Min dagbok

Men det er jo ikke værst! Jeg var vel oppe i 21 eller 22 tror jeg [emoji23] Ja!!! Basta!! Ooog til juni [emoji173]️[emoji173]️
Måtte bla bakover i dagboken min og ser at jeg hadde 10 sprøytedager på 1. IVF og 11 på 2. IVF. Du var rå med de sprøytene altså! Det kan ikke bety annet enn at det var nok med den ene gangen:Heartred

Nå er livet ganske dritt. Jeg har mye revmatiske smerter fordi jeg nå måtte slutte på de daglige smertestillende pillene og gå over på Prednisolon. Og nå er jeg så tung og stor i magen at jeg kjenner det hele tiden. Jeg orker liksom ikke gjøre noe. Er hjemme og skulle gjort litt småting men orker ikke. Tror jeg legger meg på sofaen... Håper f... meg det er verdt det til slutt!

Nå er livet ganske dritt. Jeg har mye revmatiske smerter fordi jeg nå måtte slutte på de daglige smertestillende pillene og gå over på Prednisolon. Og nå er jeg så tung og stor i magen at jeg kjenner det hele tiden. Jeg orker liksom ikke gjøre noe. Er hjemme og skulle gjort litt småting men orker ikke. Tror jeg legger meg på sofaen... Håper f... meg det er verdt det til slutt!

Uff [emoji53] Det er nok verdt det til slutt [emoji173]️ Håper og krysser alt jeg har

Høres ikke så veldig godt ut[emoji17] Håper det blir bedre etter uttaket på fredag. Legg deg på sofaen med god samvittighet, det fortjener du[emoji5]

Jeg har selv revmatisme og har vært gjennom ivf, så føler sånn med deg. Send meg gjerne en PM. Det ER tøft, men jeg lover deg.. alt blir glemt når du har babyen din i armene. Og når du endelig blir gravid, så blir kroppen såå glad for de gode gravidhormonene at smertene blir REDUSERT!! Dét er deilig det! Stor klem!

Måtte bla bakover i dagboken min og ser at jeg hadde 10 sprøytedager på 1. IVF og 11 på 2. IVF. Du var rå med de sprøytene altså! Det kan ikke bety annet enn at det var nok med den ene gangen:Heartred

Så deilig det må være å bli ferdig med de så tidlig! Nei det får holde med sprøyter og styr for oss begge nå, for nå skal vi ruge helt til juni [emoji173]️[emoji173]️

Legg deg ned og slapp av alt du kan! Ikke noe godt med revmatiske smerter i tillegg til alt fra sprøytene og hormonene [emoji30] Snart er du ruger!! [emoji173]️[emoji173]️

Håper smertene er verdt det til slutt. :Heartbigred

Takk for gode meldinger alle sammen! Sprøytefri dag i dag og i morgen er det uttak. Kryss fingrene for oss! Tenk om vi kunne få en opptur denne runden!

Takk for gode meldinger alle sammen! Sprøytefri dag i dag og i morgen er det uttak. Kryss fingrene for oss! Tenk om vi kunne få en opptur denne runden!

Masse lykke til i morgen og gjennom helgen! [emoji1374][emoji173]️ Jeg krysser fingre, tær, armer og bein. Nå skal det bli junispirer på oss begge to!

Masse lykke til i morgen og gjennom helgen! [emoji1374][emoji173]️ Jeg krysser fingre, tær, armer og bein. Nå skal det bli junispirer på oss begge to!
Takk snille du! Vi krysser alt som krysses kan for junibarn på deg og meg!

Massemasse lykke til fine du [emoji173]️ Nå skal det bare gå altså [emoji173]️

Her er min cocktail for i dag. Snart uttak!

Vedlegg

• 20180914_075152.jpg
    20180914_075152.jpg
    116,7 KB · Visninger: 79
Lykke til :joyful:

Masse lykke til!! [emoji1374][emoji173]️

Lykke til!! Også Oxynorm[emoji19][emoji19] Spent på oppdatering.

Reagerer du på oxynorm? Jeg får også det ved uttak, men reagerer mer på vanlig morfin. Da spyr jeg som en gris [emoji43] Oxynorm gikk fint forrige runde.

Back
Topp