Min dagbok

Hehe, kommer an på om du brukte mye eller lite penger der! Ser for meg zoombiewalk blant Ikeas reoler, men sånt blir det ikke mye handling av i mitt hode! :hilarious:

Det var den raskeste ikeaturen jeg noen gang har hatt, satt småkvalm og helt tullete på kafeen der, så vi dro bare hjem [emoji23]

Telefon fra laben

Nedslående nyheter igjen. Det var 9 egg og kun 2 befruktede nå. Jeg er forberedt på avbrutt igjen. For noe dritt!

Å nei, du skulle du være mye heldigere enn meg! Håper det er gullegga.
Jeg begynner nesten å lure på om det er noe galt med Tromsø, for nå har det gang på gang skjedd flere av oss, deriblant min venninne.
Vet ikke hva jeg skal si for å trøste annet enn at jeg vet akkurat hvordan du har det nå...
Sender deg mange klemmer❤️

Telefon fra laben

Nedslående nyheter igjen. Det var 9 egg og kun 2 befruktede nå. Jeg er forberedt på avbrutt igjen. For noe dritt!

Neei tuller du [emoji17] Var det vanlig ivf eller icsi? Håper og ber til høyere makter om at de siste er gullegg [emoji173]️ Hvor lenge skal de dyrkes? Massevis av klemmer til deg [emoji173]️

Telefon fra laben

Uff[emoji20][emoji20] krysser alt som krysses kan for at dette er to gullegg som blir med videre[emoji173]️[emoji173]️

Sender deg gode klemmer og tanker[emoji173]️[emoji173]️

Huff, så kjedelig. :( Håper virkelig det er et gullegg. :Heartred

Leit med kun 2 av 9 befruktede [emoji17] Håper det er to sterke gullegg! 1 inn og 1 på frys, med mindre dere skal ha to inn [emoji173]️[emoji173]️

Trenger ikke mere enn gullegget! Håper og ber om at de holder seg i full sving til innsett:Heartred

Å nei, du skulle du være mye heldigere enn meg! Håper det er gullegga.
Jeg begynner nesten å lure på om det er noe galt med Tromsø, for nå har det gang på gang skjedd flere av oss, deriblant min venninne.
Vet ikke hva jeg skal si for å trøste annet enn at jeg vet akkurat hvordan du har det nå...
Sender deg mange klemmer❤️
Takk for støtten, dette er ikke gøy! Jeg tenker at de skulle prøvd ICSI med noen nå, men ingen kan vite sånt før det er for sent. Vi sees vel i november-gruppa vi da :(

Uff a meg altså[emoji22] Får så vondt av deg!! Dette kan jo virkelig føles håpløst og som en evig runddans. Håper det er gullegg. Blir innsett mandag da?
Ja nå er jeg på evig runddans og håpløst i hodet mitt. Men det kan jo fortsatt gå, innsett er planlagt til mandag formiddag .

Neei tuller du [emoji17] Var det vanlig ivf eller icsi? Håper og ber til høyere makter om at de siste er gullegg [emoji173]️ Hvor lenge skal de dyrkes? Massevis av klemmer til deg [emoji173]️
Bare vanlig IVF. Kunne ønske ICSI ble forsøkt på noen siden vi har så dårlig resultat hittil. Men det kunne jo ingen vite før det var før sent! Innsett avtalt på mandag formiddag .

Uff[emoji20][emoji20] krysser alt som krysses kan for at dette er to gullegg som blir med videre[emoji173]️[emoji173]️

Sender deg gode klemmer og tanker[emoji173]️[emoji173]️
Takk! Nå tror jeg på mirakler hvis det blir innsett! Sannsynligheten for at dette skal gå er nok heller lav..

Bare vanlig IVF. Kunne ønske ICSI ble forsøkt på noen siden vi har så dårlig resultat hittil. Men det kunne jo ingen vite før det var før sent! Innsett avtalt på mandag formiddag .

Du får kreve det til en evt neste gang! Krysser fingrene for innsett av en og en på frys [emoji173]️[emoji173]️ Vi skal jo ruge nå helt til juni [emoji173]️

Huff, så kjedelig. :( Håper virkelig det er et gullegg. :Heartred
Ja nå må vi bare håpe, men være realistiske så vi ikke blir negativt overrasket på mandag.

Leit med kun 2 av 9 befruktede [emoji17] Håper det er to sterke gullegg! 1 inn og 1 på frys, med mindre dere skal ha to inn [emoji173]️[emoji173]️
Vi håper vi også, men det ser mørkt ut nå. Bare en inn i såfall.

Trenger ikke mere enn gullegget! Håper og ber om at de holder seg i full sving til innsett:Heartred
Takk for det, nesten så jeg føler for å be til høyere makter her, men jeg er nok en realist. Jeg blir overrasket om det går!

Du får kreve det til en evt neste gang! Krysser fingrene for innsett av en og en på frys [emoji173]️[emoji173]️ Vi skal jo ruge nå helt til juni [emoji173]️
Neste gang blir det privat! Tror jeg hvertfall! Takk for kryssing, vi skulle jo det.

Back
Topp