? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Har fått grusom hodepine idag! [&o] 
 
God bedring vennen, kanskje du nå opplever det første av svangerskapssymptomene?? Håper dette passerer da, for hodepine er grusomt å gå med...
 
Fikk en hodepine byge på jobb, men ellers har jeg vært fin! Heldigvis!

Imorgen er legetimen, selvom vi ikke får se noe imorgen så skal det liksom bekreftes for oss. [:)]
 
God tur på legetimen i morra Dunn, ååå gleder meg med deg jeg!! [:)]
 
Lykke til hos legen i morgen da Dunn, blir det blodprøve også eller bare ultralyd uten hjerte slag, for det er det jo for tidlig til. Dette for du fortelle mer om,lurer litt jeg nå -kanskje de ser det på fargen også at du er gravid, tappen har vel forandret farge nå kan jeg tenke meg. Trodde ikke det ble gjort så mye så tidlig jeg. Men jeg hvet at de så 2 spirer på meg i uke 5 ca. og så var det blodprøve da.
 
ORIGINAL: twinanne

Lykke til hos legen i morgen da Dunn, blir det blodprøve også eller bare ultralyd uten hjerte slag, for det er det jo for tidlig til. Dette for du fortelle mer om,lurer litt jeg nå -kanskje de ser det på fargen også at du er gravid, tappen har vel forandret farge nå kan jeg tenke meg. Trodde ikke det ble gjort så mye så tidlig jeg. Men jeg hvet at de så 2 spirer på meg i uke 5 ca. og så var det blodprøve da.


Jeg skal kun til fastlegen for bekreftelse imorgen. Forventer ikke UL el. noe. Men er godt å få det bekreftet, og bare snakke litt med legen om hva som skjer fremover, hvordan han synes jeg skal gjøre ting med jobben min osv.! Jeg har UL 13/5, da skal vi se mirakelet! Det er jo bare 22 dager til [:D]
 
Takk for det Nesing og Sola! Vi gruer oss litt da, mend legeskrekk (men sambo skal være med) også er det heeelt ny lege! Han forrige har pensjonert seg. Men det går vel bra [:)] 
 
det kommer sikkert til å gå bra duun, men kjekt å være to ( ja eller 3 blir det jo ) om det og ting føles sikkert ennå bedre etter å ha fått det bekreftet. håper den nye legen er flink og tar godt vare på dere.[:D]
 
Det går nok så fint vennen! [:)] Har lagt oppskriften ut på prøvd lenge forumet, den er supergod, litt sånn klissete god sjokoladekake. [:)]
 
Hjemme igjen! Og timen gikk kjeeeempe fint! Den nye legen var kjempe hyggelig. Han synes vi kom tidlig men han tok alle de prøvene han skulle og veide ([:'(]) meg! Kontordama kom smilene inn å sa: "Den er hcg positiv"! [:)] Fikk en sånn svangerskapsbok. Han synes vi kom tidlig, men skjønte det jo.. Var godt å ha sambo med meg! [:)] Så da var det overstått, og jeg kan puste litt lettere..
 
Å, så bra vennen!! [:)] Kjekt å begynne å lese litt... Gleder meg og veldig til det.
Ha en fin dag, dette skulle vel være den siste solskinnsdagen på en stund tror jeg. Men hos dere er det vel solskinnsdager hver dag nå?? (I overført betydning) [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Å, så bra vennen!! [:)] Kjekt å begynne å lese litt... Gleder meg og veldig til det.
Ha en fin dag, dette skulle vel være den siste solskinnsdagen på en stund tror jeg. Men hos dere er det vel solskinnsdager hver dag nå?? (I overført betydning) [:)]

 
Ja, her er uansett solskinnsdager! [:)] 
 
ORIGINAL: Apple

Fint å høre at timen gikk bra i dag. Du kan begynne å glede deg til senere timer, når livmorens størrelse blir målt og hjertelyden skal høres på. Fiiin opplevelse! [:)] Tenk i morgen er du 5 uker, og bare vent, om noen uker raser dagene fortere avgårde enn de gjør nå! [:)]

 
Ja, veldig glad for at timen gikk fint. Den nye legen var toppers. (Tilogmed jobbet i min hjem kommune, så vi snakket litt om det også.. greit å snakke om andre ting iforhold til den legeskrekken min)
 
Jeg burde glede meg til de neste timene! Men jeg gruer meg også.. livredd for å begynne å blø, selvom det nå er ingenting som tyder på det. Bortsett fra at jeg har ingen symptomer. Når jeg tror jeg har ømme bryster forsvinner de fort, og litt kvalm men den forsvinner også veldig fort. Men det er jo størst sjans for at dette går bra. Vi gleder oss sånn over denne spiren.. sambo smiler fra øre til øre hver dag, og det er så kjekt å se [:)] Håper de 18 dagene til UL går foooort! Har en del å gjøre innimellom der så det er jo lov å håpe! [:)] 
 
så bra at han nye legen var snill da[:D] ønsker deg ett flott svangerskap[:D]
 
ORIGINAL: Nesing

Så deilig at den første timen hos din nye lege gikk så bra, vennen! Godt å få bekreftet det dere egentlig visste, men det er noe med de ordene likevel [;)].... Tenk, bare 18 dager til UL! Tiden flyr jo nå som det er vår og masse spennende som skjer i din kropp. Vet det er umulig å la være å lete etter symptomer, men bare husk på at våre kvinners kropper og svangerskap er like forskjellige som det finnes damer i verden. Satser på at du slipper unna de verste plagene, for det er ikke noe å trakte etter [:'(][&:]. Vel, samme hva, du takler det bra så lenge forklaringen er ytterst god! Det vet jeg.

Ønsker deg en strålende helg med et bittelite mirakel i magen!

Klemmer fra "Gust" og Nesing [:)]

 
Ja, det var noe med at legen sa "Du er gravid" som liksom klang så bra! [:)] 18 dager kommer nok til å gå fort, forhåpentligvis! Leter egentlig etter symptomer, men skulle ønske jeg merket litt av graviditeten. For det gjør jeg gikk.. men bare den lille har det bra er jeg fornøyd! Jeg gjør alt jeg kan for det! Jeg har jobbe helg, og den blir nok ikke så strålende som forventet.. men neste uke skal jeg kun jobbe ons., så det skal jeg jo klare!
 
God helg til dere to også!
 
ORIGINAL: *tulla*

så bra at han nye legen var snill da[:D] ønsker deg ett flott svangerskap[:D]

 
Ja, det var virkelig et pluss! Takk skal du ha, jeg skal nyte hvert sekund. [;)] 
 
en slapper jo litt mer av med en lege en føler seg trygg og konfortabel med... skal se den lege skrekken din forsvinner etterhvert [:D]. min lege er hygglig og flink.. men rødmer så fort det gjelder " dameting" så det kan jo bli litt ubehaglig innimellom når han er så ukonfortabel med å snakke om sånne ting.
 
Nå er det bare 15 dager til UL [:)] 
 
åååå bare 15 dager det kommer jo til å gå superfort [:D] blir sikkert kjempe fint
 
Dunn 15 dager igjen så så for du se den lille spiren din. Men du burde nok være fornøyd med at du foreløpig ikke merker så mye til at du er gravid, nyt den tiden du er i form du[:D]
 
Back
Topp