*julilykke*
Glad i forumet
det var en laaaang historie.. men leste faktisk alt! [:D] jeg får helt vondt av deg! Exen din kan ikke være helt god i hodet sitt! håper virkelig du får svar snart! sender deg noen styrkeklemmer [:D][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Burugle
Herregud så mye drit du finner deg i!
Gro baller mann! Slutt å gi denne gale dama og familien hennes penger! Å gå ned i stillingsprosent fordi hun krever det? Hva søren feiler det deg? [:-]
Beklager om jeg er litt kvass, men her er du virkelig kjørt over av dette kvinnemenneske. Hun bruker deg som en pengemaskin og thats it! Jeg synes synd i ungen som har dette rælet som mor.
Hvis det viser seg at du er faren til ungen så har du rettigheter! Og de rettighetene kan du kjempe for. Det blir dyrt det også, men da går iallefall pengene til kampen for din datter og ikke til Fru Sinnsyk. Og hvis du kjemper så vil du kunne fortelle datteren din det når hun vokser opp. At pappa faktisk kjempet med nebb og klør for at hun skulle være med deg. DA skal du se at Fru Sinnsyk får straffen sin......
Nei, helt seriøst. Slutt å gi familien hennes dyre gaver og penger. SLUTT! Og vil du gi ungen noe så kjøp det selv. IKKE sett inn penger på morens konto!
Blir helt oppgitt altså.
ORIGINAL: *Mamma87*
Jeg tenker at det alltid finnes 2 sider av en sak.
Men for meg høres denne moren endel umoden ut. Virker som om hun har vansker med å bestemme seg for hva hun vil, og er usikker!
Har dere vært i kontakt med familievernkontoret?
Håper det ordner seg for dere[:)]
Lykke til videre!
ORIGINAL: Rainbow Dash
grow some balls, ned på nav, få mekling og samvær..
du har RETT på det..
ORIGINAL: fruktbar
Hvorfor skriver dere at han er alt for snill??? DUM er vel ett mer konkret ord..
Til hi: Kvitt deg med den dama og familien hennes.. Du har ikke bruk for dem får å få se din egen datter.. Gå rettens vei, så får du det du har krav på.. Om hun er 6 mnd nå, vil jeg tro det er mer enn 2 timer pr uke..??
Får håpe Dna blir gjennomført snart, for da har du nok mer å stille opp med, høres ut som om det aldri har vært noen annen pappa, bare nok en syk løgn fra din eks...
Uansett LYKKE TIL. og ikke ta det personlig at jeg kalte deg dum, bare syntes det er sykt hva du har stilt opp med.. feks, min eks ville ikke kjøpt en smørpakke en gang til min søster.. Hvorfor skulle han det egentlig????
ORIGINAL: rico
Skulle nok ha vært innom denne siden her du http://www.pappatest.no/ for lenge siden. I stedet for å ha ventet med at Nav skulle fått ut fingern. Med å ha sendt til rett adresse.
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
på meg så høres det ut som at hun har psykopat-trekk, siden hun i all sin væremåte velger å undertrykke og underkue deg og klarer å få deg til å gjøre akkurat hva hun vil - og hun blir ikke blid før du nettopp gjør det.
Psykopater klarer man dessverre aldri å tilfredsstille, så eneste du kan gjøre er å få rettens hjelp til å ta tvungen dna-test og få retten til å sette opp samværsavtale om barnet er ditt.
Virker som at familien hennes (foreldrene) muligens har en anelse om at hun er en vanskelig personlighet siden de tar så godt imot deg, og det er mest sannsynlgi derfor hun har satt igang svertekampanje mot deg til dem. Hun liker ikke at de likte deg, derfor disse løgnene - mest sannsynlig har ikke venninna di sagt noe videre - ihvertfall ikke i de proporsjonene der.
Er jo mange grunner her til hvorfor du skal forholde deg til et rettsystem og ikke til hu, for hu vrir og vender på alt til sin fordel uansett når du kontakter henne.
Jeg ville ha valgt å ikke komme løpende til henne hver gang hun vifter med hånden, men sagt til hu at når dnatest og samværsavtale med megler/rettssystem er avgjort, da kan du møte dattera di.
ORIGINAL: Kittekat
ORIGINAL: Toggolino
Jeg leste det! (Skummet litt på slutten da..)
Høres ut som at hun ikke er god i hodet hun exen din.. Du må bare stå på ditt, få DNA-testen gjennomført, stå på ditt, og IKKE hjelp henne med noe penger utenom til barnet! Hun bare utnytter deg. Stakkars. Håper barnet er ditt og at du får en god samværsavtale
Signerer denne!