men det er jo allerede kommet en flott mage da.. kanskje "greit" at den ikke vokser for mye nå med en gang....Vis vedlegget 74363
Blir så mørke bilder for tia! Menmen, har igrunn ikke vokst noe særlig sia sist
Mars 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men det er jo allerede kommet en flott mage da.. kanskje "greit" at den ikke vokser for mye nå med en gang....Vis vedlegget 74363
Mars 2015
Hehe, ja den kan godt holde seg sånn i kanskje... 20 uker til? :-D hehehemen det er jo allerede kommet en flott mage da.. kanskje "greit" at den ikke vokser for mye nå med en gang....
Jeg er 15+1 og helt flat mageVis vedlegget 75650
Står litt på stedet hvil med magevoksing. Så lenge vekta står like stille så er det greit men blir jo litt bekymra også når det plutselig går så sakte!
Mars 2015
For en flott mage heldiggrisVis vedlegget 74363
Mars 2015
så fin mage bare deilig at det bare er magen som vokser her kommer nok hele meg til å ese, men håper på å ikke overdrive detVis vedlegget 76944
14+3 UL imorgen!! :-D Satser på
Gladnyheter!! Ellers går vekta nedover, selv om jeg ikke kaster opp og ikke har slitt så veldig mye med det. Har begynt i en mere aktiv jobb så det kan jo ha skylda. Mammaklærne som passet så fint har begynt å bli litt for store. Kroppen er en merkelig ting.. magen vokser og alt annet krymper!
Mars 2015
Er 18+4 og er i grunn kun meg som kan se det når jeg ikke har på klär. Tror jeg kunne ha skjult det leeenge om jeg villeVis vedlegget 78414
15+4 i går
Er 18+4 og er i grunn kun meg som kan se det når jeg ikke har på klär. Tror jeg kunne ha skjult det leeenge om jeg ville
Heldig du er så har sã fin mage!