Min graviditet

Begynner å bli bekymret for småen. De siste dagene har han vært mye urolig og hatt lite søvn. Prøvd å lese hvor mye søvn babyen trenger. En side sa det at hvis baby 0-3 mnd sover 8-9 timer skal man til legen. De siste døgnene tror eg han har vært i grenseland !!! 3 uker i morgen. Så vurderer å prøve å notere ned for å se. Håper søvnen blir normal igjen snart med mye søvn. Får ikke gjort noe som helst. Han blir urolig, sutrete og vil bare spise.
Luft i magen kanskje ?? Eg har en te her heme dere kan få å prøve. Den hjalp Liana masse. Men hun hadde forsatt kolikk symptomer, men var ikkje så gale. Eller så kan du tenke litt over ka du har spist de sist dagene. Kanskje det e noe han reagere på så gjør at han har litt mage vondt. Da e de ofte urolig, sutrete og vil ligge mye på puppen.

Luft i magen kanskje ?? Eg har en te her heme dere kan få å prøve. Den hjalp Liana masse. Men hun hadde forsatt kolikk symptomer, men var ikkje så gale. Eller så kan du tenke litt over ka du har spist de sist dagene. Kanskje det e noe han reagere på så gjør at han har litt mage vondt. Da e de ofte urolig, sutrete og vil ligge mye på puppen.
Kan være men virket veldig trøtt, men våkner med en gang han har sovnet. I natt har han endelig sovet. Så håper på en bedre dag i dag. I natt har han sikkert sovet 9 timer! Har liksom prøvd å se om han har luft i magen ved å prøve å få ut en gulp,eller rap, men ikke kommet noe. Tror ikke jeg har spist noe særlig anderledes enn tidligere..

Kan være men virket veldig trøtt, men våkner med en gang han har sovnet. I natt har han endelig sovet. Så håper på en bedre dag i dag. I natt har han sikkert sovet 9 timer! Har liksom prøvd å se om han har luft i magen ved å prøve å få ut en gulp,eller rap, men ikke kommet noe. Tror ikke jeg har spist noe særlig anderledes enn tidligere..
Liana var urolig og slike ting selv om hun var trøtt. Hun ville sove, men hadde for vondt i magen til å sove. Hun var ikkje flink til å rape, og trengte da denne te for å få ut luft.

Liana var urolig og slike ting selv om hun var trøtt. Hun ville sove, men hadde for vondt i magen til å sove. Hun var ikkje flink til å rape, og trengte da denne te for å få ut luft.
Jeg får følge med litt å se om det fortsetter no når han har sovet en del :)

22 dager. Småen begynner å bli tung. Lurer på om jeg skal låne vekten på helsestasjonen når jeg skal på netverksmøte i morgen. Han har spist så mye de siste dagene så lurer på om han nesten er 4 kg. Var 3125 med fødsel og gikk ned til 3010 gr. I dag håper jeg ugleluene kommer. Fotografering lørdag så haster litt nå. Er så spent på om de passer og tenkt å knipse et par bilder selv med luen på til takkekortene. Føler jeg er sent ute..

Endelig fått luene i posten. Men småen har økedøgn så fotografering var ikke kjekt.. Håper det går bedre hos fotografen på lørdagimage.jpg

Så søt:)
Lykke til på lørdag
Takk :) veldig spent på hvordan det blir og krysser fingrene for at han ikke blir gretten og sur. Nærmest limt seg til puppen no i flere dager. Føler meg låst til sofaen xD

Netverksmøte. Følte min unge var den feiteste der!! De andre var så små selv om alle babyene var født mellom 21. Feb-1. Mars Dvs 8 dagers tidsrom. Veide mini før møte var ganske nær på gjetning av vekt. Vekten stoppet mellom 3975-3980 gr. Nesten gått opp 500 gr på 8 dager

Fotografen overstått men ble ikke sonne bilder eg hadde tenkt, kurv, hengekøye og sove bilder gikk ut. Var veldig urolig likte ikke blitzen. Tror de fikk noen fine bilder til slutt :)

Har du slutter å skrive? Var så kjekt å lese:)

Håper bildene blir fine

Har du slutter å skrive? Var så kjekt å lese:)

Håper bildene blir fine
Kan ikke skrive hele tiden :) får ikke se bildene før etter påske :(

Lørdag etter fotografen fikk vi besøk. Typisk at vi alltid er trøtt og sliten når vi får besøk. Søndag dukket svigers opp, ble utslitt i helgen så mandag gjorde vi ingenting. Det var deilig. I dag gikk vi tur til lagunen ca 1 time hver vei. Så litt rundt. Har plenty barneklær men så litt i butikken allikevel. Typisk det er så mye fint til jente, men til gutt er alt kjedelig. Så litt på klær til meg selv og så endte opp med en genser til 99 kr førpris 599 syntes den var kjempe fin :)

UOTE="Eliz92, post: 18954696, member: 101154"]Lørdag etter fotografen fikk vi besøk. Typisk at vi alltid er trøtt og sliten når vi får besøk. Søndag dukket svigers opp, ble utslitt i helgen så mandag gjorde vi ingenting. Det var deilig. I dag gikk vi tur til lagunen ca 1 time hver vei. Så litt rundt. Har plenty barneklær men så litt i butikken allikevel. Typisk det er så mye fint til jente, men til gutt er alt kjedelig. Så litt på klær til meg selv og så endte opp med en genser til 99 kr førpris 599 syntes den var kjempe fin :)[/QUOTE]
Sp

så sprekt gjort:)
vi har enda ikke kommet oss ut på trilletur
skal alltid ha mat når vi har mulighet til å gå

Hehe du skal få lov til å ha pause:p
Så dumt at du må vente så lenge på bildene
Er son at samboer kan være med. Litt kjedelig om han ikke får sett og være med å velge bilde :P huff bildene er dyre redd jeg ikke klarer å ta kun få.. Vi skal og kjøpe 2 som skal gies som bursdagsgave til besteforeldre :) reimers foto hadde gratis nyfødt foto men bilde prisene er nesten kriminelt høye..

UOTE="Eliz92, post: 18954696, member: 101154"]Lørdag etter fotografen fikk vi besøk. Typisk at vi alltid er trøtt og sliten når vi får besøk. Søndag dukket svigers opp, ble utslitt i helgen så mandag gjorde vi ingenting. Det var deilig. I dag gikk vi tur til lagunen ca 1 time hver vei. Så litt rundt. Har plenty barneklær men så litt i butikken allikevel. Typisk det er så mye fint til jente, men til gutt er alt kjedelig. Så litt på klær til meg selv og så endte opp med en genser til 99 kr førpris 599 syntes den var kjempe fin :)
Sp

så sprekt gjort:)
vi har enda ikke kommet oss ut på trilletur
skal alltid ha mat når vi har mulighet til å gå[/QUOTE]
Gå etter han har fått mat? :) min sovner med engang i vognen som oftest :)

Mini var 1 mnd i går!! Tiden flyr.. Trodde liksom han skulle komme på overtid, kanskje satt i gang. Hadde det skjedd hadde han nok blitt født for 5 - 6 dager siden, men han er 1 mnd.. De siste dagene har vært så fine. Økedøgn er over og han er mye roligere igjen. I går fikk han bad, stakkar misliker det sterkt. Ellers har han den siste tiden blitt den gulperen. I starten gulpet han kanskje 1 gang annenhver dag. Nå er det ofte.. I dag skal vi på helsestasjon å veie. Far tror han veier 4,2 jeg tror ca det samme :) litt spent. Spist mye mindre de siste dagene og innimellom stresser han veldig på puppen. Spiser, dytter puppen bort eller hode for pause. Så finner han ikke veien tilbake for så bli urolig og skrike. Huff lstakkar liten.

Lille bolle 4380 gr mye det syntes eg. Siden han veide 3125 gr til fødsel 4 uker og 1 dag siden

Back
Topp