min dagbok

Hva tenker du på for å få ting i gang?
Vektnedgang? Eller graviditet?? [:)] Når det gjelder graviditet har jeg ikke peiling... [:)] har aldri lest kjerringråd eller noe..

Når det gjelder vektnedgang: Mye grønnsaker og salat til middag.. lite poteter, byttet past og ris med fullkornspasta og ris. Fullkornnudler i wok, + fullkornslefser til fajitas. Skummelt melk har jeg alltid drukket, ikke smør på maten. Når det gjelder animalsk fett bør det være under 10% fett i det produktet du velger.. F.eks kesam i stedet for lettrømme, Sans-serien til Tine er fin. Og magert kjøtt da. Men må innrømme at jeg skeier ut titt og ofte, men går sakte men sikkert nedover allikevel..[:)] Fysisk akitvitet er selvsagt bra, men jeg hadde gått ned en god del, før jeg syntes det var deilig å komme meg ut.. Bare et slit ellers..

god mogen jenter[:)]

våknet opp ved 7 tiden 9i daag og gikk på badet, når jeg var p do merka jeg at det ver blitt blod på papiret, men ikke sånn type TR blod og ikke noe mens smerter ingen ting, hmm, noen som vet hva det kan vere? kan jo hande det er TR som kommer snikende men ho skulle jo ikke vert her før om 13 dager. hmm

ha en god dag[:D]

Festeblødning! Aner ikke hvilken dag den egentlig skal komme på da.. se om du får søkt det opp på forumet. Har vært skrevet en del om... Jeg hadde ikke den type blødning, så jeg aner ikke.

Krysser fingre!!!!

DA kom TR 8 dager får tilig, og jeg som var så spent[&:]

litt skuffa i dag gitt.

hei stine, ja var det jeg å tenkte det kunne vere men nå har jeg blød hele dagen[:o]
så er vel vanlig TR.....

men får vel bare håpe på en bedre neste mnd, men vet du om det er ca to uker etter TR at EL er?
klem

Kjipt med TR. Skjønner du blir skuffet. det er ca to uker mellom TR og EL, det var 12 dager på meg sist. det kommer ann på hvor lang syklusen er.

sitter å depper litt jeg[:o][:o]

hadde så håpet at dette var mnd, men men.

i dag begynner chater feber, gleder meg[:D]

SKal nok se charter ikveld jeg og. Er en evig tv slave jeg... kjæresten blir litt sprø fordi jeg skal ha med meg alt av serier... hehe. Håper den sitter neste mnd i stedet da.

ja tror min er på 21 dager nå, så regna at det var ca 7-8 dager til EL, s da er det bare å kjøre på[:)]
hvordan går det med deg da babybella?

Ja da er det bare å prøve igjen og håpe på bedre lykke neste gang[;)] Jeg har det bare bra. Ligger på sofaen å glor på tv, får snart besøk av et søskenbarn. Er veldig spent for tiden. I følge babyverden skal TR komme i morgen, men den pleier å komme rundt 13, så vi får se. Håper jo at den ikke kommer. Det som er litt irriterende er da jeg var gravid sist fortalte vi det til svigerinna mi. En mnd etterpå var hun gravid. Hun sluttet på pilla på en lørdag og ble gravid mandag eller tirsdag. Vi holdt på i 8 mnd. men men. noen har lettere for å bli gravid enn andre. Er kjempe glad på deres vegne og gleder meg sinnsykt til å bli tante. Hvordan står det til hos deg da.

[:D]Klemmer fra meg[:D]

Æsj, så kjedelig! Da krysser vi fingre for neste mnd [:)]
Ër fryktelig spent på om min TR vil komme, eller om vi får klaff denne mnd. Spørs hvor mye sambo orker å stille opp da..mye jobbing på han for tiden...

ligger på sofaen jeg å, ser på charter feber;)

får håpe det blir full klaff får dere nå da, og ta TR ikke kommer i morra eller den 13[:D]

ja det er noen som det klaffer får med en gang, og man har lov å bli litt misundelig, hehe

klemmer

ja får håpe det, er det sambo driver med da? huset?
klem

babybella:
jeg er også sånn, må ha med meg alle serier, hehe...

huff ligger med sikkelig TR smerter... det skulle vert en liten spire i stede, men humøret er nok bedre i morra[:)]

ORIGINAL: fomla

ja får håpe det, er det sambo driver med da? huset?
klem

Ahh, nei, der holder byggefirmaet på.. Neida, han jobber nok overtid på jobben..

okei, får håpe han har litt ork nr han kommer hjem da, så kanskje det blir klaff denne mnd[:D]

ha en fin kveld videre[;)]

klemmer

Hei jenter[:)]
Hvordan er det med dere i dag?
humøret mitt er mye bedre en i går nåe TR kom, tenker som så at det er jo bare en mnd til før det kanskje kan klaffe[:D]
syntes det kan vere litt slitsomt noen ganger med denne prøvinga selv om det bare hargått 5 mnd, blir noen dager man tenker veldig på det. Har noen av dere andre det sånn?

klem P

Akkurat rundt IKM synes jeg det er slitsomt med denne prøvingen, har blitt skuffet hver gang. Men etter en stund kommer pågangsmotet, jeg SKAL bli mamma. Trøster meg med at hvis vi ikke får det til selv, så kan vi heldigvis få god hjelp. Vi er i pp 7, IKM idag/imorgen. Ingen tegn til TR, men tør ikke håpe på en spire... Bedre at TR kommer, enn neg. test.. Så skal prøve å vente noen dager med testingen. Hvordan står det til med deg da fomla?
Klem

hvordan regner men pp? er det mnd?

går bra i dag, men i går når TR komm var ikke humøret på topp, men tenker at detter skal vi få til og vi har jo ikke noe hast[;)]
men man vil jo gjerne med en gang, hehe.

så spennende at TR ikke har kommet, får håpe det er full klaff[:D]lykke til almodi[:)]

Back
Topp