Min lille venn...

Tusen takk, Maur!

Varm klem til deg også!

Hei Iduna!
Jeg ønsker virkelig at du skal få oppleve det jeg gjør for tiden, det er så ufattelig deilig!
Jeg glemmer aldri min lille jeg mistet, det lever frisket i minne, og det gir meg noe støt inni mellom,
men jeg har nå de siste ukene vært å sett på ul min lille bønne, og det er så utrolig godt å se at den blir større og større for hver gang!
Jeg gir deg mange lykke ønskninger videre i prøvingen!
Håper du virkelig får en ny spire!
Good klemmer fra meg!

Så koselig at noen er innom tråden min! Kjempetakknemlig for all omtanke... det betyr mye!

I dag har jeg fått mensen, og det er jo en tullete ting... Men ser fremover!

Unner deg virkelig den lille i magen grokka!!! Og jeg gleder meg til det blir oss. Vi har jo klart å bli gravide tre ganger før, så vi skal vel få det til en gang til!

Hei lille venn.
Tenker på deg.

I dag har jeg vært og snakket med en jordmor om alt som har skjedd, og hun har rådet meg til å skrive ned alt det som har skjedd... helt siden den første positive testen. Jeg har for så vidt tenkt på det jeg også, men jeg tror det er riktig det hun sa om at minnene vil blekne, og at det vil være et godt minne å ha.

Er en tur innom for å se til deg litt Iduna!
en god trøste klem til deg fra meg!
og masse babysmitteklem fra meg!

Tusen takk grokka.
Og babystøv trenger jeg!! Jeg tror ikke vi har lykkes med noen baby denne mnd, for begge har vært syke og slappe, så sex har ikke vært det vi har tenkt mest på.
Men nå har jeg neste el ca på julaften, og det må da vel bare være den beste dagen å bli gravid på!!

Ønsker dere lykke til!
[:)]

Hei. Leste igjennom tråden din nå, og skjønner deg veldig godt. Alle tanker, og alt. Alt er så trist når sånt skjer

Mistet selv for 2 uker og en dag siden, hadde kommi til uke 14, og fosteret hadde død i uke 11, men det er så utrolig trist. Vi var begge borte fra jobben første uka, men, forje mandag starta samboer'n i full jobb igjen, men jeg starta 50%, hadde ikke lyst til det, følte meg ikke klar, men de mente jeg hadde godt av og komme ut. Så jobba 50% denne uka, og skulle egentlig starta full denne uka, men har fått en uke til med 50%. Men, neste uke må jeg nok starta fullt, for virker som det er så forventa av de rundt meg, så jeg får dårlig sammvittighet av ikke og gjøre det. Selv om jeg egentlig føler at jeg har mere nok med halv dag.

Men, uff, skjønner så godt åssen det er, og at det er hardt og komme videre, det synes jeg og, men du får virkelig ha lykke til, og lykke til også med prøvinga.

Masse klemmer til deg.

Takk for klemmer HEBA! Og jeg sender mange klemmer tilbake til deg!

Det var skrekkelig å begynne å jobbe igjen, men det går bedre... Så jeg ønsker deg lykke til!

Men denne høsten har vært pyton på flere plan. Etter at jeg begynte å jobbe igjen fikk først den ene av barna vannkopper, så ble mannen syk. Så fikk eldste vannkopper, og nå er jeg syk. Dette har pågått i fem uker, så vi er rimelig slitne. I tillegg er morfaren min syk, og med utgangspunkt i at han er 91 år, så er jo det ganske skummelt...

Nå venter vi bare på jul og nyttår... særlig ett nytt år!

Ikke dårlig å kunne ha mye senge hygge på julaften!
Det er jo bare en del av jula det!
kos deg vennen! håper dere får en liten spire til høsten!
gode lykke klemmer (babysmitte klemmer) fra meg!

Det er så trist og rart å tenke på at jeg nå kunne hatt en ganske stor mage... At du lille venn skulle sparka og sprella inni der, og at ungene og vi skulle venta og gleda oss til å treffe deg.
Det er utrolig trist at det ikke ble sånn.

Tusen takk for det.

Skal egentlig begynne fullt til neste uke, men, vet ikke, for bar prøve og de åssen det går. Skjønner deg veldig på at du synes det var fælt og jobbe igjen, det synes jeg og.

Uff, håper neste år blir mye bedre for deg enn høsten har vært, du får virkelig ha lykke til. Er typisk at det skal skje så mye på en gang, jeg mista selv bestemora mi bare 2 uker før jeg mistet den lille.

Men, igjen, lykke til med neste år.

Klem.

Nå har jeg skrevet ned hele historien din... I allefall det jeg har kommet på til nå. Satt og lurte lenge på når jeg kjente deg sparke for første gang, men jeg husker det ikke. Skulle ønske jeg hadde skrevet det ned da, slik at jeg visste det nå, men det gjør jeg altså ikke. Håper jeg kommer på det.

Aaaargh!!

Jeg har en bekjent som er gravid, og som har termin ca når min lille skulle blitt født... Har så langt syntes det har vært koselig å følge med på utviklingen i svangerskapet, for jeg unner da virkelig ikke noen å gå igjennom det vi har opplevd...

Men i det siste har hun bare klaget seg! Hun har så vondt, får ikke sove, babyen sparker i ribbeina, må tisse hele tiden, er sykemeldt, har kynnere... Jeg prøver å være forståelsesfull, men egentlig synes jeg hun kan finne noen andre å klage til!!! Jeg synes jo bare at hun er heldig! Skulle gjerne hatt alle de plagene, hvis det hadde betydd at lillegull levde inni magen min!

Måtte bare få det ut!

Det er akkurat slik T.W.

Jeg gleder meg på hennes vegne, og jeg skjønner godt at det er tungt å gå gravid nå mot slutten, men jeg skulle ønske at hun kunne klage seg til noen av de andre venninnene...

Vet ikke helt om jeg skal si noe til henne heller, usikker på hvordan hun vil ta det.

Jeg synes du skal fortelle din venninde hvordan det er for deg å høre om hennes plager.
Si for eksempel: "'Jeg gleder meg over din graviditet og forstår at noen av graviditetsplagene kan være slitsomme, men på grunn av det som skjedde med min egen graviditet er det tungt for meg å høre om det....osv "
Hun glemmer nok hvordan det kan være fra ditt synspunkt.

Hei lille venn!
Nå er det lenge siden jeg har skrevet i tråden din, men det betyr ikke at vi ikke tenker på deg!
Vi savner deg fortsatt...

Og nå kommer det en ny liten venn inn i familien. Jeg er gravid igjen, og har termin i begynnelsen av januar 2008.
Da skulle du egentlig snart vært 1 år...

Vi savner deg, og gleder oss over lillesøster eller lillebror.
Jeg er ganske spent på å fortelle storesøsknene om den nye i magen, de blir sikkert bekymret... Men minstemann snakker stadig om at han vil bli storebror, så han blir nok glad!

Ville bare innom å gratulere deg så mye med spiren og ønske deg lykke til videre i svangerskapet. Stor klem fra meg[:)]

GRATULERER SÅ MASSE, OG LYKKE TIL MED SVANGERSKAPET

9 uker på vei i dag. Nå er det ikke lenge til vi skal på ul. det blir spennende. Og litt skummelt. Jeg tenker mye på sist gang vi var på ul, for det var den dagen vi fikk vite at den lille i magen ikke levde lenger...

Back
Topp