Min dagbok, veien fra å være 4 til 5.

Herlighet det høyres heftig ut! Godt at alt gikk bra og at du har komt deg til hektene igjen. Gratulerer med vesle Leah:Heartpink
 
Wow! Intens fødsel du hadde!:eek: Gratulerer så mye med prinsessen!! :Heartred
 
Høres ut som en intens opplevelse! Godt å høre alt gikk bra! Gratulerer så masse!!:)
 
Det hørtes ut som en hard fødsel[emoji46] Men gratulerer så masse med prinsessa[emoji307]
 
4a40b7083b4b64856cd53bca6c06124d.jpg


Leah[emoji177][emoji177]

d0d09a4f4c3b93b619201f85494c44f5.jpg


Den søte hissige valken over nesen[emoji23][emoji85]
 
Herlighet det høyres heftig ut! Godt at alt gikk bra og at du har komt deg til hektene igjen. Gratulerer med vesle Leah:Heartpink

Wow! Intens fødsel du hadde!:eek: Gratulerer så mye med prinsessen!! :Heartred

Høres ut som en intens opplevelse! Godt å høre alt gikk bra! Gratulerer så masse!!:)

Det hørtes ut som en hard fødsel[emoji46] Men gratulerer så masse med prinsessa[emoji307]


Gratulerer så mye! [emoji173]


Tusen takk allesammen[emoji177]
 
Så fine bilder[emoji7][emoji7] Hun er skjønn[emoji173]
 
Så søøøt [emoji7] sånn «hissigvalk» hadde Ylva også [emoji23]
 
Tusen takk[emoji177][emoji177]




Er hennes gått bort? Leah’s er mindre. Men fortsatt ikke helt borte.
Lurer på om det kan ha noe med at fødselen gikk raskt[emoji848]

Hun har sin litt ennå, men ikke like tydelig. Hun virker mindre hoven i ansiktet generelt. Jeg tenker også at det var pga rask fødsel [emoji28]
 
Leah 5 dager gammel[emoji173]️


Wowsann. Hadde nesten glemt ut hvor intenst det kan være til tider å ha nyfødt i hus[emoji6] amming, amming, bleie bytt, gulping, klesskift, såre brystvorter, sa jeg amming????[emoji85][emoji23]osv.

Søvnen kan jeg så langt ikke skryte noe av[emoji85] hun vil allerhelst sove på puppen. Og hver gang hun tar seg en lenger hvil da har jeg noe annet jeg må gjøre(skjer stortsett på dagen). Håper søvnen justererer seg snart. For jeg begynner å bli fryktelig trøtt[emoji85]

Sting: sydde ikke
Søvn: så som så[emoji12]
Navlestump: datt av på dag 5.
Bæsjebleier: ca 5/6 om dagen[emoji85]
Våkenhet: merker for hver dag som går, at hun blir mer og mer våken[emoji1360]
Vektnedgang på baby på dag 3: -60g
Vektnedgang meg: 86,5kg ved termin. 77,5 3 dager etter fødsel[emoji1360] 6 kg så er jeg tilbake til start.

Også vil jeg dele et bilde med dere som fascinerer meg noe veldig:

4a7f2b53500d240d1ccd01e998a872dd.png


Tenk. 3 dager etterpå er magen blitt så liten[emoji33]
 
Last edited:
Leah 1 uke gammel.

Halleluja. I natt har vi sovet sammenhengende i 2,5t. Og det var såååå godt. Har vert hos HS og veid idag. Opp 200g siden torsdag[emoji12] så nå er snuppelupp 4030g[emoji173]️
 
Jeg er litt sent ute ser jeg ;) Gratulerer så mye med lille Leah!!!
 
Jeg vet at det er umulig, men både jeg og mannen har opplevd smil idag[emoji33] det var ikke et klassisk magevondt smil heller. er helt imponert over hvor god blikk kontakt hun har.
I tillegg er hun begynt å lage små klage lyder istede for å bare gråte [emoji173]️
 
Jeg vet at det er umulig, men både jeg og mannen har opplevd smil idag[emoji33] det var ikke et klassisk magevondt smil heller. er helt imponert over hvor god blikk kontakt hun har.
I tillegg er hun begynt å lage små klage lyder istede for å bare gråte [emoji173]️

Så morsomt å lese! Kunne skrevet nøyaktig det samme! [emoji7][emoji23] hvorfor skal de ikke kunne smile av glede når de kan grine av f.eks mareritt? Syns det er litt det samme som at dyr ikke kan forstå ditten og datten bare fordi de ikke kan bevise det vitenskapelig :p jeg sier lev i troen på at hun smilte av glede [emoji7][emoji8]
 
Back
Topp