Min husbyggetråd =)

TORSDAG da overtar vi huset [:D][:D].. bare 2 dager igjen og de går så treeeeeeeeeeeeeeegt. vil flytte nooooooo hehehe =). er veldig spent på hvordan badet ser ut med badekar,vask og det hele siden vi ikke kan se noe av det uten å gå inn i huset. 

Det er klart det er spennende! Kan tenke meg at tiden går vanvttig treeeegt ja.. [8D]

Gleder meg til å se helt ferdige bilder! [:)]

ORIGINAL: Anonymius

Da er dørene kommet på plass =)

Profilert skyvedør til eldstemann sitt rom

Ytterdøren våres. Derfor det er slik rist der er pga drenering siden vi skal ha asfalt helt opp til den risten. Med en helling på så klart.

Profilerte vanlig dører der det ikke er skyvedører. Altså bad,bod ,toalett og mellomste sin dør

Hva skjer med bildene dine? Litt skummelt det ene bilde her.. Siste bilde.. ser ut som en person er på hele bilde.. creepy

Fint du har fått det forøvrig[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Da er dørene kommet på plass =)

Profilert skyvedør til eldstemann sitt rom

Ytterdøren våres. Derfor det er slik rist der er pga drenering siden vi skal ha asfalt helt opp til den risten. Med en helling på så klart.

Profilerte vanlig dører der det ikke er skyvedører. Altså bad,bod ,toalett og mellomste sin dør

Hva skjer med bildene dine? Litt skummelt det ene bilde her.. Siste bilde.. ser ut som en person er på hele bilde.. creepy

Fint du har fått det forøvrig[;)]

hun har vell tatt bilde gjennom vinduet, utenfra og inn[8D]

Hehe, det er jo Anonymius herself med et kamera i ansiktet! [:D] Speilbilde!

Idag er det TORSDAG!! [:)]

Holder vel på å flytte dere nå regner jeg med! Heldiggriser!!! [:)][:)]

hei hei alle følgere [:D]! Ja i dag er det torsdag men vi fikk tlf i går om at vi skal treffe de på fredag kl ni. Var veldig surt å få den beskjeden i går men men no er det bare 1 dag igjen, fredagen er her i morgen så jeg gleder stoooooooort :) ! Har samlet en liten gjeng med venninner som skal hjelpe, og disse skal ha me seg barna sine for de har ikke barnevakt men det går fint :) dette skal vi klare !

i går satt jeg å vasket ned hele kjøkkenet våres i leiligheten så er no det ferdig :) ! I dag skal jeg begynne på badet i kveld når ingen skal bruke det [:D]. Så blir det minst mulig å vaske ut når vi skal ha nedvask. Greit å ta litt og litt [:D]. No blir jeg uten nett en stund, er så sur på bkk. Vi skal jo ha fiber i huset, ledinger og alt ligger der, det er bare å koble seg på å få den der boksen. Men neida mannen ringte bkk og sa han sku bestille fiber. Oki sa mannen i tlf. hva heter det der du skal ha så skal jeg se om jeg finner det. Han fyren fra bkk klarte ikke finne stedet. så sa han navnet på stedet til min mann og da sa min mann hallo du har glemt h. Åååå ja no fant jeg det sier han. Ja men der går det ann. Så sier bkk mannen etterpå men det tar 1 mnd å finne ut om dere får fiber ( ehhh hallo var det ikke nett det du fant no, det er helt ny boliger og felt og alle har fiber de har jo gravet der inne og greier ) , og det tar 1 mnd å få det levert. Faens dritt .. Så da kan det være jeg blir 2 mnd uten nett men jeg skal no se om jeg finner meg et usikkert nett rundt om hehe :) Så dere får bare ha tålmodighet å vente litt men skal ligge bilder innpå så fort vi er kommet i orden og jeg har fått meg tilgang til nett , jeg LOOOVER [:D]

Ang bilde : hehehe ja det er nok speilbildet av meg selv, ikke så lett å ta bilde inn vinduet fra utsiden med mobilkamera. Skygger over alt joh hehe. Eller så har vi fått oss en leieboer i nytt hus, tvilsomt men sef hvem vet spokey [8D].. Er nok bare meg selv ja. Måtte jo ha med eieren på bilde også så klart [;)].

Måkke skyte de på kundeservice på BKK nå da.. [;)] Vi sitter bare med systemer som forteller oss om det ligger fiber i området, ikke om det ligger inn til huset deres. Om ikke dere har gravd fra grøfta og inn til husveggen deres, er det ikke fiber der, selv om det ligger fiber i området. Og om området ikke er ferdig utbygget enda, så tar det litt tid. Om dere ikke har gravd, og området er ferdig, er det sannsynligvis stengt for nysalg for en periode, og da må dere vente enda lenger..
Det er sånn altibox funker, dessverre..[:o]

ORIGINAL: Pijah

Måkke skyte de på kundeservice på BKK nå da.. [;)] Vi sitter bare med systemer som forteller oss om det ligger fiber i området, ikke om det ligger inn til huset deres. Om ikke dere har gravd fra grøfta og inn til husveggen deres, er det ikke fiber der, selv om det ligger fiber i området. Og om området ikke er ferdig utbygget enda, så tar det litt tid. Om dere ikke har gravd, og området er ferdig, er det sannsynligvis stengt for nysalg for en periode, og da må dere vente enda lenger..
Det er sånn altibox funker, dessverre..[:o]

hehehe regner med du jobber der hehe ! æsj det tar for laaaaaaaaaaaaaang tid hehe. De som bygget huset våres hadde en avtale med de og ledinger og alt er lagt opp derfor litt irritert =) !

Hei og hopp =) ! Da har jeg fått låne meg nett av min snille pappa. Men kan ikke ligge ut bilder ennå for har ikke funnet kameraet mitt igjen haha. Vi er begynt å komme i orden men tenkte sku ta bilder når alt av papp kasser og div slikt er vekke. Deilig å komme i hus. Hvordan i huleste jeg har klart å ha plass til alt dette på 60 kvm skjønner jeg ikke heheheh. Er jo ingen ende jo hehe. ! Vi koser oss i nye huset og håper at snart kan vi ligge ut bilder å vise dere hvor fint vi har det [:D].

Gleder meg til å se hvordna dere har fått det! [:)]

Og ja, jeg jobber vel på BKK.. Eller, gjorde før jeg gikk ut i permisjon, lenge siden jeg har vært der nå. [;)]
Men uansett er det kjipt å bli uten nett, håper det løser seg med nettilkoblingen deres snart! [;)][:)]

Da har jeg vært inne på huset å sett i dag og i går =). Det går fremover.

Og så har jeg kjøpt meg Plissegardiner til kjøkkenet

Hvor har du kjøpt plissegardinene?

ORIGINAL: Melina_

Da har jeg vært inne på huset å sett i dag og i går =). Det går fremover.

Og så har jeg kjøpt meg Plissegardiner til kjøkkenet

Hvor har du kjøpt plissegardinene?

Jysk

ENDELIG har jeg fått fiber og nettet er på plass [:D]. Tok sin tid men den som venter på noe godt............

Ja no må jeg ta bilder her å få slengt ut hehe. Vi har ikke kommet skikkelig i orden for er en del ting som skal kjøpes inn men vi styrer på :D! skal prøve å komme med bilder i kveld =)

Her kommer et bilderas fra meg =) ! Som sagt så har vi ikke kommet helt i hus ennå. I gangen skal vi enten ha garderobeskap eller knagger vist jeg klarer å bestemme meg. Soverommene må jeg ta bilde av senere pga barna sover. Og lille toaletter som vi kaller det altså toalett nr 2 blir ikke brukt annet enn som lager og styrt do for ungene for øyeblikket da vi trenger speil med lys over for å få lys der inne. Men ting skal komme [:D]

Da begynner vi med

Bad

Gangen til bad og soverom

Yttergang der jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. kom gjerne med tips.

Stuen

Kjøkkenet

Utrolig fint!! Likte veldig godt sofaen deres (og kjøkkenet og badet...igrunn hele huset!) Jeg kunne lett bodd her [:)]

Hehe tusen takk for det [;)]. Ja jeg elsker mitt nye hus. Gleder meg som en unge til å pynte det til jul. No ble jo julen litt punktert siden guttungen skal inn å operere 14 desember så da må alt gjøre før den tid men jeg får no 14 dager med pynting og stress så heheh ! Glad jeg er ferdig med nesten alle julegaver allerede vist ikke tror jeg ikke helt hvor jeg skulle gjort av meg hehe. Men håper no vi er hjemme igjen til julaften og slikt [;)]

Så fint det ble..

I gangen ville jeg nok laget et garderobeskap, og kanskje ha en knaggrekke der inne hvor vogna står med tanke på gjester ol. Og så ville jeg beholdt det "vognrommet" siden det er så utrolig deilig å kunne plassere den slik at en ikke snubler i den hele tida..

ORIGINAL: Hælledussan

Så fint det ble..

I gangen ville jeg nok laget et garderobeskap, og kanskje ha en knaggrekke der inne hvor vogna står med tanke på gjester ol. Og så ville jeg beholdt det "vognrommet" siden det er så utrolig deilig å kunne plassere den slik at en ikke snubler i den hele tida..

Der vognen står er egentlig ikke beregnet for vognen. Der skal en elektrisk rullestol stå i vinter og en sammenleggbar rullestol stå så der inne er det ikke plass till all verdens. eller kan henge knagger høyt oppe da !

Back
Topp