Min dagbok

Jeg forstår kjempegodt spenningen.. jeg tror dette går veldig bra ❤️ Selv skal jeg fjerne eggledere so bare er giftige fant dem ut siste ultralyden, så får vi se etter det når man er kommet seg etterpå :) er så mye vi er gjennom at dem som får til selv uten å en gang prøve, ikke aner hvor heldige dem er! :)

Jeg forstår kjempegodt spenningen.. jeg tror dette går veldig bra [emoji173]️ Selv skal jeg fjerne eggledere so bare er giftige fant dem ut siste ultralyden, så får vi se etter det når man er kommet seg etterpå :) er så mye vi er gjennom at dem som får til selv uten å en gang prøve, ikke aner hvor heldige dem er! :)

Uff ja, det er en enorm påkjenning som folk som aldri har prøvd ikke klarer å sette seg inn i! Jeg fikk beskjed om at jeg bare måtte slutte å stresse og ha masse sex. Det var oppskriften fra en som ikke aner hva det vil si å prøve [emoji849] Tenk så enkelt å bare ha sex og vipps så er man gravid? Folk aner ikke hvor heldig de er! Håper virkelig at operasjonen gjør susen for dere og at dere endelig får deres etterlengtede barn [emoji173]️[emoji257]

Så spennende symptomer [emoji7] Håper og krysser alt for deg [emoji173]️ Når tenker du å teste?
Ja, i går var det spennende symptomer, i dag - not so much;)! Takk! Ang testing så tenker jeg aldri akkurat nå!:bag:

Jeg forstår kjempegodt spenningen.. jeg tror dette går veldig bra ❤️ Selv skal jeg fjerne eggledere so bare er giftige fant dem ut siste ultralyden, så får vi se etter det når man er kommet seg etterpå :) er så mye vi er gjennom at dem som får til selv uten å en gang prøve, ikke aner hvor heldige dem er! :)
Takk for at du har trua! Den går veldig opp og ned her hvertfall! Håper du får operasjon fort og vellykket forsøk etter det igjen! Vi var en av dem som ikke ante hvor heldige vi var. Klaffa på første pp etter pilleslutt den gangen. Nå er vi på andre siden og myye bagasje rikere...

Takk for at du har trua! Den går veldig opp og ned her hvertfall! Håper du får operasjon fort og vellykket forsøk etter det igjen! Vi var en av dem som ikke ante hvor heldige vi var. Klaffa på første pp etter pilleslutt den gangen. Nå er vi på andre siden og myye bagasje rikere...

Yep, for meg klaffet det til å med PÅ pillen da jeg var 18, å andre siden nå etter klamydiainfeksjon fra barnefar..... «regnfrakken» må anbefales litt sterkere for ungdommen.. trua må man ha uansett. Håpet er et must! ❤️

Sånn som jeg har det nå er det nummeret før jeg drar til legevakten. Luftsmerter i skuldra og vondt når jeg puster.

Sånn som jeg har det nå er det nummeret før jeg drar til legevakten. Luftsmerter i skuldra og vondt når jeg puster.

Huff! Det hørtes ikke noe særlig ut. Hadde du antydninger til overstimulering ved uttak/innsett? På legevakten har de ikke særlig mye greie på overstimulering har jeg inntrykk av. Da ville jeg ringt sykehuset.

Huff! Det hørtes ikke noe særlig ut. Hadde du antydninger til overstimulering ved uttak/innsett? På legevakten har de ikke særlig mye greie på overstimulering har jeg inntrykk av. Da ville jeg ringt sykehuset.
Nei de sjekket ikke noe rundt overstimulering i det hele tatt. Er mye bedre i dag igjen, så det virker som det er på kvelden det kommer. er tredje kvelden nå med det og verst i går så langt.

Du, sånn hadde jeg det også rundt samme tid som deg! Dro aldri på sjekk da. Men gikk over etterhvert. Ble litt stressa husker jeg.
Høres bra ut at det gikk over! Er mye bedre nå, var det verre for deg på kvelden? Hva tror du det kom av? Håper det er fordi jeg er gravid...

Aner ikke.. Hadde ikke noen tegn til at jeg var overstimulert ellers. Ja, var kanskje verre på kvelden.
Hmm.. virker som det blir verre når jeg er mett. Nettopp spist grøt og la meg ned litt og da ble det påan igjen.

Hmm.. virker som det blir verre når jeg er mett. Nettopp spist grøt og la meg ned litt og da ble det påan igjen.

Jeg hadde det akkurat sånn sist. Etter uttaket altså, hadde jo ikke innsett. Veldig vondt og oppblåst etter at jeg hadde spist, og hvis blæra var full eller jeg ikke hadde vært på do.. bedre på morgenen/formiddagen. Var vel litt overstimulert og tolka det som smerter etter uttaket og store eggstokker. Siden det har kommet litt sånn etter noen dager hos deg så håper jeg veldig det er fordi du begynner å få hcg i blodet :Heartred

Jeg hadde det akkurat sånn sist. Etter uttaket altså, hadde jo ikke innsett. Veldig vondt og oppblåst etter at jeg hadde spist, og hvis blæra var full eller jeg ikke hadde vært på do.. bedre på morgenen/formiddagen. Var vel litt overstimulert og tolka det som smerter etter uttaket og store eggstokker. Siden det har kommet litt sånn etter noen dager hos deg så håper jeg veldig det er fordi du begynner å få hcg i blodet :Heartred
Tenker det samme selv, at dette kan komme av begynnende graviditet.. Men vil liksom ikke begynne å tro.. selv om jeg gjør det allerede. tror altså.. Dette er så tungt.

8 DPO

Jeg har det ikke bra. Er helt tom for energi. Orker ikke gjøre noe og er sliten selv om jeg ikke gjør noe. Jeg er så tungpustet, spesielt på kvelden. Det gjør vondt i høyresiden av magen og skuldra å trekke pusten, spesielt når jeg ligger og spesielt ille på kvelden dette også.

Er det reisen hit jeg er nå som har tappet meg sånn? Eller er jeg i ferd med å bli gravid som gjør at jeg kjenner på disse symptomene? Hvordan kan kroppen gi slike symptomer på graviditet så tidlig? Går det an? Eller innbiller jeg meg alt sammen i tillegg til Lutinus som gjør sitt? Er så sliten.. så lei..

Tenker det samme selv, at dette kan komme av begynnende graviditet.. Men vil liksom ikke begynne å tro.. selv om jeg gjør det allerede. tror altså.. Dette er så tungt.

Man tror uansett om man vil det eller ikke, det er liksom ikke til å komme unna uansett hva man forteller seg selv. Skulle det ende negativt blir man ufattelig skuffa uansett, så det er lov å tillate seg å tro :Heartred Leit å høre at du har det tungt, dette er en forferdelig tøff prosess, på alle måter. Jeg håper og tror for dere!

Man tror uansett om man vil det eller ikke, det er liksom ikke til å komme unna uansett hva man forteller seg selv. Skulle det ende negativt blir man ufattelig skuffa uansett, så det er lov å tillate seg å tro :Heartred Leit å høre at du har det tungt, dette er en forferdelig tøff prosess, på alle måter. Jeg håper og tror for dere!
Så ikke denne før nå! Kan ikke noe for det, men tenker mye på at jeg tror jeg er gravid. Dagdrømmer om de kommende dagene hvis det skulle bli en positiv test. Dagdrømmer også om negativ test. Den er jeg jo forberedt på, men som du sier, nedturen blir stor uansett. Akkurat nå er jeg så nervøs at jeg skjelver litt. Rugedagene...:hungover:

Så ikke denne før nå! Kan ikke noe for det, men tenker mye på at jeg tror jeg er gravid. Dagdrømmer om de kommende dagene hvis det skulle bli en positiv test. Dagdrømmer også om negativ test. Den er jeg jo forberedt på, men som du sier, nedturen blir stor uansett. Akkurat nå er jeg så nervøs at jeg skjelver litt. Rugedagene...:hungover:

Så fint at du tillater deg å dagdrømme litt om positivt resultat:) Det vil alltid svinge, så det må jo være bra om man klarer å ha det godt de små stundene håpet er der. Ord kan jo nesten ikke beskrive hvor nervøs denne ventetida er. Jeg gleder meg og venter i spenning på test! Herlighet som jeg håper for deg:gen014

Back
Topp