Neste gang blir det privat! Tror jeg hvertfall! Takk for kryssing, vi skulle jo det.
Det hadde nok vi også gjort! Vi skal det [emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste gang blir det privat! Tror jeg hvertfall! Takk for kryssing, vi skulle jo det.
Takk for det! Kan ikke gjøre annet enn å håpe nå..Så vanvittig leit kjære du! Skjønner at du er lei deg nå.. Håper veldig på gullegg blandt de to da![]()
Så hyggeligTenker på deg[emoji173]️ Hører du noe idag?
Hører ingenting i dag nei. Så i morgen formiddag er det bare å møte opp og håpe på det beste. Et døgn igjen med tanker som kverner. Håp og håpløshet om hverandre. Dette er så vondt.Må håpe på det beste!!!Så hyggeligHører ingenting i dag nei. Så i morgen formiddag er det bare å møte opp og håpe på det beste. Et døgn igjen med tanker som kverner. Håp og håpløshet om hverandre. Dette er så vondt.
Takk! Stemmer det.. sist fikk jeg beskjed foran alle i venterommet om jeg kunne bare gå og tømme blæra før jeg ble med legen inn.Krysser alt som krysses kan[emoji173]️[emoji173]️ dere får ikke beskjed før timen om de to siste har klart seg eller ikke?[emoji15] dere må møte opp uansett liksom?
Takk! Stemmer det.. sist fikk jeg beskjed foran alle i venterommet om jeg kunne bare gå og tømme blæra før jeg ble med legen inn.
Ja helt ening med imn86 herTakk! Stemmer det.. sist fikk jeg beskjed foran alle i venterommet om jeg kunne bare gå og tømme blæra før jeg ble med legen inn.
Takk! Stemmer det.. sist fikk jeg beskjed foran alle i venterommet om jeg kunne bare gå og tømme blæra før jeg ble med legen inn.

Det var skikkelig dårlig gjort Jeg fikk beskjed om det når jeg kom innafor døra i det minste. Håper sånn for deg i morgenTakk! Stemmer det.. sist fikk jeg beskjed foran alle i venterommet om jeg kunne bare gå og tømme blæra før jeg ble med legen inn.
Ja ikke sant. Enkelte episoder her i livet sitter som støpt i minnet, denne er en av demNei uff, det er jo helt umenneskelig!![emoji174][emoji174]Kunne i det minste tatt dere inn og gitt dere beskjeden der! Eller ringt slik at dere slapp å møte opp! Hååper så inderlig at dere slipper det igjen[emoji173]️[emoji173]️
Takk!Ja helt ening med imn86 her
Du har rett, takk for det!Så leit at så mange falt fra. Men du trenger bare det ene gullegget, så dette kan jo gå fint Krysser fingrene for gode nyheter i morgen!
Huff ja, men det kan jeg ikke, av en litt spesiell grunn. Takk!Den type behandling burde besvares med en skriftlig klage. Er det mulig.Håper du aldri skal oppleve det på nytt.
![]()
Samme som vi snakket om.. bra du fikk bedre håndtering. Takk!Det var skikkelig dårlig gjort Jeg fikk beskjed om det når jeg kom innafor døra i det minste. Håper sånn for deg i morgen![]()
Tusen takk!Tenker på deg og krysser alt for gode nyheter i morgen![]()