lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Hei, og hjertelig velkommen inn til min digitale dagbok! Oppdatert info 28. mai 2020
Kjæresten og jeg er 24 år og har vært sammen i 7 år. Noen vil kanskje tenke at vi burde vente, men vi har drømt om barn siden vi var 16 - hehe.. Jeg er oppvokst med unge foreldre og unge besteforeldre, og ønsker det samme for mine barn. Vi føler begge at vi er på et perfekt tidspunkt i livet til å kunne ta i mot en liten bebis.
Jeg tok ut p-staven i november 2018 da vi diskuterte at det ville være lurt å ta den ut i god tid slik at kroppen min skulle komme tilbake til normalen. Det viste seg å skulle ta lang tid! Med sykluser som varierte fra 37-95 dager, var det mildt sagt frustrerende. Etter en tidlig SA i August, valgte vi å ikke fokusere så mye på prøvingen lenger. Når jeg ser tilbake, kan jeg tenke meg at vi hadde kun 2 prøveperioder i 2019.
Jeg håper at jeg kan roe stressnivået mitt ved å ha et sted og dele og snakke med andre i samme situasjon. Jeg er til tider ganske så rådvill! Kaster glitrende babystøv på dere som selv prøver, og som titter innom dagboken min!
2019 oppsummert
- Syklusen var svært uregelmessig og varierte fra 37-95 dager.
- 2 prøveperioder
- Tidlig SA i august
- Slitt med depresjon og angst
- Gyn oppdaget follikler på eggstokkene, men blodprøver var normale. Ikke utredet noe mer.
2020
Januar - februar - mars
Syklusene har vært på 37 og 34 dager. Tror det endelig begynner å stabilisere seg.
Mars
IKM 28/3. Håper på en positiv graviditetstest!
• Endte med TR.
April
Lagt aksjer 4 av 5 dager hvor jeg var høyest fertil. Den beste pp hittil. IKM 29/4.
• Endte med TR
Mai
Var hos gynekolog, alt så normalt ut. Lagt aksjer 5 dager denne syklusen, 3 av dem dagene før EL. IKM 24/5.
• GRAVID
Last edited: