? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: twinanne

Dunn som tiden flyr allerede 8 uker, lengetr etter å strutte med magen jeg også, he he.......
Det er så flott å vite at alt bare står bra tilmed deg, litt kvalme er bare sunt sies det, om det er sant hvet jeg ikke...men det sies at dersom man har morgen kvalme så sitter spiren bedre der i 9 mnd.


Ja, de sier så så jeg klager ikke! [:)] Er faktisk 9 uker på onsdag.. teller jeg nå. Bare 3 uker og 2 dager til 12 uker.
 
ORIGINAL: Dunn


Vet du, kjeks var ikke så dumt. Kanksje jeg skal gjøre det.

Jeg har faktisk kjøpt med to gravide klær, klarte ikke dy meg. La på meg litt av de pergotime pillene så jeg har ikke så mange bukser som passer (en jeans som passer) så da kunne jeg likesågodt kjøpe meg mammabukse [8D] Så jeg skal strutte med magen i sommer, før jeg var jeg opptatt av å skjule den.. men NÅ bryr jeg meg ikke om det. Og de 3 ukene (på onsdag) til uke 12 går nok fort og da skal jeg skrike det ut til hele verden. [:)] Og strutte med magen.

Hvordan går det med deg snuppa? Skal vel snart inn på HSG?

Klem

 
Å, så morro at du har kjøpt mamma klær. Gleder meg selv veldig til den dagen... Og ja, strutt med magen. Det er jo så fint med gravid mager!
Jo, meg meg går det bedre. Ja, skal vel inn om 3 uker eller noe... Greit å bli ferdig med det. Spiller jo ikke noe rolle, dersom vi skal ha ivf. Men om det blir inseminasjon først må jeg jo være sikker på at jeg ikke er tett.[:)]
 
I morra en du 9 uker... GRATULERE VENNEN!
 
ORIGINAL: Sola1979

ORIGINAL: Dunn


Vet du, kjeks var ikke så dumt. Kanksje jeg skal gjøre det.

Jeg har faktisk kjøpt med to gravide klær, klarte ikke dy meg. La på meg litt av de pergotime pillene så jeg har ikke så mange bukser som passer (en jeans som passer) så da kunne jeg likesågodt kjøpe meg mammabukse [8D] Så jeg skal strutte med magen i sommer, før jeg var jeg opptatt av å skjule den.. men NÅ bryr jeg meg ikke om det. Og de 3 ukene (på onsdag) til uke 12 går nok fort og da skal jeg skrike det ut til hele verden. [:)] Og strutte med magen.

Hvordan går det med deg snuppa? Skal vel snart inn på HSG?

Klem


Å, så morro at du har kjøpt mamma klær. Gleder meg selv veldig til den dagen... Og ja, strutt med magen. Det er jo så fint med gravid mager!
Jo, meg meg går det bedre. Ja, skal vel inn om 3 uker eller noe... Greit å bli ferdig med det. Spiller jo ikke noe rolle, dersom vi skal ha ivf. Men om det blir inseminasjon først må jeg jo være sikker på at jeg ikke er tett.[:)]

I morra en du 9 uker... GRATULERE VENNEN!


Jeg kjøpte en Capribukse, så når sola forsvant har jeg ikke fått brukt den. Men sommeren kommer vel igjen..? [:)] Ja, gravid mager er nydelig. Synes de fleste gravide ser kjempe flott ut!

Er jo greit å vite at man ikke er tett, men ettersom jeg tror så er ikke du det siden du hadde så fn eggløsning, så dette er ikke noe å grue seg for..

Kvalmen har mer begynt å komme, usj [:'(] Liker det ikke! Så er jeg litt "nødt" til å jobbe også..



9 uker idag ja! Bare tre uker til den magiske grensen.
 
Jeg har spottet litt idag... [:(] Er så engstelig! Det hadde stoppet opp nå når jeg var på do. 
 
Off... Dunn vennen da... Skjønner du blir fortvila... Men som du vet så spotter/småblør mange i starten av svangerskapet og det går veldig veldig oftest bra. Statistikken er på DIN side, og nå som dere har sett hjertet slå, er sjansen enda større!!
 
Håper det ikke kommer noe mer, slik at du ikke blir engstelig og redd. Gir deg en stooor klem
 
ORIGINAL: Sola1979

Off... Dunn vennen da... Skjønner du blir fortvila... Men som du vet så spotter/småblør mange i starten av svangerskapet og det går veldig veldig oftest bra. Statistikken er på DIN side, og nå som dere har sett hjertet slå, er sjansen enda større!!

Håper det ikke kommer noe mer, slik at du ikke blir engstelig og redd. Gir deg en stooor klem


Er allerede engstelig, så det er forseint. Men prøver å tenke pos., og at statestikken er på MIN side ja.
 

 
Gode klemmer til vennen...
 
Ringte legen idag, han synes jeg var litt overhysterisk men jeg fikk ta blodprøve idag og på mandag for å sjekke. Så da har jeg vært der en tur idag, og hu som tar blodprøver (er nye legen dette da) hun er så hyggelig og flink. Sa hu hadde opplevd det samme, og førstemann var førstemann og man hadde lov å være engstelig. Så da skal jeg tilbake til henne på mandag. [:)]

Vi har bestemt oss for å være positive da, siden det kun var bittelitt og det har stoppet helt opp. [:)]
 
Så bra det har stoppet dunn, da er jeg HELT overbevist om at dette har gått fint. Men så bra du får testet, skjønner deg godt jeg!!!
God helg vennen!
 
Dunn jeg krysser fingrene for deg og håper det bare er ufarlig spotting som er på gang, nå som du er i uke 9 og greier, da skulle jo hjertet banke for fult.
 
ORIGINAL: twinanne

Dunn jeg krysser fingrene for deg og håper det bare er ufarlig spotting som er på gang, nå som du er i uke 9 og greier, da skulle jo hjertet banke for fult.


Det banket for fullt på UL 7 + 4 [:)] Vi er positive, og siden det har stoppet og er ikke tegn til noe mer blod så går nok dette bra. Fikk blodprøve hos legen, så litt spent på hva den sier.
 
Huuuuuuhhh puster lettet ut, så bra da vennen at det bare var litt normal spotting og at hjertet arbeider som aldri før, kos dere med graviditeten nå og slapp av og vær glad vår alles Dunn [:D]
 
ORIGINAL: twinanne

Huuuuuuhhh puster lettet ut, så bra da vennen at det bare var litt normal spotting og at hjertet arbeider som aldri før, kos dere med graviditeten nå og slapp av og vær glad vår alles Dunn [:D]


Jeg fikk ikke UL etter blødningen, legen min mente blodprøve gav bedre svar. Så vi skal se på onsdag el. torsdag hva de sier. Så skal jeg slappe heeelt av! [:)]
 
Dunn det er flott, regner med at blodprøvene er bra jeg, krysser fingrene for deg vennen dette her går bra skal du se, hilsen optimisten
 
ORIGINAL: twinanne

Dunn det er flott, regner med at blodprøvene er bra jeg, krysser fingrene for deg vennen dette her går bra skal du se, hilsen optimisten


 Skulle stå, fikk IKKE UL, men blodprøve.. men det skjønte du vel.
 
Jeg kjønte det nå at ultralyden har du tatt tidligre, og at nå var det blodprøve bare, men den forteller mye den da. Litt treig her kjønner jeg, sliter nok med graviditetshjerne jeg nå, må ha det inn med tesje, men mener jeg husker at jeg leste og forstod det at det bare ble blodprøve en eller annen plass, men jeg glemte det i dag gett.
 
hei duun skjønner godt at du blir litt engstelig det må da være lov... men super bra at det stoppet igjen. krysser fingre og tær for at dette skal gå bra .. håper dere får slappet av og klarer å nyte helga også [:D]
 
ORIGINAL: *tulla*

hei duun skjønner godt at du blir litt engstelig det må da være lov... men super bra at det stoppet igjen. krysser fingre og tær for at dette skal gå bra .. håper dere får slappet av og klarer å nyte helga også [:D]


Ha ha, nå bare må jeg kommentere det. Mitt nick er DuNN ikke Duun som du skriver [8D] Litt moro, for når jeg var på BV treff trodde alle det var Dun som i dundyne, men det er Dunn! [:)]

Jeg er bedre nå, vi tenker positivt siden det ikke har kommet noe mer.

Og igjen, gratulerer sååå mye!!!
 
he he he[:D] kan visst ikke lese engang [:D] godt at du føler deg bedre , går jo fort fremover dette bare 3 uker igjen før du når den magiske grensen dunn [:D]
 
Takk for gode ord Apple og tulla med frø!

Nå har jeg tatt den andre blodprøven, så da er det bare å vente på svar på ons el. torsdag.
 
Back
Topp