Ja takk her og... og føler det er en evighet til første kontrollTror nok vi kommer til å bruke lang tid på å ta dette innover oss. Og bekymringene har allerede meldt sin ankomst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk her og... og føler det er en evighet til første kontrollTror nok vi kommer til å bruke lang tid på å ta dette innover oss. Og bekymringene har allerede meldt sin ankomst.

13 DPO og fikk denne nå. Tanker dere som kan sånt?
Kan du skjønne det? Jeg var så sikker på negativ test. Så dukker den opp rett etterpå, jeg kan ikke forestille meg...
Begynner å synke inn gitt! Men åh så mange bekymringer . Har ikke tester som jeg kan sjekke stigning med. Testedag er torsdag 5 oktober. Det er veldig lenge til!Oioioi!!! Fantastisk! Her ser det jammen ut til at du er gravid [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Nå må bare strekene blir sterkere og sterkere [emoji7] Når har du offisiell testdag?
Begynner å synke inn gitt! Men åh så mange bekymringer . Har ikke tester som jeg kan sjekke stigning med. Testedag er torsdag 5 oktober. Det er veldig lenge til!

Jubelen er ikke sluppet løs akkurat! Vi snakker ikke om det her hjemme nå, selv om mannen også har sett streken. Men veldig letta over at det ikke blei nok en blendatest!STREK!!du som hadde så lite tro, dette må jo være en helt fantastisk følelse!
![]()
![]()
Ja, er visst det gitt!Det er jo en nydelig strek [emoji7][emoji7]
Helt uvirkelig! Kan liksom ikke fatte at det gikk den veien nå!Det er jo bare helt fantastisk [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Tar en digital i løpet av helga! Vet ikke om jeg kommer til å teste noe mer da, vil kanskje bare øke bekymringer..Kjøp deg noen A1 eller noe sånt på apoteket? De er uansett også så mye bedre enn de babyplanstavene! Kan jo ikke vente til torsdag![]()
Det er så fortjentHelt uvirkelig! Kan liksom ikke fatte at det gikk den veien nå!

Tar en digital i løpet av helga! Vet ikke om jeg kommer til å teste noe mer da, vil kanskje bare øke bekymringer..
Hehe, kan jeg ikke? Hehe, jeg får se an nervene fremover om jeg kjøper noen flere tester på apoteket. Synes egentlig også det er fortjent, hadde vi ikke blitt gravid nå hadde vi nok bikket ett år med IVF. Håper du kommer etter veldig snartDet er så fortjentMen du, du kan jo ikke nøye deg med så få tester da!!
![]()

Ja må kjenne litt på det de nærmeste dagene. Hehe, jeg håper det blir en hyggelig digital!Det må du kjenne på selv, enig i at det nok kan slå begge veier på bekymringene ja! Men jeg hadde nok ikke klart å holde meg unna selvGleder meg til å se digital da!
Nei selv har brukt 6 stk no selvDet er så fortjentMen du, du kan jo ikke nøye deg med så få tester da!!
![]()

Jubelen er ikke sluppet løs akkurat! Vi snakker ikke om det her hjemme nå, selv om mannen også har sett streken. Men veldig letta over at det ikke blei nok en blendatest!
Selvfølgelig kan du ikke detHehe, kan jeg ikke? Hehe, jeg får se an nervene fremover om jeg kjøper noen flere tester på apoteket. Synes egentlig også det er fortjent, hadde vi ikke blitt gravid nå hadde vi nok bikket ett år med IVF. Håper du kommer etter veldig snart![]()
Du har det med å komme deg på apoteket i morgen
Jaa, jeg kommer jeg kommer Haha, kunne lett svidd av 6 tester på et par timerNei selv har brukt 6 stk no selv![]()