Min dagbok

Synes liksom de kunne tatt litt hensyn.. men jeg sier jo ikke til henne at jeg ville gjort hva som helst for å være i hennes sko. Hun skjønner bare ikke hvordan det føles. Men ille er det likevel. Du må fortelle venninna di at hun skal vite hvor heldig hun er.

Ingen andre enn de/vi som er i situasjonen forstår hvordan det er [emoji29] Ja, får gjøre det når jeg orker å forholde meg til det, har unngått å snakke om det osv en stund nå..

Oj. MMS til deg liksom? :eek: Da hadde jeg blitt fryktelig lei meg om noen hadde gjort det mot meg. Det er jo ikke greit å gjøre mot deg. :( (Må understreke: Siden hun jo vet hva du går gjennom.)
Hun lovte å sende meg melding når barnet var født. Men synes det om hvor høyt elsket hun er var unødvendig til meg ja. Men jeg tar det på min kappe, jeg er veldig fintfølende for alt som har med svangerskap og babyer å gjøre. Vil ikke la det ødelegge mitt forhold til henne. Hun har det jo bare veldig lettvint med å få to barn på rappen uten komplikasjoner. Hun har sagt at hun vet hvor heldig hun er i sammenheng med mine problemer.

Har også en del sånne.. Pleier ikke å svare på det. Folk klarer ikke å sette seg inn i det. For andre virker det ikke som det er noe problem å ikke få flere. «Vær takknemlig for den eller de du har». Ja, tror de man ikke er det liksom?
Helt sant, for noen virker det faktisk som de ærlig mener at det må være greit å ikke få det antall barn man lengter etter. Men de har gjerne ikke utfordringer selv på det området. Mange sier også at det ikke er en menneskerett å få barn og at det ikke er en selvfølge å få barn. Vet ikke helt hva jeg mener om sistnevnte..

Hun lovte å sende meg melding når barnet var født. Men synes det om hvor høyt elsket hun er var unødvendig til meg ja. Men jeg tar det på min kappe, jeg er veldig fintfølende for alt som har med svangerskap og babyer å gjøre. Vil ikke la det ødelegge mitt forhold til henne. Hun har det jo bare veldig lettvint med å få to barn på rappen uten komplikasjoner. Hun har sagt at hun vet hvor heldig hun er i sammenheng med mine problemer.

Ja, skjønner. Godt hun ellers klarer å uttrykke forståelse for at hun er veldig heldig hvert fall.

Ingen andre enn de/vi som er i situasjonen forstår hvordan det er [emoji29] Ja, får gjøre det når jeg orker å forholde meg til det, har unngått å snakke om det osv en stund nå..
Ja, jeg unngikk også mest mulig å snakke med henne om svangerskap og babyer. Det burde være tydelig for henne at jeg gjorde det og hun tok ikke opp temaet heller. På slutten nå rett før ungen ble født ville det blitt veldig påfallende om jeg ikke kom inn på temaet. Men kan nok være vanskelig for folk å vite hvordan forholde seg til de som sliter med dette.

Helt sant, for noen virker det faktisk som de ærlig mener at det må være greit å ikke få det antall barn man lengter etter. Men de har gjerne ikke utfordringer selv på det området. Mange sier også at det ikke er en menneskerett å få barn og at det ikke er en selvfølge å få barn. Vet ikke helt hva jeg mener om sistnevnte..

Det er veldig lite som er en menneskerett egentlig av alt det nordmenn har og gjør og opplever i hverdagen.

Det er vel typisk at de som snakker høyest om sånt er de som har minst erfaring med temaet.

Det er veldig lite som er en menneskerett egentlig av alt det nordmenn har og gjør og opplever i hverdagen.

Det er vel typisk at de som snakker høyest om sånt er de som har minst erfaring med temaet.
Så sant.

Jeg heier på at tiden går fort [emoji322][emoji322] Og jeg heier på DEG [emoji173]️[emoji257]
Takk, det var hyggelig å lese nå før jeg legger meg! Gjorde dagen min bedre - har en dårlig dag i dag. Magevondt et par dager og en tristhet hengende over meg nå i kveld. Håper på en god natt og bedre dag i morgen. Stikker innom dagboka di i morra jeg:)

Takk, det var hyggelig å lese nå før jeg legger meg! Gjorde dagen min bedre - har en dårlig dag i dag. Magevondt et par dager og en tristhet hengende over meg nå i kveld. Håper på en god natt og bedre dag i morgen. Stikker innom dagboka di i morra jeg:)

Uff [emoji53] Kjipt med sånne dager! Håper du har sovet godt i natt og at du har en super dag i dag [emoji173]️ Ta vare på deg selv, skjem deg selv bort, og så er det snart din tur. Veldig din tur nå [emoji257]

Uff [emoji53] Kjipt med sånne dager! Håper du har sovet godt i natt og at du har en super dag i dag [emoji173]️ Ta vare på deg selv, skjem deg selv bort, og så er det snart din tur. Veldig din tur nå [emoji257]
Fikk sovet godt i helga heldigvis! Og gikk fjelltur i går så helga ble bra den. Ny uke - uka jeg forventer tr og oppstart. Blir godt å være i gang, men huff hvor jeg gruer meg til nedturen som pleier å komme.

Appen min sier det er 3 dager til tr. 4 dager til sprøytestart tør jeg håpe på nå. Kjennes som kroppen er i rute. Gruer meg til å bli dårlig og sur og redd og alt. Vil bare hoppe over denne prosessen. Tenk jeg bare magisk ble gravid den pp vi nå legger bak oss. Håper i det lengste så har ikke hentet sprøytene enda. Men fy så dum jeg føler meg som håper enda, etter 3 år..

Appen min sier det er 3 dager til tr. 4 dager til sprøytestart tør jeg håpe på nå. Kjennes som kroppen er i rute. Gruer meg til å bli dårlig og sur og redd og alt. Vil bare hoppe over denne prosessen. Tenk jeg bare magisk ble gravid den pp vi nå legger bak oss. Håper i det lengste så har ikke hentet sprøytene enda. Men fy så dum jeg føler meg som håper enda, etter 3 år..
Du trenger virkelig ikke føle deg dum! Godt at du har håp enda! Håper du får deg en overraskelse med positiv test:Heartred

Håpet tror jeg bare er der uansett hvor umulig det skulle være.. Like høyt hver mnd.. Vi er litt rart skrudd sammen sånn [emoji87]
Håper og krysser fingre og tær for dere nå [emoji173]️[emoji173]️

Du trenger virkelig ikke føle deg dum! Godt at du har håp enda! Håper du får deg en overraskelse med positiv test:Heartred
Hehe nei som Alvea sier så er det bare sånn det er - vi har alltid håp, selv så håpløst det er statistisk sett. Takk for det, men blir nok ingen overraskelse på meg..

Forstår veldig godt at du håper det går naturlig. Det skjedde til oss og jeg satt med 10000 nok medisiner som var ikke dekket at HELFO heller. Det var også etter 3 år prøving og tre runder med feilet forsøk. Det er alltid mulig. Krysser fingre så hardt jeg kan at denne runden blir klaff på dere :Heartred

Håpet tror jeg bare er der uansett hvor umulig det skulle være.. Like høyt hver mnd.. Vi er litt rart skrudd sammen sånn [emoji87]
Håper og krysser fingre og tær for dere nå [emoji173]️[emoji173]️
Ja litt rart at jeg fortsatt håper etter tre år.. Men egentlig litt bra også, viser at jeg aldri gir opp. Takk- håper virkelig dette blir siste ivf- runde på lenge!

Back
Topp