Min lille dagbok mens vi venter :)

Det må være frustrerende med de uregelmessige syklusene. Håper dere lykkes snart. Lykke til.
 
ORIGINAL: Babyfeber

Det må være frustrerende med de uregelmessige syklusene. Håper dere lykkes snart. Lykke til.

 
Ja det er skikkelig frustrerende, men jeg trøster meg med at det er noen som har det værre enn meg.
Jeg håper virkelig at ting klaffer denne uken.
Vi har begynt oppkjøringen for fullt, og jeg tok EL tester i går og i dag, som jeg også skal fortsette med resten av uken.
 
Håper vi lykkes denne gangen.
 
ORIGINAL: beibi80

Uff du er i samme situasjon som meg, TR kommer aldri, prøveperiodene blir laaaange.. Nå har jeg ikke hatt TR på besøk på 99 dager [:@]

Men ser du er begynt på pergo, håper det ordner seg, for detta er ikke noe gøy!! Masse lykke til.. [:D]


 
Hei du :)

Så synd at du har såååå utrolig lang syklus.
Kan du ikke få noe for å få tilbake mensen også ?
 
Jeg er på dobbel pergokur denne mnd, så håper ting klaffer ja.
Blir noen spennende uker i møte nå.
 
Så det er bare å håpe :)
 
Har nå tatt EL tester mandag og tirsdag, som selvfølgelig har vært negative siden EL skal være til fredagen.Men vil teste litt i forkant også.
Har begynnt oppkjøringen for fullt, så samboeren er innstillt på at denne uken blir det mye " jobb" . Hehe... pleier jo ikke akkurat ha sex hver dag ellers :) ( Selv om jeg innimellom kunne ønske det ) [:D]
 
Kommer med oppdatering utover i uken.
 
Trenger ikke å væreså dumt å EL teste litt i forkant. Flere ganger jeg har testa tidligere enn det jeg hadde trengt, og har fått pos. EL tester mye tidligere enn hva jeg trodde. Men så har jeg sykluser fra alt mellom 26 og 33 dager da. hehe.. så jeg må begynne tidlig..
 
Fikk negativ EL-test i dag også, håper at den er positiv i morgen.
 
Er det noen som vet om man helst skal bruke morgenurin eller om det ikke har noe å si.
Jeg pleier i alle fall å ta den om morgningen.
 
Blir spennende i morgen.
 
ORIGINAL: sikon

ORIGINAL: 1spire

Fikk negativ EL-test i dag også, håper at den er positiv i morgen.

Er det noen som vet om man helst skal bruke morgenurin eller om det ikke har noe å si.
Jeg pleier i alle fall å ta den om morgningen.

Blir spennende i morgen.

Det står i pakningsvedelegget at man bør vente til på ettermiddagen ! [:)]
Det gjør iallefall jeg, så godt det lar seg gjøre !

 
 
Oj...det har ikke jeg gjort...da skal jeg jammen ta en nå for sikkerhetsskyld.
Hmmm...jaja...husker faktisk ikke hva jeg har gjort i de forje PP.
Men heretter skal jeg da gjøre det på ettermiddagen.
 
Takk for svar [:)]
 
Jeg har brent meg litt på det.. EL teste om morgenen altså. Har fått negative tester om morgenen, men har prøvd på ettermiddagen og fått positiv. Men har vært sånn bare første dag til meg da. Når jeg først har fått positiv EL test på ettermiddagen, så har jeg og fått pos. test morgenen etter.
 
ORIGINAL: beibi80

ORIGINAL: 1spire

Fikk negativ EL-test i dag også, håper at den er positiv i morgen.

Er det noen som vet om man helst skal bruke morgenurin eller om det ikke har noe å si.
Jeg pleier i alle fall å ta den om morgningen.

Blir spennende i morgen.


Har du prøvd clearblue fertilitetsmonitor? Den teller syklusen din for deg, og ber om EL tester så finner den EL`en din. Har den selv og den er meget lettvint. [;)]

http://www.clearblue.info/no/fertility_monitor.php

 
Nei det har jeg ikke, det er kanskje en idè.
Men....jeg har akkurat testet positivt på EL test...JIPPI :)
Jeg tok først en teststrimmel fra billigetester, men dobbeltsjekket med en CB digital el tester...
Og den sa det samme svaret...DU har EGGLØSNING :) Hehe...
Så det er bare å fortsette jobbingen i dag,i morgen og lørdag...Her skal det ikke hviles [:D]
 
Hvis det ikke lykkes denne gangen så skal jeg gå til innkjøp av en sånn en.
 
Takk for tips :)
 
Ja, da har jeg alstå testet positivt på EL test. Er veldig gla for det, så jeg krysser alle mine fingre for at vi får det til denne PP. Prøver liksom ikke å tenke så mye på det, men hvor lett er det da ??
Så det har blitt mye  denne uka, og mer skal det bli :)
 
 
 
Hmm...er noen dager siden jeg har vært her inne nå.
 
Jeg hadde jo EL den 1 februar, men uheldigvis så fikk vi ikke hatt så mye sex som jeg hadde håpet.
Var ting som kom i veien, men vi får ta det igjen [:)]
 
Vi hadde jo sex man,tir og onsdag i forkant og EL var fredag, så kan jo være en liten mulighet.
 
IKM er førstkommende fredag.
 
Har hatt ømme bryster i noen dager, og i dag hadde jeg litt murringer nederst i magen.
Jeg tør ikke å håpe på noe, så forventer bare at det er TR som kommer sånn etterhvert...
 
 
Ja her skjer det absolutt ingen ting...
 
TR kom i går, 9 dager etter IKM :(
 
Begynner å bli litt lei prøvingen nå, så prøver å ikke tenke på det.
 
Håper i alle fall å få et 2010 barn  :)
 
JEG ER GRAVID !!!
 
 
Det har vel ikke helt gått opp for meg enda, men jeg er gravid.
Jeg hadde IKM 19 april, og har hatt et par dråper bare, så syntes det var litt rar mens.
Jeg har vært s¨å utrolig øm i puppene i hele dag, så tok en test for et par timer siden ;o)
 
Det lyste GRAVID fra ClearBlue Digital testen. Jeg bare håper at den viser riktig.
Jeg skal dra en tur til legen i morgen og ta en blodprøve for å være sikker.
 
Herregud så spennende.
 
Jeg viste testen til min samboer, og han fikk tårer i øynene.
Vi var jo holdt på i nesten 1 år.
 
 
 
Er det noen som har noe tips for  tiden fremover, så kom med det ;o)
 
test
 
Da er jeg tilbake her igjen.
Har hatt en SA i helgen :(
Var hos Gynekolog og tatt innvendig UL i dag.
Bare rester igjen...
 
Håper den sitter i løpet av sommeren...
 
Hmm...ingen ting har skjedd siden SA.
Jeg har fortsatt ikke fått tilbake tr.
Er det noen av dere som har opplevd sa som kan dele med meg hvor lang tid det tok å få tilbake tr ?
 
 
Back
Topp