Min graviditet <3

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Tenkte det var greit å ha en dagbok for å kunne se tilbake på i ettertid! :D
Jeg er altså 21 år (blir 22 i år), har samboer i fast jobb og leilighet. Jeg studerer sykepleie og venter mitt første barn i slutten av mars! Vi ble gravide i februar i år, men det ble konstantert MA på tidlig ultralyd i uke 12. Jeg er selvsagt nervøs for denne graviditeten, men jeg har en veldig god følelse denne gangen!! :D



Her er testene mine i dag:Heartpink:
 

Vedlegg

  • 18.07.jpg
    18.07.jpg
    81,3 KB · Visninger: 63
Last edited:
Gratulerer så mye!
Håper spiren klorer seg fast:)
 
Nå sitter jeg og nyter en kopp med te på terassen og venter på kjæresten min. Deilig vêr!
Har fortalt mamma og pappa den gode nyeheten. Vet det er tidlig, men jeg vil at de skal vite det i tilfelle det skulle gå galt denne gangen også.
Testene blir sterkere og sterkere.. Så jeg er med godt mot! Hehe. Har lyst å ta en test med ukeindikator, men skal vente til neste uke hvertfall! God helg alle! :)
 
Nå sitter jeg og nyter en kopp med te på terassen og venter på kjæresten min. Deilig vêr!
Har fortalt mamma og pappa den gode nyeheten. Vet det er tidlig, men jeg vil at de skal vite det i tilfelle det skulle gå galt denne gangen også.
Testene blir sterkere og sterkere.. Så jeg er med godt mot! Hehe. Har lyst å ta en test med ukeindikator, men skal vente til neste uke hvertfall! God helg alle! :)
Så deilig da :) Jeg hadde ogsså planer om å ta med ukesindikator neste uke, men valgte å ikke lage mer stress for meg selv i tilfelle den viser for lite ;) Tenker nok på om d går bra eller ei, men er nok helt supert å ta når den viser riktig da :p
 
Så deilig da :) Jeg hadde ogsså planer om å ta med ukesindikator neste uke, men valgte å ikke lage mer stress for meg selv i tilfelle den viser for lite ;) Tenker nok på om d går bra eller ei, men er nok helt supert å ta når den viser riktig da :p