Takk!10. Juni[emoji5]
Gå på f.eks babyverden sin terminkalkultator! Velg beregn utifra unnfangelse og legg inn 14.september og 28 dagers sykluslengde[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!10. Juni[emoji5]
Gå på f.eks babyverden sin terminkalkultator! Velg beregn utifra unnfangelse og legg inn 14.september og 28 dagers sykluslengde[emoji5]
Mannen gråter og jeg ler! Dette må være min lykkeligste dag på nøyaktig 3 år! Jeg er så letta!
Tusen takk! Hyggelig å høre andres erfaringer . Jeg ville nok ikke fått utslag noe særlig før 13 DPO jeg heller.Gratulerer!!! [emoji4] Jeg fikk svaaaak positiv først 13DPO alle 3 gangene jeg har vært gravid [emoji4] Har to barn [emoji4]
Tusen takk! Skjedde mye her inne på kort tid nå!Ååh så kjekt å se at du óg er gravid!Gratulerer!!
Det vakreste synetNydelig [emoji7][emoji7][emoji7]

Tusen takk! Ja det var liksom vår tur nå, hadde ikke sett lyst på ny runde, da kunne jeg krysset av i boka for et helt år med IVF.. Det ble mange hyggelige nyheter her på en gang!Herlighet du også, positiv digital!!!! Gratulerer sååå myeSOM jeg unner dere dette! Åh, for en dag altså!
Ja da kunne mannen også tro det! Håper sånn det holder hele veien nå!Så gøy med positiv digital [emoji171] Nå skal spira vokse og gro helt til juni [emoji119]
Jeg har brukt min siste strimmel i dagJa da kunne mannen også tro det! Håper sånn det holder hele veien nå!

Ser ut som det stiger her, selv om jeg kunne ønske jeg hadde strimler akkurat nå. Skjer dette virkelig?? Mannen min tror liksom ikke helt..
Tusen takk! Du skal komme etter veldig snart!Du er absolutt gravidgrattis!
er her inne og leser og jubler hver dag, men ikke så flink å skrive
![]()
Tusen takk!Gratulerer så mye!![]()
Tusen takk! Tok digital på fredag, men tenker å svi av den siste digitale i dag og så åpne begge for å sammenligne.Nydelige streker! Ser helt ekte ut for meg i alle fall [emoji173]️ Gratulerer så mye! Slår nok ut på digital [emoji4]
Tusen takk! Tok digital på fredag, men tenker å svi av den siste digitale i dag og så åpne begge for å sammenligne.