Nei, ingen UL planlagt før OUL. Håper det gir seg snart igjen ja.ÅhHåper det gir seg snart. Skal du på UL snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ingen UL planlagt før OUL. Håper det gir seg snart igjen ja.ÅhHåper det gir seg snart. Skal du på UL snart?
Nei, ingen UL planlagt før OUL. Håper det gir seg snart igjen ja.
Ja, får UL for å se at den har det bra hos legen. Har vært der en del ganger allerede for å si det sånn! Senest fredag som var. Begynner å bli litt lei av å løpe til legen også, vil bare ha fred.Harbdu mulighet til å be om en TUL?

Ja, får UL for å se at den har det bra hos legen. Har vært der en del ganger allerede for å si det sånn! Senest fredag som var. Begynner å bli litt lei av å løpe til legen også, vil bare ha fred.![]()

Håper det gir seg nå! Nå får det være nok.. Nå må du få slappe av
Håper det roer seg for deg nå![]()
Håper du følger meg og at det har roet seg hos deg og nå![]()
nå må den brune spottingen slutte altså!!Krysser fingrene for at dette er den siste i dette svangerskapet og at alt går strålende etter denne
![]()
Det gir seg bare ikke her altså. Men trøster meg med at jeg har jordmortime i morgen tidlig og håper hun kan høre etter hjertelyd og ellers berolige meg. Kjenner at jeg blir sliten av dette. Hadde jo begynt å få tilbake litt energi, men den er borte igjen nå.Æsj altså, nå må det snart slutte for oss!!!! Klem![]()
Håper timen imorgen gir deg litt mer ro.Det gir seg bare ikke her altså. Men trøster meg med at jeg har jordmortime i morgen tidlig og håper hun kan høre etter hjertelyd og ellers berolige meg. Kjenner at jeg blir sliten av dette. Hadde jo begynt å få tilbake litt energi, men den er borte igjen nå.

Det vil nok bare en ny kontroll kunne si noe om. Tenker å få legen til å henvise meg til sykehuset igjen hvis det ikke gir seg snart. TakkHuff, sa de noe om hvor lenge det kom til å holde på sånn? Altså, kommer du til å spotte så lenge morkaka ligger foran mormunnen? Sender deg enda en klem![]()

Det høres ut som en god plan. Ikke gøy å ha det sånnDet vil nok bare en ny kontroll kunne si noe om. Tenker å få legen til å henvise meg til sykehuset igjen hvis det ikke gir seg snart. Takk![]()
Ja, signerer Alvea, det høres ut som en god planDet vil nok bare en ny kontroll kunne si noe om. Tenker å få legen til å henvise meg til sykehuset igjen hvis det ikke gir seg snart. Takk![]()

Det høres ut som en god plan. Ikke gøy å ha det sånn![]()
Lurer på hvor mye lengre jeg skal vente. Har roet seg, men ikke helt..Ja, signerer Alvea, det høres ut som en god plan![]()
Du er ikke alene om å ha det sånn! Jeg har termin i morgen og tror fremdeles ikke det skal gå bra! Tror det er ganske vanlig å ha det sånn når man har prøvd lenge, vært gjennom ivf og hatt en lang vei å gåJordmortime i dag 14+5
Fin time hos ei hyggelig og forståelsesfull jm i dag. Måtte gråte litt da jeg fortalte om veien hit. Og mine bekymringer. Hun lyttet til meg og henviste meg til et psykisk helseteam på fødeavdelingen. Hun lyttet også til lille og fant fine hjerteslag. Livmoren har strukket seg helt opp til navlen nå. Hun lyttet helt oppe ved navlen da hun fant hjertet til lille. Lurer stadig på om jeg kjenner bevegelse fra den, men er usikker.
I bilen etterpå innså jeg at jeg rett og slett ikke klarer å tro på at dette går hele veien. Hjernen min leter hele tiden etter tegn på at det skal gå galt. Fornuften sier at dette går bra, men det virker som kroppen eller noe ikke tror på det. Føler meg helt teit som sier dette, og spesielt når det er folk her inne som går gjennom ekstremt tøffe tider. Er så trist på andre sine vegne her nå. Tenker mye på det også.