Min dagbok

Du får gjøre det ja - igjen! Vært noen runder disse ukene, men da er det bare helt fantastisk at alt ser fint ut hver gang ❤️ Nei jeg tenker med skrekk og gru på de som tar en test som er positiv å venter til oul! Hvordan er det mulig? :eek:
Jeg gjorde det med sønnen vår. Tok en eller to test og ventet til OUL! Mye har jo skjedd siden den gang da!

Jeg gjorde det med sønnen vår. Tok en eller to test og ventet til OUL! Mye har jo skjedd siden den gang da!
Wow! Ære være deg :rolleyes: Jeg har jo vært her inne siden før jeg ble gravid med mini, så man blir nok litt miljøskadet av det også :hilarious:

Wow! Ære være deg :rolleyes: Jeg har jo vært her inne siden før jeg ble gravid med mini, så man blir nok litt miljøskadet av det også :hilarious:
Tror absolutt man blir litt påvirket av å henge her inne ja. Vi ble jo gravid i pp 1 den gangen.

Det er det ingen tvil om! Såpass ja, går det an liksom? :oops:
Ja, jeg har virkelig vært på 2 ytterpunkter. PP 1 på første og 3,5 år og diverse kjipe erfaringer (exu som desidert verst) med andre. Lurer på hvordan det blir med evt tredje, hvis vi tør prøve.

Gratulerer så mye med 14 uker!! Og veldig godt å høre om sprellebaby på UL :Heartred Det hjelper for et bekymret hode! Håper du finner en fin kombo nå i helga med masse avslapping og litt rolig, koselig shopping og hagearbeid :)

Ja, det skjønner jeg! Skal liksom ikke være lett dette - for noen av oss! Da må vi bare tenke at vi er jo hvertfall gravid! Om enn så vanskelig det er å være det for tiden..
Sykt vanskelig enkelte dager ja! Men det hjelper iallefall (dessverre) meg å vite at jeg ikke er alene i denne berg og dalbane :sorry: mer brunt her og idag.

Gratulerer med 14 uker forresten :D Så søt sønnen deres er:Heartblue

Ja, jeg har virkelig vært på 2 ytterpunkter. PP 1 på første og 3,5 år og diverse kjipe erfaringer (exu som desidert verst) med andre. Lurer på hvordan det blir med evt tredje, hvis vi tør prøve.
Huff ja, tredjemann.. Det er en veldig rar tanke :oops: Håper vi kan få alle barna vi vil ha ❤️❤️

Gratulerer så masse med 14uker ❤❤

Gratulerer så mye med 14 uker!! Og veldig godt å høre om sprellebaby på UL :Heartred Det hjelper for et bekymret hode! Håper du finner en fin kombo nå i helga med masse avslapping og litt rolig, koselig shopping og hagearbeid :)
Tusen takk! Blei rolig dag i dag, har fortsatt smerter. Håper på bedre dag i morgen!

Huff ja, tredjemann.. Det er en veldig rar tanke :oops: Håper vi kan få alle barna vi vil ha ❤️❤️
Absolutt rar tanke det ja! Men har alltid tenkt tre barn og vi har jo to fine på frys, så tanken har meldt seg. Vi får først se hvordan det går med to:)

Forresten så gav kvalmen seg her i forrige uke. Nå er jeg bare kvalm av og til.

Lurer på at jeg har kjent babyen et par ganger de siste dagene. Har kjent noen små dult i dag og for et par dager siden. Men er så lenge siden sist at jeg er usikker.

Back
Topp