Min graviditet i bilder <3

men det er jo allerede kommet en flott mage da.. :) kanskje "greit" at den ikke vokser for mye nå med en gang.... ;)
Hehe, ja ;) den kan godt holde seg sånn i kanskje... 20 uker til? :-D hehehe


❤️ Mars 2015 ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1409692688.420321.jpg
Står litt på stedet hvil med magevoksing. Så lenge vekta står like stille så er det greit :) men blir jo litt bekymra også når det plutselig går så sakte! :(


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Ikke vær urolig :) du vokste jo veldig fort i begynnelsen og babyen din er jo ikke større enn 6-7 cm. Når babyen begynner og vokse fort så gjør magen det også :)


15 Mars 2015 <3
 
Finfin mage :)
 
Kjempe søt mage.. er er den begynt å kmme bittelitt, men har litt overflødig hud å sånn utenpå, så ser ikke så bra ut enda :p
 
ImageUploadedByBV Forum1410300696.535182.jpg
14+3 :) UL imorgen!! :-D Satser på
Gladnyheter!! Ellers går vekta nedover, selv om jeg ikke kaster opp og ikke har slitt så veldig mye med det. Har begynt i en mere aktiv jobb så det kan jo ha skylda. Mammaklærne som passet så fint har begynt å bli litt for store. Kroppen er en merkelig ting.. magen vokser og alt annet krymper!


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Last edited:
Vis vedlegget 76944
14+3 :) UL imorgen!! :-D Satser på
Gladnyheter!! Ellers går vekta nedover, selv om jeg ikke kaster opp og ikke har slitt så veldig mye med det. Har begynt i en mere aktiv jobb så det kan jo ha skylda. Mammaklærne som passet så fint har begynt å bli litt for store. Kroppen er en merkelig ting.. magen vokser og alt annet krymper!


❤️ Mars 2015 ❤️
så fin mage :D bare deilig at det bare er magen som vokser ;) her kommer nok hele meg til å ese, men håper på å ikke overdrive det :p
 
ImageUploadedByBV Forum1410386060.828274.jpg
En livlig og frisk turner på skjermen i dag :) Kunne ikke se kjønn pga for lite urin i blæra, men det er ingen krise! :) Fikk handlet inn lammeskinn og sengetøy på -40% idag :) og annonsert gladnyheten på facebook :)


❤️ Mars 2015 ❤️
 
FLOTT mage!!!! :D
 
WOW for en mage :D Er 15 uker selv, men ser bare feit ut :p


~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~
 
Er 18+4 og er i grunn kun meg som kan se det når jeg ikke har på klär. Tror jeg kunne ha skjult det leeenge om jeg ville :p

Heldig du er så har sã fin mage!:)

Takk ^^ men redd for at jeg aldri slutter å vokse og blir megastor før slutten! Hehehe.
 
Back
Topp