 

Vedlegg

  • 71F21F03-7F03-4438-A51E-FE90C822E4A4.jpeg
    71F21F03-7F03-4438-A51E-FE90C822E4A4.jpeg
    965,4 KB · Visninger: 79
Er så syykt spent på dagens test(er)! :nailbiting::D:Heartred
Hva skjer forresten med reiseplanene deres nå? :wideyed:
Har lagt ut nå! Nei, de gikk jo i vasken etter at Omikron kom :hungover: Så hvis ikke det blir noe graviditet nå, så blir det svart fremover!
 
Har lagt ut nå! Nei, de gikk jo i vasken etter at Omikron kom :hungover: Så hvis ikke det blir noe graviditet nå, så blir det svart fremover!

Den ser ikke så mye sterkere ut, nei. Men jeg så som regel ikke stigning på de jeg tok på morgenen kontra kvelden før, så jeg gir ikke opp!

Herlighet, såå kjedelig med ferieplanene :dead: Varig graviditet blir det snart uansett - det er jeg helt sikker på! Om ikke nå, så har du så mange fine på frys! Ikke lenge til spiren sitter nå :Heartpink Ikke meningen å være irriterende optimistisk, men jeg er helt overbevist om dette :p
 
Den ser ikke så mye sterkere ut, nei. Men jeg så som regel ikke stigning på de jeg tok på morgenen kontra kvelden før, så jeg gir ikke opp!

Herlighet, såå kjedelig med ferieplanene :dead: Varig graviditet blir det snart uansett - det er jeg helt sikker på! Om ikke nå, så har du så mange fine på frys! Ikke lenge til spiren sitter nå :Heartpink Ikke meningen å være irriterende optimistisk, men jeg er helt overbevist om dette :p
Føler liksom den burde ha steget siden kl 14 i går, i hvert fall når det er såpass tidlig. Piffen gikk litt ut av meg nå og forbereder meg på enda en kjemisk!

Det er bare fint at noen er optimistisk på mine vegne :Heartred
 
Back
Topp