Kos deg på kino. Håper du får spist litt og at formen blir bedre.Var uggen i maguti hele går, men når jeg ligger på siden hjelper det litt på. I går begynte min mor og svigerinne å le av magen min fordi de synes den er flat midt på.. Slemt. Hele tiden få høre at magen ikke er så stor og at jeg kunne skjult magen under en stor genser/ singlet. Er liksom høygravid trenger ikke å høre det hele tiden vet det jo selv. I dag har ikke magen vært så ille, men har hatt mye stikking på ene siden av bekkenet. Vært trøtt og sliten. Lagt i sofaen og slappet av på siden mens samboer har vasket mye hus xD jeg gjorde badet selv om formen ikke var helt på topp. Styrer ringte i dag, lurte på hvordan jeg hadde det, å sa jeg ikke måtte overanstrenge meg siden jeg har en ekstra å tenke på. Synes det var veldig fint at hun påpekte det, for føler av og til at de glemmer på jobb at jeg er gravid. Så blir nok ikke så ille å komme gjennom den siste tidenhar de siste dagene hatt problemer med å få i meg mat, i dag har jeg spist 5 jordbær, i går et beger yoghurt og litt taco. I kveld skal vi på restaurant og kino så lurer på hva eg vil klare å spise der.. Vis vedlegget 101415 På bilde ser man nesten ikke at magen er en liten kul. Ser iallefall ikke høygravid ut..
Ikke noe kjekt når de må påpeke magen... Du ser fin ut