Min dagbok

Når skal du teste? :)

Jeg håper for deg! :Heartred
Jeg vet ikke når jeg tør. Jeg kan ikke i dag, for det passer ikke med sammenbrudd på noe tidspunkt i dag. Kanskje i morgen kveld når ungen sover er første mulighet. Takk for håping!

Jeg vet ikke når jeg tør. Jeg kan ikke i dag, for det passer ikke med sammenbrudd på noe tidspunkt i dag. Kanskje i morgen kveld når ungen sover er første mulighet. Takk for håping!

Håper du slipper sammenbrudd. :Heartred

Jeg er så sikker på negativ test nå at jeg har begynt å tenke på neste forsøk.

Jeg er så spent på dine vegne nå! Har en god følelse ❤️
Kunne ønske jeg også hadde en god følelse . Skikkelig vakuum her nå, dommedag.:(

Kunne ønske jeg også hadde en god følelse . Skikkelig vakuum her nå, dommedag.:(

Huff ja, hele denne prosessen er noe dritt [emoji31] Tester du i kveld? Jeg krysser iallefall det jeg har for deg [emoji173]️

Huff ja, hele denne prosessen er noe dritt [emoji31] Tester du i kveld? Jeg krysser iallefall det jeg har for deg [emoji173]️
Ja nå er jeg skikkelig lei! Ja, tester senest i kveld. :nailbiting:

13 DPO og fikk denne nå. Tanker dere som kan sånt?

Vedlegg

• Screenshot_20180927-131831_Gallery.jpg
    Screenshot_20180927-131831_Gallery.jpg
    408,4 KB · Visninger: 104
Strek[emoji7][emoji7]

Se der ja! Det er jo strek!! :happy093
Ikke kjempesterk men hcg er jo så forskjellig, og strek er strek! Håper den bare blir sterkere nå :Heartred
Hadde forventet tydeligere ja . Men jeg er helt skjelven her. Kan det være mulig liksom? Jeg?

Ser helt klart strek ja [emoji7]

To streker der ja. :D Hurra!!!

Seriøst? Går det an liksom? Jeg kan ikke tro det! Jeg skjelver!

Seriøst[emoji8] ikke veldig sterk, men jeg fikk svake streker på de stavene fra babyplan! Så dette ser veldig bra ut[emoji8]

Back
Topp