min historie*laaaang*

ORIGINAL: Labambie

Har mange ganger tenkt på at det neimen ikke kan være lett å være barnefar hele tiden heller.. Jeg tror absolutt ikke historien din er sjelden, snarere tvert i mot. Kvinnfolk med lite selvinnsikt som bruker barnet mot far. Jeg kan bare signere de som har sagt det tidligere, bruk NAV, familievernkontoret og barnevernet. Lykke til! 

Hun virker da veldig ustabil[&:]
Du derimot er altfor snill...[:-]
Du må slutte å gi penger og dyre gaver til den familien altså..
Kom deg til nav og få fortgang på Dna prøvene..
Om det virkelig ER din datter så har du dine rettigheter..
Stå på ditt og ikke gi deg... slutt å dulle med den familien og sett foten ned[:@]

ORIGINAL: Helene Burugle

Herregud så mye drit du finner deg i!

Gro baller mann! Slutt å gi denne gale dama og familien hennes penger! Å gå ned i stillingsprosent fordi hun krever det? Hva søren feiler det deg? [:-]

Beklager om jeg er litt kvass, men her er du virkelig kjørt over av dette kvinnemenneske. Hun bruker deg som en pengemaskin og thats it! Jeg synes synd i ungen som har dette rælet som mor.

Hvis det viser seg at du er faren til ungen så har du rettigheter! Og de rettighetene kan du kjempe for. Det blir dyrt det også, men da går iallefall pengene til kampen for din datter og ikke til Fru Sinnsyk. Og hvis du kjemper så vil du kunne fortelle datteren din det når hun vokser opp. At pappa faktisk kjempet med nebb og klør for at hun skulle være med deg. DA skal du se at Fru Sinnsyk får straffen sin......

Nei, helt seriøst. Slutt å gi familien hennes dyre gaver og penger. SLUTT! Og vil du gi ungen noe så  kjøp det selv. IKKE sett inn penger på morens konto!

Blir helt oppgitt altså.

bra sagt, er helt enig :)

Uff, må jeg si, du kan ikke ha det enkelt.. Stakkar deg, syns jeg.. blir helt paff av alt jeg har leste, har lest det meste her no.. å jeg håper virkelig at ting årner seg for dere, å at dere får vite etter DNA testn at du virkelig er faren, å at du muligen kan gå til retten med det her.. sånt her skal det jo ikke være..

Du høres rett og slett ut som drømme faren til en unge!, å jeg håper virkelig at den jentungen får være en stoor del i livet ditt!..

Krysser alt som krysses kan, å ber om at dette går bedre for dere ganske snart!!!

Du virker ufattelig snill, og Xen din utnytter det for alt det er verdt!

Kom deg på familiekontro, få igang mekling og få orden i sakene!! Dette her går jo ikke ann.. Er ikke bare deg dette går utover, men ungen også..
Hu xen din virker jo fullstendig trang i hode..

ORIGINAL: ~StRaToS~

Gro baller mann! Slutt å gi denne gale dama og familien hennes penger! Å gå ned i stillingsprosent fordi hun krever det? Hva søren feiler det deg? [:-]

Beklager om jeg er litt kvass, men her er du virkelig kjørt over av dette kvinnemenneske. Hun bruker deg som en pengemaskin og thats it! Jeg synes synd i ungen som har dette rælet som mor.

Hvis det viser seg at du er faren til ungen så har du rettigheter! Og de rettighetene kan du kjempe for. Det blir dyrt det også, men da går iallefall pengene til kampen for din datter og ikke til Fru Sinnsyk. Og hvis du kjemper så vil du kunne fortelle datteren din det når hun vokser opp. At pappa faktisk kjempet med nebb og klør for at hun skulle være med deg. DA skal du se at Fru Sinnsyk får straffen sin......

Nei, helt seriøst. Slutt å gi familien hennes dyre gaver og penger. SLUTT! Og vil du gi ungen noe så  kjøp det selv. IKKE sett inn penger på morens konto!

Blir helt oppgitt altså.

signerer.

Du er aaaaaaalt for snill. Sett grenser og lær deg å si nei.
Synes forresten du er og kommer til å bli en god far[:)]
sign[:)]

ORIGINAL: havet

Uff, må jeg si, du kan ikke ha det enkelt.. Stakkar deg, syns jeg.. blir helt paff av alt jeg har leste, har lest det meste her no.. å jeg håper virkelig at ting årner seg for dere, å at dere får vite etter DNA testn at du virkelig er faren, å at du muligen kan gå til retten med det her.. sånt her skal det jo ikke være..

Du høres rett og slett ut som drømme faren til en unge!, å jeg håper virkelig at den jentungen får være en stoor del i livet ditt!..

Krysser alt som krysses kan, å ber om at dette går bedre for dere ganske snart!!!

[:)]

Blir helt oppgitt altså.

var veldig langt dette her og mye skriving som jeg ikke skjønte...så fikk aldri med meg om det var ditt barn eller ikke..  men er det det så gå til familievernkontoret og få en samværsavtale som hun MÅ følge..

og slutt og vær så jævlig dumsnill da.. hun bruker jo deg som vaskefille..  gro frem noen baller..

ORIGINAL: Vaffelrøra

Ja dette var et lang innlegg, men leste meg gjennom det. Av og til kan det være godt å få ting ut en plass, og hvorfor ikke her hvor det er mange andre i nesten samme situasjon som deg. Stå på kravene dine. Så snart du har fått svaret på DNA-testen, så vet du hvliken vei du skal går. Ta deg en advokat med god erfaring innen barnefordeligssaker, krev mekling. Avtaler skrevet på papir. Og ikke minst, krev at all kommunikasjon heretter skal foregå gjennom din advokat. Så slipper du mye av den dritten du har gått gjennom til nå..

Dessuten kjenner jeg at jeg har lyst å mose den typen til søstra hennes som var så uansvarlig at du ble sittende uten leilighet og med gjeld. Totalt uansvarlig type, men som desverre ser ut til å passe perfekt inn i den familien han har kommet inn i.

Sender masse klemmer og håper det ordner seg for deg og jenta di [:)]

sign!!

om dna viser at jenten er din,så stå på ditt og gi jenten din en pappa..hun trenger deg sårt...
               *sender litt gromiddel til å vokse baller din vei forresten*[;)]

og slutt med å prøve å snakke fornuft med henne og de rundt henne,de er jo helt klar litt skutt i hode.

lykke til,håper det ikke tar for lang tid til du og datteren din får bli kjent!!

Fikk lest alt, og denne damen er ikke helt god. Jeg kan vel bare signere alle over meg. Det der høres ut som søsteren til sambo rett og slett. Vi har ikke kontakt med henne da. Men jeg begynte å lure med en gang. Og hun har vert slik i mange år nå. Slike personer forandrer seg desverre aldri[:(]

Jeg datt av etter at du var hos broderen og venninda for å spørre hvem som sa at foreldrene skulle skilles..

Når jeg leser tenker jeg "hun har deg rundt lillefingeren"..
Prøver å se meg selv i din situsajon og tenker at jeg ville ha brutt alt av kontakt til du får tatt en farskapstest! For det virker som hun bruker deg.. og kun når hun har behov for hjelp, ellers er du ikke "god nok".
Hun forlanger at du stiller opp, men vet ikke helt om det er du som er far?! Hun ligner på deg sier de, men det er alt de vet.

Dette blir for dumt!
Skjønner godt at du er glad i jenta, men hold avstand til du får svar på om du faktisk er faren!
Faen for ei fi**e, tenker jeg!!

Lykke til[:)]

Var da voldsomt til "hår på ballene" kommentarer, slutt å tenk på ballene mine da,hehehehehe
Måte bare komentere det "ordspillet", men ja eg har skjønt poenget[:)]

ORIGINAL: Sandradee*

JEg leste alt sammen..

Dette var virkelig forferdelig å lese..
Greit dette bare er en side av saken..Men uansett!!!

Hun nekter deg å se barnet ditt!!!!

Kom deg på familievernkontoret i morgen!!

Hun MÅ faktisk la deg treffe datteren din..

For ei slem dame[&o] Ødelegger jo bare for ungen sin og deg...

Får oppdatere oss på hvordan dette går!

MAsse MAsse lykke til!!

sign..!

takk[:)] Ja og når eg har vært med ungen så har hun jo storkost seg, vi har "flydd" rundt i stuen, hun komuniserer med øynene, ser på meg,smiler og ser litt bort men hun ler, og søker meg opp igjen. Og når hun presser i bleien, så lager vi "hmmmmmfffffff" lyder sammen, noe hun syns er artig at jeg er med på, presser så blodårene i panna buler ut,hehehe.

Savner det hele tiden......ARGH...[:(]

ORIGINAL: Rainbow Dash

grow some balls, ned på nav, få mekling og samvær..
du har RETT på det..

ORIGINAL: Nataleen

Jeg leste gjennom alt[:)][:(] Håper virkelig du er pappaen til lille jenta og at det ordner seg slik at du får samvær med henne. Ser ut som du har fått mange gode råd av andre her. Lykke til!

Håper virkelig at det ordner seg for deg.

Du skal få et godt tips av meg; Kjøp deg en bok og skriv opp absolutt alt.

Alle meldinger du sender , alt hun sender, rett og slett alt du og x-en foretar dere i forhold til jenta.(Dato, kl-slett osv)
(samtidig så kan du lagre en del av mld for å bevise det)

For hvis det viser seg at du er pappan hennes så er dokumentasjon din beste venn...

Og ikke bry deg om dette med "å gro baller", syntes du har baller i massevis som vil ta hånd om et barn som muligens ikke er ditt!

Lykke til!

En ting er sikkert, du er en fantastisk far, og hun xen din høres jo helt blåst ut!

Men en ting jeg ble litt usikker på, skulle du betale en reise til henne eller hennes søster? Til england? Jeg hadde ALDRI gjort det! Det fortjener hun iallefall ikke!

Håper det ordner seg for deg, og at du fort finner ut om du er barnets Biologiske pappa.

Back
Topp