Min dagbok

Tror nok vi kommer til å bruke lang tid på å ta dette innover oss. Og bekymringene har allerede meldt sin ankomst.
Ja takk her og... og føler det er en evighet til første kontroll

STREK!! :D du som hadde så lite tro, dette må jo være en helt fantastisk følelse! :D :Heartbigred

Oioioi!!! Fantastisk! Her ser det jammen ut til at du er gravid [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Nå må bare strekene blir sterkere og sterkere [emoji7] Når har du offisiell testdag?
Begynner å synke inn gitt! Men åh så mange bekymringer . Har ikke tester som jeg kan sjekke stigning med. Testedag er torsdag 5 oktober. Det er veldig lenge til!

Begynner å synke inn gitt! Men åh så mange bekymringer . Har ikke tester som jeg kan sjekke stigning med. Testedag er torsdag 5 oktober. Det er veldig lenge til!

Kjøp deg noen A1 eller noe sånt på apoteket? De er uansett også så mye bedre enn de babyplanstavene! Kan jo ikke vente til torsdag :woot:

STREK!! :D du som hadde så lite tro, dette må jo være en helt fantastisk følelse! :D :Heartbigred
Jubelen er ikke sluppet løs akkurat! Vi snakker ikke om det her hjemme nå, selv om mannen også har sett streken. Men veldig letta over at det ikke blei nok en blendatest!

Kjøp deg noen A1 eller noe sånt på apoteket? De er uansett også så mye bedre enn de babyplanstavene! Kan jo ikke vente til torsdag :woot:
Tar en digital i løpet av helga! Vet ikke om jeg kommer til å teste noe mer da, vil kanskje bare øke bekymringer..

Tar en digital i løpet av helga! Vet ikke om jeg kommer til å teste noe mer da, vil kanskje bare øke bekymringer..

Det må du kjenne på selv, enig i at det nok kan slå begge veier på bekymringene ja! Men jeg hadde nok ikke klart å holde meg unna selv :p Gleder meg til å se digital da!

Det er så fortjent ❤️❤️❤️ Men du, du kan jo ikke nøye deg med så få tester da!! :hilarious:
Hehe, kan jeg ikke? Hehe, jeg får se an nervene fremover om jeg kjøper noen flere tester på apoteket. Synes egentlig også det er fortjent, hadde vi ikke blitt gravid nå hadde vi nok bikket ett år med IVF. Håper du kommer etter veldig snart :Heartred

Det må du kjenne på selv, enig i at det nok kan slå begge veier på bekymringene ja! Men jeg hadde nok ikke klart å holde meg unna selv :p Gleder meg til å se digital da!
Ja må kjenne litt på det de nærmeste dagene. Hehe, jeg håper det blir en hyggelig digital!

Hehe, kan jeg ikke? Hehe, jeg får se an nervene fremover om jeg kjøper noen flere tester på apoteket. Synes egentlig også det er fortjent, hadde vi ikke blitt gravid nå hadde vi nok bikket ett år med IVF. Håper du kommer etter veldig snart :Heartred
Selvfølgelig kan du ikke det :hilarious: Du har det med å komme deg på apoteket i morgen :hilarious: Jaa, jeg kommer jeg kommer ❤️

Wow, så fin test! ❤️ Hvisker gratulerer :D

Så fin test[emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji171] Nå må den bare bli strekere

Back
Topp