? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

hei hei Dunn. ikke lenge igjen til 12 uker nå. det er alltid en lettelse. jeg spottet i begge mine svangerskap i uke 8 og 9. fikk helt panikk første gang jeg også[;)] rett til legen for blodprøver. først i ettertid fant jeg ut hvor vanlig det egentlig var.
lykke til videre[:D]
 
ORIGINAL: iThief

hei hei Dunn. ikke lenge igjen til 12 uker nå. det er alltid en lettelse. jeg spottet i begge mine svangerskap i uke 8 og 9. fikk helt panikk første gang jeg også[;)] rett til legen for blodprøver. først i ettertid fant jeg ut hvor vanlig det egentlig var.
lykke til videre[:D]


Koselig du stakk innom her! Klarer ikke helt slutte med denne dagboka. Har skjønt det nå, men det er greit å ta blodprøve just in case! [:)] Så bare å vente på resultatet. Hvordan går det med den lille?
Klem
 
Vi har det bare fint[:)] han spiser, skriker, bæsjer og sover. akkurat som babyer skal[;)] ble litt bortskjemt forrige gang, storesøster har aldri hatt problemer med å sovne, denne er litt verre.... men kan ikke klage, er jo bare bagateller[:D]
 
bare innom å hilse på[:D]
 
Da har jeg ringt legen, for svar på blodprøvene jeg tok. Den på fredag var litt difus, sto at jeg var ca 6 uker på vei, men at den var litt vansklig Å finne, men den på mandag var fin. Den sa fra 8 - 18 uker, så gliste hu å sa, "du er nok gravid" Litt lettet nå ja!! Så blir nok mamma rundt jul!!

Enda en ting å feire idag, 10 uker!!! Bærer på et foster
 
Gratulerer så mye med fostert i magen, lykke til videre og håper det ikke blir full ståhei på julaften da, he he...
 
så flott dunn[:D] det var godt å høre, du skal se det blir en flott julebaby[:D] tok selv en ny g test bare for å se at det fremdeles lyste positivt [:D][:D][:D] er en så utrolig god følelse...
 
11 uker 

Bare 1 uke til de magiske 12.

(Kvalmen har sendt sitt inntog, og roper på elgen en del ganger... [:'(])
 
    kor spennanes!!! [:D] Håpe alt går bra! D fortjene dokker [:D][:)][:D]
 
ORIGINAL: Apple

Gratulerer med 11 uker!

Kjipt å måtte rope på elgen, men du får trøste deg med at bedre tegn på at alt er bra, får du ikke! [;)]


enig:)
 
gratulerer dunn tenk 11 uker allerede [:D] denne siste uka håper jeg går fort og da har du jo nådd 12 uke og kan slappe av litt mer kankje.
 
Dunn tenk en uke til så er du over på den riktige sida, men jeg skal rope på elgen sammens med deg jeg slik at du ikke føler deg så alene, jeg henger over  fortiden.
 
ORIGINAL: twinanne

Dunn tenk en uke til så er du over på den riktige sida, men jeg skal rope på elgen sammens med deg jeg slik at du ikke føler deg så alene, jeg henger over  fortiden.


Usj, for en stygg smiley! Nesten en trøst at det er flere der ute...

Er blitt så engstelig, sambo skal fortelle det til kompisene sine imorgen siden de skal ut. Men tenk om det går galt denne siste uken da.... Nei, jeg må slutte med sånne stygge tanker. [:'(] [&o]
 
Slapp av vennen, du har jo vært på ultralyd og hjertet banke som aldri før, det skal mye til for at du får deg en trist nyhet nå, det er bare 1 prosent snart for deg at det kan gå gærlig nå. Dette går så bra så, la din bedre halvdel skryte litt du og slapp av.
 
ORIGINAL: twinanne

Slapp av vennen, du har jo vært på ultralyd og hjertet banke som aldri før, det skal mye til for at du får deg en trist nyhet nå, det er bare 1 prosent snart for deg at det kan gå gærlig nå. Dette går så bra så, la din bedre halvdel skryte litt du og slapp av.


Takk snuppa! Må jo tenke slik. Lyst å gå på UL igjen, er jo så lenge til ordinære UL den 28.juli.
 
Bare 2 dager til magiske grensen. [:)]
 
ja nå er det snart gått 12 uker, så deilig.
håper du nyter svangerskapet. lykke til videre gleder meg til trille avtalen vår neste år :)
 
 
Åssen går det vennen?? Begynner kvalmen å gi seg eller er den tilstedeværende enda?
 
Tenk, straks er du 12 uker!!! Håper bekymringen slipper snart, men forstår deg veldig godt!
 
Klem
 
ORIGINAL: hegemw

ja nå er det snart gått 12 uker, så deilig.
håper du nyter svangerskapet. lykke til videre gleder meg til trille avtalen vår neste år :)



ORIGINAL: Sola1979

Åssen går det vennen?? Begynner kvalmen å gi seg eller er den tilstedeværende enda?

Tenk, straks er du 12 uker!!! Håper bekymringen slipper snart, men forstår deg veldig godt!

Klem


Imorgen er det 12 uker! Da er det vel lov å senke skuldrene litt?

Kvalmen kommer og går. Aner ikke om den vil gi seg snart.

Vi er liksom så i tvil om vi skal gå på en privat UL el. ikke, er ikke såå lenge til ordinær UL (1,5) månde. Men vi får se.

Har du hatt en fin tur Sola?

Hege: Har du merket noe til den/de lille enda? Og jeg gleeeeeeeder meg til trilleturen.
 
Du har jo rett Apple, men du vet hvordan det er? Man slutter liksom ikke å engste seg. Kvalmen min burde jo også være et godt tegn.. hvis ikke blir det bank når han kommer ut. Hi hi [:)]

Tenk at du er over halveis. Helt utrolig.
 
Back
Topp