Min dagbok

Reagerer du på oxynorm? Jeg får også det ved uttak, men reagerer mer på vanlig morfin. Da spyr jeg som en gris [emoji43] Oxynorm gikk fint forrige runde.
Ble veldig dårlig av det nå sist. Men reagerer ikke på annen morfin. Og reagerte ikke da jeg fikk Oxynorm da jeg skulle føde etter senaborten heller..

Takk for lykkeønskninger damer! Oxynorm er noe herk, det går sånn rundt for meg, som om jeg er på tidenes snurr! Og kvalmen kommer brått og plutselig og går over igjen. Trodde jeg skulle spy flere ganger, men har ikke gjort det enda og nå klarer jeg å åpne øynene igjen. Har bare ligget med øynene lukket , men får ikke sove.

Uttak

Alt gikk fint på uttak denne gangen også, bortsett fra da de prøvde å tømme de øverste posene ved å klemme på magen. De press-smertene der er ikke god! Akkurat da vi skulle gå ut av rommet sa bioingeniøren 7 egg. Hun kom og snakket med oss etterpå, men jeg er ikke sikker på om det var 7 eller 9 egg hun sa da! Jeg heller mot at det var 9.. Tenk at jeg ikke husker antallet! Hun ringer i morgen så får jo vite det da, men føler meg helt surrete som ikke husker. Var helt sløv av oxynormen da.. uansett noen spennende dager fremover nå! Og jeg er fornøyd med 7 egg også!

Uttak

Alt gikk fint på uttak denne gangen også, bortsett fra da de prøvde å tømme de øverste posene ved å klemme på magen. De press-smertene der er ikke god! Akkurat da vi skulle gå ut av rommet sa bioingeniøren 7 egg. Hun kom og snakket med oss etterpå, men jeg er ikke sikker på om det var 7 eller 9 egg hun sa da! Jeg heller mot at det var 9.. Tenk at jeg ikke husker antallet! Hun ringer i morgen så får jo vite det da, men føler meg helt surrete som ikke husker. Var helt sløv av oxynormen da.. uansett noen spennende dager fremover nå! Og jeg er fornøyd med 7 egg også!

Gratulerer med flott antall, enten det er 7 eller 9! Det sies jo at begge deler er helt perfekte tall for god kvalitet:happy: Det blir jammen spennende dager framover. Og slapp godt av i dag og nyt at det er overstått!

Uttak

Gratulerer med flott uttak [emoji7] Både 7 og 9 er jo helt supert antall! Superspennende altså! Jeg har ikke fått med meg når du har innsett igjen?

Uttak

Gratulerer med flott uttak!
De øverste posene er ikke helt behagelige bestandig..

Håper på hyggelig samtale i morgen :Heartred

Gratulerer med god fangst uansett nøyaktig antall. :D

Gratulerer med god fangst [emoji7] Man blir jo helt surrete og rar av de medisinene, så egentlig håpløst å gi beskjeder da [emoji28]

Gratulerer med flott antall, enten det er 7 eller 9! Det sies jo at begge deler er helt perfekte tall for god kvalitet:happy: Det blir jammen spennende dager framover. Og slapp godt av i dag og nyt at det er overstått!
Ja jeg er fornøyd med antallet uansett! Ja nå blir det spennende! :nailbiting:

Gratulerer med flott uttak [emoji7] Både 7 og 9 er jo helt supert antall! Superspennende altså! Jeg har ikke fått med meg når du har innsett igjen?
Ja takk dette blir spennende! Har ikke bestemt innsett enda, om det blir mandag eller onsdag! Bioingeniøren virket usikker og ville ta det som det kommer!

Gratulerer med flott uttak!
De øverste posene er ikke helt behagelige bestandig..

Håper på hyggelig samtale i morgen :Heartred
Takk! Nei det er der jeg har vondt nå. Håper det går fort over.

Uff, akkurat sånn jeg ble av Oxynorm og. Fungerer ikke som normalt resten av dagen da! Men gratulerer med fin fangst da! Blir det innsett mandag?
Begynner å komme meg nå! Men tar det rolig her hjemme i dag. Takk! Mest sannsynlig mandag, men kan også bli onsdag avhengig av utviklingen !

Gratulerer med god fangst [emoji7] Man blir jo helt surrete og rar av de medisinene, så egentlig håpløst å gi beskjeder da [emoji28]
Takk! Ja måtte liksom tvinge øyelokkene opp når hun kom inn, øynene ville bare igjen.

Takk! Ja måtte liksom tvinge øyelokkene opp når hun kom inn, øynene ville bare igjen.

Ikke sant! Husker fint lite jeg også fra den samtalen etterpå, ville jo helst bare forsvinne inn i meg selv [emoji28] Kan tenke deg hvordan ikeaturen etterpå var [emoji23]

Ikke sant! Husker fint lite jeg også fra den samtalen etterpå, ville jo helst bare forsvinne inn i meg selv [emoji28] Kan tenke deg hvordan ikeaturen etterpå var [emoji23]
Hehe, kommer an på om du brukte mye eller lite penger der! Ser for meg zoombiewalk blant Ikeas reoler, men sånt blir det ikke mye handling av i mitt hode! :hilarious:

Telefon fra laben

Nedslående nyheter igjen. Det var 9 egg og kun 2 befruktede nå. Jeg er forberedt på avbrutt igjen. For noe dritt!

Last edited:
Back
Topp