Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anonymius
Da er dørene kommet på plass =)
Profilert skyvedør til eldstemann sitt rom
Ytterdøren våres. Derfor det er slik rist der er pga drenering siden vi skal ha asfalt helt opp til den risten. Med en helling på så klart.
Profilerte vanlig dører der det ikke er skyvedører. Altså bad,bod ,toalett og mellomste sin dør
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: Anonymius
Da er dørene kommet på plass =)
Profilert skyvedør til eldstemann sitt rom
Ytterdøren våres. Derfor det er slik rist der er pga drenering siden vi skal ha asfalt helt opp til den risten. Med en helling på så klart.
Profilerte vanlig dører der det ikke er skyvedører. Altså bad,bod ,toalett og mellomste sin dør
Hva skjer med bildene dine? Litt skummelt det ene bilde her.. Siste bilde.. ser ut som en person er på hele bilde.. creepy
Fint du har fått det forøvrig[;)]
ORIGINAL: Pijah
Måkke skyte de på kundeservice på BKK nå da.. [;)] Vi sitter bare med systemer som forteller oss om det ligger fiber i området, ikke om det ligger inn til huset deres. Om ikke dere har gravd fra grøfta og inn til husveggen deres, er det ikke fiber der, selv om det ligger fiber i området. Og om området ikke er ferdig utbygget enda, så tar det litt tid. Om dere ikke har gravd, og området er ferdig, er det sannsynligvis stengt for nysalg for en periode, og da må dere vente enda lenger..
Det er sånn altibox funker, dessverre..[:o]
Gleder meg til å sse!

ORIGINAL: Hælledussan
Så fint det ble..
I gangen ville jeg nok laget et garderobeskap, og kanskje ha en knaggrekke der inne hvor vogna står med tanke på gjester ol. Og så ville jeg beholdt det "vognrommet" siden det er så utrolig deilig å kunne plassere den slik at en ikke snubler i den hele tida..