Min dagbok

24+0

En deilig milepæl i dag. Lillegutt feirer med å vri seg noe enormt inni der, og det gjør fryktelig vondt. Så mamman feirer dagen med å ligge rett ut og se på dårlig TV og prøve å nyte at det er bevegelse inni der.

Gratulerer så mye med 24 uker:D :Heartred
 
Gratulerer med 24 uker❤️
 
Gratulerer med 24uker :D var rundt den tiden min også begynte å styre så jeg ble lammet av smerter :p
 
Gratulerer med 24uker :D var rundt den tiden min også begynte å styre så jeg ble lammet av smerter :p
Tusen takk! Du også ja? Herlighet så vondt det gjør. Gikk over sent i går kveld. Og nå sparkes bare innover mot ryggen min igjen så det er tydeligvis mye snuing inni der. Ble du bekymret når du fikk så vondt eller?
 
Tusen takk! Du også ja? Herlighet så vondt det gjør. Gikk over sent i går kveld. Og nå sparkes bare innover mot ryggen min igjen så det er tydeligvis mye snuing inni der. Ble du bekymret når du fikk så vondt eller?
Jeg holdt på å krepere, lå på sofaen og vrei meg. Var da jeg ble tatt inn på kontroll på kvelden, og så til sykehuset dagen etter for å måle livmorhalsen. Var samtidig som jeg plagdes så infernalsk med forstoppelse at jeg satt og hylte på do :sorry:
 
Jeg holdt på å krepere, lå på sofaen og vrei meg. Var da jeg ble tatt inn på kontroll på kvelden, og så til sykehuset dagen etter for å måle livmorhalsen. Var samtidig som jeg plagdes så infernalsk med forstoppelse at jeg satt og hylte på do :sorry:
Huff det var såpass ja.. og da sjekket de deg og baby og alt var i orden? Har du fått slike smerter flere ganger?
 
Huff det var såpass ja.. og da sjekket de deg og baby og alt var i orden? Har du fått slike smerter flere ganger?
Jepp, alt var i orden med oss begge.
Jepp, forskjellen er at nå vet jeg at det ikke er farlig så jeg blir ikke stressa :p
 
24+0

En deilig milepæl i dag. Lillegutt feirer med å vri seg noe enormt inni der, og det gjør fryktelig vondt. Så mamman feirer dagen med å ligge rett ut og se på dårlig TV og prøve å nyte at det er bevegelse inni der.
Hurra for den fine milepælen:Heartred
 
Gratulerer med 24 uker!!:Heartred Fin milepæl det:happy:
 
Gratulerer så mye med 24 uker!! Det er en fantastisk milepæl :D
 
Jepp, alt var i orden med oss begge.
Jepp, forskjellen er at nå vet jeg at det ikke er farlig så jeg blir ikke stressa :p
Håper jeg også slipper å stresse mer med de smertene der fremover!
 
Kos deg med søppeltv! Tenk at du et kommet så langt❤️❤️❤️
Prøver å kose meg med å gjøre ingenting om dagene, men det er jaggu ikke lett. Skulle vært på jobb, burde/skulle-tankene er der hele tiden, men prøver å legge de vekk. Ja, er så takknemlig for at jeg har kommet hit nå!
 
26+4

Føler for å skrive litt her for å muntre meg selv litt opp. Har jo tross alt kommet langt, selv om jeg synes det er uendelig lenge igjen. Derfor jeg trenger litt oppmuntring. For dette svangerskapet er ikke noe hyggelig. Har tilfeller med blødning hver uke, minst en dag i uka nå for tiden og det er like kjedelig hver gang. For det er ingenting å gjøre med det. Første gangen på lenge at jeg begynte å blø for 3 ukers tid siden. Og jeg ble så nervevrak at mannen måtte ringe til fødeavdelingen for meg. Der mente de at siden vi vet årsaken til blødningen (morkakeplasseringen eller sprukket blodkar) var det ingenting de skulle sjekke. Så skjer det samme igjen og og igjen, senest i går. Jeg får med en gang tanker om at nå dør babyen, men heldigvis gir han livstegn slik at jeg slipper katastrofetankene så lenge av gangen. Men det er slitsomt å ha det slikt, og helt irrasjonelt, jeg vet. Og jeg har ingen å snakke med om det, bortsett fra jordmora som jeg heldigvis skal til på torsdag. Lykkelig er jeg den dagen fødselen starter og jeg kan se frem mot å slippe denne ensomheten det er å være kronisk bekymret for babyen i magen.
 
Back
Topp