Min dagbok

10. Juni[emoji5]

Gå på f.eks babyverden sin terminkalkultator! Velg beregn utifra unnfangelse og legg inn 14.september og 28 dagers sykluslengde[emoji5]
Takk!

Gratulerer!!! [emoji4] Jeg fikk svaaaak positiv først 13DPO alle 3 gangene jeg har vært gravid [emoji4] Har to barn [emoji4]

Ååh så kjekt å se at du óg er gravid! :) Gratulerer!!

Så gøy med positiv digital [emoji171] Nå skal spira vokse og gro helt til juni [emoji119]

Gratulerer!!! [emoji4] Jeg fikk svaaaak positiv først 13DPO alle 3 gangene jeg har vært gravid [emoji4] Har to barn [emoji4]
Tusen takk! Hyggelig å høre andres erfaringer . Jeg ville nok ikke fått utslag noe særlig før 13 DPO jeg heller.

Herlighet du også, positiv digital!!!! Gratulerer sååå mye :Heartred SOM jeg unner dere dette! Åh, for en dag altså!
Tusen takk! Ja det var liksom vår tur nå, hadde ikke sett lyst på ny runde, da kunne jeg krysset av i boka for et helt år med IVF.. Det ble mange hyggelige nyheter her på en gang!

Så gøy med positiv digital [emoji171] Nå skal spira vokse og gro helt til juni [emoji119]
Ja da kunne mannen også tro det! Håper sånn det holder hele veien nå!

Ja da kunne mannen også tro det! Håper sånn det holder hele veien nå!
Jeg har brukt min siste strimmel i dag :p
Så da blir det siste test på meg på mandag, pga MÅ ha en digital og :hilarious:

Ser ut som det stiger her, selv om jeg kunne ønske jeg hadde strimler akkurat nå. Skjer dette virkelig?? Mannen min tror liksom ikke helt..

Vedlegg

• Screenshot_20180929-134426_Gallery.jpg
    Screenshot_20180929-134426_Gallery.jpg
    704 KB · Visninger: 101
Du er absolutt gravid :cat: grattis! :Heartred er her inne og leser og jubler hver dag, men ikke så flink å skrive :knegg:

Ser ut som det stiger her, selv om jeg kunne ønske jeg hadde strimler akkurat nå. Skjer dette virkelig?? Mannen min tror liksom ikke helt..

Nydelige streker! Ser helt ekte ut for meg i alle fall [emoji173]️ Gratulerer så mye! Slår nok ut på digital [emoji4]

Last edited:
Nydelige streker! Ser helt ekte ut for meg i alle fall [emoji173]️ Gratulerer så mye! Slår nok ut på digital [emoji4]
Tusen takk! Tok digital på fredag, men tenker å svi av den siste digitale i dag og så åpne begge for å sammenligne.

Tusen takk! Tok digital på fredag, men tenker å svi av den siste digitale i dag og så åpne begge for å sammenligne.

Ooh, man kan åpne de også? Det vil jeg gjøre, siden skriften er gått vekk nå [emoji85]

Back
Topp