Jeg vet ikke når jeg tør. Jeg kan ikke i dag, for det passer ikke med sammenbrudd på noe tidspunkt i dag. Kanskje i morgen kveld når ungen sover er første mulighet. Takk for håping!Når skal du teste?
Jeg håper for deg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke når jeg tør. Jeg kan ikke i dag, for det passer ikke med sammenbrudd på noe tidspunkt i dag. Kanskje i morgen kveld når ungen sover er første mulighet. Takk for håping!Når skal du teste?
Jeg håper for deg!![]()
Vi er mange som heier på degJa huff. Vet ikke om jeg tør teste i det hele tatt. Blir skjelven bare ved tanken.

Jeg vet ikke når jeg tør. Jeg kan ikke i dag, for det passer ikke med sammenbrudd på noe tidspunkt i dag. Kanskje i morgen kveld når ungen sover er første mulighet. Takk for håping!

TakkVi er mange som heier på deg![]()
![]()
![]()

TakkHåper du slipper sammenbrudd.![]()

Kunne ønske jeg også hadde en god følelse . Skikkelig vakuum her nå, dommedag.Jeg er så spent på dine vegne nå! Har en god følelse![]()
Kunne ønske jeg også hadde en god følelse . Skikkelig vakuum her nå, dommedag.![]()
Ja nå er jeg skikkelig lei! Ja, tester senest i kveld.Huff ja, hele denne prosessen er noe dritt [emoji31] Tester du i kveld? Jeg krysser iallefall det jeg har for deg [emoji173]️

Takk! Har testet!Masse masse lykke til med testing i kveld, jeg heier sånn på deg![]()
Takk! Har testet!

Seriøst? Går det an liksom? Jeg kan ikke tro det! Jeg skjelver!Strek[emoji7][emoji7]
Hadde forventet tydeligere ja . Men jeg er helt skjelven her. Kan det være mulig liksom? Jeg?Se der ja! Det er jo strek!!
Ikke kjempesterk men hcg er jo så forskjellig, og strek er strek! Håper den bare blir sterkere nå![]()
Seriøst? Går det an liksom? Jeg kan ikke tro det! Jeg skjelver!