Min graviditet <3

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Tenkte det var greit å ha en dagbok for å kunne se tilbake på i ettertid! :D
Jeg er altså 21 år (blir 22 i år), har samboer i fast jobb og leilighet. Jeg studerer sykepleie og venter mitt første barn i slutten av mars! Vi ble gravide i februar i år, men det ble konstantert MA på tidlig ultralyd i uke 12. Jeg er selvsagt nervøs for denne graviditeten, men jeg har en veldig god følelse denne gangen!! :D



Her er testene mine i dag:Heartpink:
 

Vedlegg

  • 18.07.jpg
    18.07.jpg
    81,3 KB · Visninger: 63
Last edited:
Gratulerer så mye!
Håper spiren klorer seg fast:)
 
Nå sitter jeg og nyter en kopp med te på terassen og venter på kjæresten min. Deilig vêr!
Har fortalt mamma og pappa den gode nyeheten. Vet det er tidlig, men jeg vil at de skal vite det i tilfelle det skulle gå galt denne gangen også.
Testene blir sterkere og sterkere.. Så jeg er med godt mot! Hehe. Har lyst å ta en test med ukeindikator, men skal vente til neste uke hvertfall! God helg alle! :)
 
Nå sitter jeg og nyter en kopp med te på terassen og venter på kjæresten min. Deilig vêr!
Har fortalt mamma og pappa den gode nyeheten. Vet det er tidlig, men jeg vil at de skal vite det i tilfelle det skulle gå galt denne gangen også.
Testene blir sterkere og sterkere.. Så jeg er med godt mot! Hehe. Har lyst å ta en test med ukeindikator, men skal vente til neste uke hvertfall! God helg alle! :)
Så deilig da :) Jeg hadde ogsså planer om å ta med ukesindikator neste uke, men valgte å ikke lage mer stress for meg selv i tilfelle den viser for lite ;) Tenker nok på om d går bra eller ei, men er nok helt supert å ta når den viser riktig da :p
 
Så deilig da :) Jeg hadde ogsså planer om å ta med ukesindikator neste uke, men valgte å ikke lage mer stress for meg selv i tilfelle den viser for lite ;) Tenker nok på om d går bra eller ei, men er nok helt supert å ta når den viser riktig da :p

Ja, det er jo risikoen.. Men jeg vil finne det ut likevel - for om det skulle være noe galt er det like greit å finne det ut først som sist, tenker jeg :p
 
Ja, det er jo risikoen.. Men jeg vil finne det ut likevel - for om det skulle være noe galt er det like greit å finne det ut først som sist, tenker jeg :p
heldigvis! så forteller jo ikke den om d er noe galt.. d KAN jo være helt normalt om de viser feil :) Du har bra innstilling ihvertfall :)
 
Disse testene tok jeg nettopp. 2-3 uker stemmer på en prikk! 4+4 i dag. Nå skal jeg slutte med testene:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1406023037077.jpg
    1406023037077.jpg
    79,8 KB · Visninger: 48
I dag har jeg kos meg å skrevet litt i denne søte boken. Er en bok som skal hjelpe å dokumentere svangerskapet. Synst det var litt artig:)
 

Vedlegg

  • 1406122600536.jpg
    1406122600536.jpg
    41,7 KB · Visninger: 51
Kjøpte meg en Angelsound Classic som kom i posten i dag. Gleder meg til å få prøve den på magen om noen uker! Har lest de som finner hjertelyden så tidlig som uke 8-9, men også de som ikke finner den før rundt uke 14. Har ingen forhåpninger :) Prøvde den på kjærestens hjerte, og den funket som bare det!

I morgen skal jeg ringe og få bestilt første jordmortimen til om et par uker når jeg kommer tilbake fra ferien! :)

De symptomene jeg har fått så langt er hodeverk, tretthet og tendenser til ømme bryster. Ingen kvalme enda!!
 
Kjøpte meg en Angelsound Classic som kom i posten i dag. Gleder meg til å få prøve den på magen om noen uker! Har lest de som finner hjertelyden så tidlig som uke 8-9, men også de som ikke finner den før rundt uke 14. Har ingen forhåpninger :) Prøvde den på kjærestens hjerte, og den funket som bare det!

I morgen skal jeg ringe og få bestilt første jordmortimen til om et par uker når jeg kommer tilbake fra ferien! :)

De symptomene jeg har fått så langt er hodeverk, tretthet og tendenser til ømme bryster. Ingen kvalme enda!!
Håper min kommer snart, hvor langt på vei er du nå? Tror ikke jeg klarer å vente med å teste den :p


♡02.03.2015♡
 
I dag er jeg 6+3 og lille er på størrelse med et blåbær! Jeg er på ferie hos min mormor. Hun er helt i hundre for hun fikk vite om to nye barnebarn som skal komme i mars ;) morsomt at søskenbarnet også skal ha i mars.

Ellers er jeg begynt og bli kvalm og uvell..:( Men det er greit, det venter en fin liten premie på slutten! Har jordmortime neste uke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I dag er jeg 7 fullgåtte uker, dersom mine bereninger er rett. Lille er på størrelse med et bringebær denne uken!

For et par dager siden bestemte jeg og kjæresten oss for at vi ville dra på tidlig ultralyd for å se om det var liv inni magen. Det ble ikke helt vellykket, vi ble heller mer nervøse enn vi var. Han vi dro til tok utvendig ultralyd og han kunne ikke se så mye, og han sa så mye rart og alt ble bare dumt. Så i går dro jeg til legen og hun henviste meg til innvendig ultralyd. Har fått time på tirsdag, så det skal bli spennende. Må dra alene siden kjæresten er dratt på jobb igjen og blir borte i noen uker, men det er greit :)

Ellers er det ikke så mye nytt. Har ferie neste uke også starter jeg tilbake på skolen igjen :)
 
I går var jeg altså på innvendig ultralyd på sykehuset. Det gikk kjempefint. Så en liten klomp med et bankende hjerte!! Jeg glemte helt å spør etter bilde midt oppi lykkerusen, haha. Det var uansett ikke så mye å se enda. Jeg og kjæresten er enig i at vi må dra på privat ultralyd i uke 12-13 en gang, så han får blitt med å sett han også :) Det er jo ikke så alt for lenge til nå - 1 mnd. tid til :)
Ellers er jeg blitt mye dårlig nå. Kastet opp for første gang for et par dager siden :( Men det skal jeg heller tåle, så lenge lille holder seg der!!
 
Back
Topp