Min dagbok

Tror det du kjenner på er helt når man har gjennomgått den prosessen vi gjennomgår!! Til meg hjalp det noe når jeg begynte å kjenne liv, men helt ærlig så var det en liten del av meg som ikke trodde det var sant før jeg hørte han skrek på andre siden av forhenget på operasjonssalen!:hilarious: Men det blir bedre❤️❤️

Så bra med fin jm❤ Kan godt tenke meg til at du er bekymret hele tiden, det har du lov til å være. Det som er bra er jo at du nå har kommet så langt, at dette skal være trygt. Livmoren vokser, og baby har det bra. Dette kommer til å gå bra❤

Du er ikke alene om å ha det sånn! Jeg har termin i morgen og tror fremdeles ikke det skal gå bra! Tror det er ganske vanlig å ha det sånn når man har prøvd lenge, vært gjennom ivf og hatt en lang vei å gå ❤️ For meg hjalp det litt når jeg begynte å kjenne liv. Håper det hjelper for deg også ❤️ Var også på mange private ul i begynnelsen for å se at alt var bra :)
Takk for gode ord. Jeg ønsker jo å glede meg, men klarer det liksom ikke.. må vel bare leve med det og håpe på bedre tider.

Vil bare si at jeg forstår veldig godt følelsene du sitter med. Det er uggent! Men tenk hvor langt du er kommet❤️
Ja, er takknemlig for å være kommet så langt og dermed at sannsynligheten for at det skal gå bra er veldig stor.

Det er fryktelig vanskelig å bare stole på at det skal gå bra. Man er så vant til å bli dratt ut av lykkebobla gang på gang, så hvorfor skal ikke det skje nå også? Det er veldig vondt, og jeg skjønner så godt hvordan du har det ❤️ Jeg håper det med tiden blir litt enklere, og så håper jeg blødningene gir seg. Skjønner godt at de gjør deg bekymret ❤️
Ja veldig vanskelig! Dette er jo den eneste oppturen vi har hatt de siste 3,5 årene. Og da er det fryktelig rart at det går så bra. Får bare tro på bedre tider og håpe blødningen gir seg snart.

Skjønner godt tankene dine, og akkurat sånn er det her også. Spesielt etter disse blødningene. Redd for å bestille ul for å få bekrefta MA liksom.. Håper vi kommer oss gjennom hele svangerskapet med gode tanker til slutt ❤️
Det må vi ha troen på!

Tror det du kjenner på er helt når man har gjennomgått den prosessen vi gjennomgår!! Til meg hjalp det noe når jeg begynte å kjenne liv, men helt ærlig så var det en liten del av meg som ikke trodde det var sant før jeg hørte han skrek på andre siden av forhenget på operasjonssalen!:hilarious: Men det blir bedre❤️❤️
Tror nesten det blir sånn for meg også. Det blir bedre, en gang :)

Så bra med fin jm❤ Kan godt tenke meg til at du er bekymret hele tiden, det har du lov til å være. Det som er bra er jo at du nå har kommet så langt, at dette skal være trygt. Livmoren vokser, og baby har det bra. Dette kommer til å gå bra❤
Ja alt tyder på det, så var det bare for meg å tro det. Går seg nok til etterhvert.

Da har halsbrannen meldt seg. Fikk det nå i ettermiddag. Skjønte først ikke hva det var, tenkte på sure oppstøt og følte jeg måtte drikke vann hele tiden. Så begynte det å demre nå, hadde det jo forrige gang, men tror ikke det kom før mye lengre uti. Jaja, får bare ta i mot alt av symptomer.

15+0

Nå kjente jeg nettopp to dult rett etter hverandre. Hvis ikke det var babyen så vet ikke jeg! Herregud for en følelse!

15 uker?! Jøss! Å så herlig med bevegelse! Gleder meg til jeg også får oppleve det ❤️❤️ Du skal bli mamma igjen! Tenk det ❤️

15 uker?! Jøss! Å så herlig med bevegelse! Gleder meg til jeg også får oppleve det ❤️❤️ Du skal bli mamma igjen! Tenk det ❤️
Ja, nå har jeg vært gravid lenge! Syk tanke!

Back
Topp