min historie*laaaang*

det var en laaaang historie.. men leste faktisk alt! [:D] jeg får helt vondt av deg! Exen din kan ikke være helt god i hodet sitt! håper virkelig du får svar snart! sender deg noen styrkeklemmer [:D][:)]

Har mange ganger tenkt på at det neimen ikke kan være lett å være barnefar hele tiden heller.. Jeg tror absolutt ikke historien din er sjelden, snarere tvert i mot. Kvinnfolk med lite selvinnsikt som bruker barnet mot far. Jeg kan bare signere de som har sagt det tidligere, bruk NAV, familievernkontoret og barnevernet. Lykke til! 

ORIGINAL: Helene Burugle

Herregud så mye drit du finner deg i!

Gro baller mann! Slutt å gi denne gale dama og familien hennes penger! Å gå ned i stillingsprosent fordi hun krever det? Hva søren feiler det deg? [:-]

Beklager om jeg er litt kvass, men her er du virkelig kjørt over av dette kvinnemenneske. Hun bruker deg som en pengemaskin og thats it! Jeg synes synd i ungen som har dette rælet som mor.

Hvis det viser seg at du er faren til ungen så har du rettigheter! Og de rettighetene kan du kjempe for. Det blir dyrt det også, men da går iallefall pengene til kampen for din datter og ikke til Fru Sinnsyk. Og hvis du kjemper så vil du kunne fortelle datteren din det når hun vokser opp. At pappa faktisk kjempet med nebb og klør for at hun skulle være med deg. DA skal du se at Fru Sinnsyk får straffen sin......

Nei, helt seriøst. Slutt å gi familien hennes dyre gaver og penger. SLUTT! Og vil du gi ungen noe så  kjøp det selv. IKKE sett inn penger på morens konto!

Blir helt oppgitt altså.

ORIGINAL: *Mamma87*

Jeg tenker at det alltid finnes 2 sider av en sak.
Men for meg høres denne moren endel umoden ut. Virker som om hun har vansker med å bestemme seg for hva hun vil, og er usikker!

Har dere vært i kontakt med familievernkontoret?

Håper det ordner seg for dere[:)]

Lykke til videre!

Ja er alltid 2 sider av samme sak, alt som er skrevet her inne kan dokumeteres/bevises av vitner og skrevet rett fra mobiltelefonen og msn logg.
Noe usannheter er det ikke, som du ser så har jeg og utbrudd der jeg ikke tenker meg om, men bare svarer pga sinne.
Er ingen "sverte" kampanje, er min historie. så navn, plass  er ikke tatt med ihensyn til den andres part, selv om eg har lyst å gi ut navn og nummer, men da er mann bare ussel og tanke løs syns jeg.
Vet ikke hva problemet hennes er, har prøvd å forstått, men får ikke noe svar. Er tross altikke bare jeg og hun lengre, men en felles baby som skal ha en trygg og god oppvekst. Og når ikke vi blir enig eller deler den samme tanke gangen, så trenger vi nok litt hjelp.
Men eg lar meg ikke lure lengre, vet at hun vil forbli slik, så det får bli opp til di som vet best, til å bestemme hva som er best for barnet.
Syns eg da.

ORIGINAL: Rainbow Dash

grow some balls, ned på nav, få mekling og samvær..
du har RETT på det..

Seriøst, hvorfor i all verden har du latt det gå så langt? Hvorfor finner du deg i så mye dritt fra en person som tydligvis er helt sinnsforstyrra? Ned til NAV, få mekling. Du har krav på det. Når det blir sånn som dette så går man opp i systemet for å få til det en har rett på. Det er jo helt tydelig at dette kvinnemennseket ikke kan noe om noen ting. Du er pappan, du har retten på din side, hun kan ikke nekte deg noen ting. Og når det gjelder det inkassoet må hn jo betale det eller så går det jo videre til rettssalen...

Få dere en meklingstime, få avklart ting med en utenforstående til stede. få satt en samværsavtale. Virker som om du lever i et maretitt, helt forferdelig mye styr og innviklinger. Ønsker deg lykke til! Er ikke alltid så greit å være pappa med få rettigheter. Men stå på ditt, ikke gi opp, for dattera di sin skyld.

takker for alle kommentarer og innspill.[:)] Ja har jo prøvd å drøyd rettsak og offentlige avgjørelser, men fant ut i i går/natt
at nå får eg slå ned foten og bare slipp advoketen til.
Og når eg ser responsen og svarene her, så angrer jeg jo litt at eg ikke begynte med det før, men samtidig så fikk eg no avgjort og framlagt bevis på flere ting advokaten skal få gå igang med. Blir ikke nådig og blir ikke å gi meg.
Og en kommentar angående det med boforhold, hadde eg hatt en samværs avtale og deling(i framtiden), så har eg fått meg leilighet på dagen. Men når vi ble "enig" at eg sku se hun, så var det jo hos henne!! og når eg framla at eg kunne ha henne her di 2 timene, så blir jo det i huset til broren min, men siden uenighetene bare økte og økte, så kunne eg no like gjerne bo her i vogna, til det var fastsatt.
Og jeg sitter her enda. Har jo ingen hennsikt for meg å få meg leilighet, og sitte å vente på noe som aldri kom.
Kan få leilighet på dagen nå, nå har eg råd til det, pluss advokat.

Jeg får helt vondt av deg jeg [:(] Samtidig som jeg synes det er utrolig synd at du har latt det går så langt. Du virker veldig snill, eller dumsnill egentlig [&o] Håper du tar til deg det folk skriver her. Dra til Nav, få tatt en DNA-test, krev megling osv. Masse lykke til, og håper du oppdaterer oss! [:)]

Hvorfor skriver dere at han er alt for snill??? DUM er vel ett mer konkret ord..
Til hi: Kvitt deg med den dama og familien hennes.. Du har ikke bruk for dem får å få se din egen datter.. Gå rettens vei, så får du det du har krav på.. Om hun er 6 mnd nå, vil jeg tro det er mer enn 2 timer pr uke..??

Får håpe Dna blir gjennomført snart, for da har du nok mer å stille opp med, høres ut som om det aldri har vært noen annen pappa, bare nok en syk løgn fra din eks...

Uansett LYKKE TIL. og ikke ta det personlig at jeg kalte deg dum, bare syntes det er sykt hva du har stilt opp med.. feks, min eks ville ikke kjøpt en smørpakke en gang til min søster.. Hvorfor skulle han det egentlig????

ORIGINAL: fruktbar

Hvorfor skriver dere at han er alt for snill??? DUM er vel ett mer konkret ord..
Til hi: Kvitt deg med den dama og familien hennes.. Du har ikke bruk for dem får å få se din egen datter.. Gå rettens vei, så får du det du har krav på.. Om hun er 6 mnd nå, vil jeg tro det er mer enn 2 timer pr uke..??

Får håpe Dna blir gjennomført snart, for da har du nok mer å stille opp med, høres ut som om det aldri har vært noen annen pappa, bare nok en syk løgn fra din eks...

Uansett LYKKE TIL. og ikke ta det personlig at jeg kalte deg dum, bare syntes det er sykt hva du har stilt opp med.. feks, min eks ville ikke kjøpt en smørpakke en gang til min søster.. Hvorfor skulle han det egentlig????

None taken[;)] DUM er en bra beskrivelse det og, for blir man kaldt for dum, ja da må man bare stå på og bevise det motatte, og at man har lært[:)]

ORIGINAL: rico

Skulle nok ha vært innom denne siden her du http://www.pappatest.no/ for lenge siden. I stedet for å ha ventet med at Nav skulle fått ut fingern. Med å ha sendt til rett adresse.

hm....ligger ikke dna papirene i posten på mandag, så blir det en tlf dit, takk for tipset[:)]

på meg så høres det ut som at hun har psykopat-trekk, siden hun i all sin væremåte velger å undertrykke og underkue deg og klarer å få deg til å gjøre akkurat hva hun vil - og hun blir ikke blid før du nettopp gjør det.
Psykopater klarer man dessverre aldri å tilfredsstille, så eneste du kan gjøre er å få rettens hjelp til å ta tvungen dna-test og få retten til å sette opp samværsavtale om barnet er ditt.
Virker som at familien hennes (foreldrene) muligens har en anelse om at hun er en vanskelig personlighet siden de tar så godt imot deg, og det er mest sannsynlgi derfor hun har satt igang svertekampanje mot deg til dem. Hun liker ikke at de likte deg, derfor disse løgnene - mest sannsynlig har ikke venninna di sagt noe videre - ihvertfall ikke i de proporsjonene der.

Er jo mange grunner her til hvorfor du skal forholde deg til et rettsystem og ikke til hu, for hu vrir og vender på alt til sin fordel uansett når du kontakter henne.

Jeg ville ha valgt å ikke komme løpende til henne hver gang hun vifter med hånden, men sagt til hu at når dnatest og samværsavtale med megler/rettssystem er avgjort, da kan du møte dattera di.

Husk en ting til, du står sterkere om du har leilighet og ikke bor i en campingvogn når saken starter. [;)]

få tak i advokat og fortell situasjonen!

du kan gå rettens vei for å se ditt barn! hu bryter jo nesten alle lover som er!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

på meg så høres det ut som at hun har psykopat-trekk, siden hun i all sin væremåte velger å undertrykke og underkue deg og klarer å få deg til å gjøre akkurat hva hun vil - og hun blir ikke blid før du nettopp gjør det.
Psykopater klarer man dessverre aldri å tilfredsstille, så eneste du kan gjøre er å få rettens hjelp til å ta tvungen dna-test og få retten til å sette opp samværsavtale om barnet er ditt.
Virker som at familien hennes (foreldrene) muligens har en anelse om at hun er en vanskelig personlighet siden de tar så godt imot deg, og det er mest sannsynlgi derfor hun har satt igang svertekampanje mot deg til dem. Hun liker ikke at de likte deg, derfor disse løgnene - mest sannsynlig har ikke venninna di sagt noe videre - ihvertfall ikke i de proporsjonene der.

Er jo mange grunner her til hvorfor du skal forholde deg til et rettsystem og ikke til hu, for hu vrir og vender på alt til sin fordel uansett når du kontakter henne.

Jeg ville ha valgt å ikke komme løpende til henne hver gang hun vifter med hånden, men sagt til hu at når dnatest og samværsavtale med megler/rettssystem er avgjort, da kan du møte dattera di.

Jeg må bare quote det her.

Herregud for et vanskelig liv du har fått..
Stakkars deg! [:(] Nå må du slutte å finne deg i drit!
Sender deg masse klemmer og lykke til!
Får lyst til å knuse mennesker som utnytter andre!

ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: Toggolino

Jeg leste det! (Skummet litt på slutten da..)

Høres ut som at hun ikke er god i hodet hun exen din.. Du må bare stå på ditt, få DNA-testen gjennomført, stå på ditt, og IKKE hjelp henne med noe penger utenom til barnet! Hun bare utnytter deg. Stakkars. Håper barnet er ditt og at du får en god samværsavtale

Signerer denne!

Back
Topp