Min dagbok

Åå, så herlig med dult! ❤️ Og gratulerer med enda en uke passert :D

For første gang på en uke og to dager var det ingen farge på papiret nå. Nå ligger jeg ute i godstolen og soler meg og kjente en liten "slange" som gled forbi inni meg. Da kan man vel ønske GOD helg!?

For første gang på en uke og to dager var det ingen farge på papiret nå. Nå ligger jeg ute i godstolen og soler meg og kjente en liten "slange" som gled forbi inni meg. Da kan man vel ønske GOD helg!?
Definitivt☆☆☆

Gratulerer med 15 uker, og så herlig med bevegelser. Storebror høres herlig ut. ❤

Gratulerer med 15 uker, og så herlig med bevegelser. Storebror høres herlig ut. ❤
Tusen takk! Helt fantastisk. Storebror gleder seg hver dag :Heartred

17+5 - OUL

Vi har en frisk og fin gutt i magen min! Samme termin som det hele tiden har vært siden det er IVF. Men babyen er litt større enn termin skulle tilsi. Nå skal jeg hente babyklær fra loftet og se på dem, nyte dem og gjøre dem klar til bruk igjen etter over 7 år loftet. Og så skal jeg finne frem UL-bildene fra forrige gang for jeg har lyst å se om ikke lille i magen ligner på storebror.

Jeg begynner å glede meg til å få baby i hus, det betyr at det begynner å gå opp for meg at det skal skje.

Sola skinner, ferie fra neste uke, livet smiler!

Så koselig med en liten lillebror ❤️ Gratulerer! Nyt tiden ❤️

Ååååå så fantastisk ❤️ SÅ glad på dine vegne ❤️ Kos deg gløgg med storebrors klær, tenker det blir fantastisk å endelig lete de fram igjen! Åå hurra!!! ❤️

Ååååå så fantastisk ❤️ SÅ glad på dine vegne ❤️ Kos deg gløgg med storebrors klær, tenker det blir fantastisk å endelig lete de fram igjen! Åå hurra!!! ❤️
Ja, dette er stas! Tusen takk :Heartred Det er virkelig et godt symbol å kunne tørre å hente babyting frem i lyset igjen! :Heartred:Heartred

Back
Topp