Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Men tenk om du får enda tydeligere positiv i morgen!!! :joyful:
Det er jo veldig rart om du skal få «noe» på første test, og så sterkere dagen etter, og så er det liksom lurestreker! No bananas! Sånn fungerer det ikke :D
Og så lenge temp er over coverline så er det positivt! Og det er jo ikke én temp det går på, det er jo helhetsbildet! Jeg får feks lavere temp om jeg har fått en god natt med søvn, og til gjengjeld mye høyere temp om jeg har sovet dårlig :happy:
Jeg er så himla optimistisk for deg! :Heartpink
:happy093
Takk! Herregud. TENK OM. Nei, det tørr jeg ikke.
Jeg er helt nummen av panikk nå. Er så redd for at jeg har blitt lurt! Huff! Digital i morgen hvis stripsen er sterkere. Prøvde å øke fargen i redigeringsprogrammet på telefonen i kvel, og da ble sterken rød-rød liksom. Da er den jo rosa og ikke grå, tenker jeg. Hoho. Hjelpes. #stressa
 
Jeg tenker at hvis det er enda sterkere strek i morgen, så tar jeg en digital også. Er DEN positiv, da er testingen over og jeg overgår til å være lykkelig og gravid (ææææh)! Og i det testingen er over er tempingen over også. Jeg tørr så vidt å teste på morgenurin fordi jeg er så redd for å teste negativt, så kveldtissing er utelukket ass! Får bare holde ut noen siste timer med angsten min før jeg endelig kan legge meg og sove! Du har nok helt rett i at det er dumt å tempe for mye, så jeg kutter det ut så fort jeg er sikker på at jeg ikke blir lurt her. :) litt paranoid må en stakkar få lov til å være! Tusen takk for gode ord!!
Tror det er VELDIG lurt å ikke teste for mye når man først har fått en eller to fine tester. Jeg gjorde den feilen og, jeg [emoji23] Testet så mye at jeg ble superredd da streken en dag ble biiiiittelitt svakere. Da løp jeg til gyn og tok blodprøve. Den viste HCG på 13.000 [emoji23][emoji23][emoji15][emoji85] Så ja.. Veeeldig unødvendig bekymring! Høres ut som du har en veldig sunn innstilling til dette [emoji3590] Satser på at morgendagen blir en fantastisk dag!! :D Hurra!
 
Tror det er VELDIG lurt å ikke teste for mye når man først har fått en eller to fine tester. Jeg gjorde den feilen og, jeg [emoji23] Testet så mye at jeg ble superredd da streken en dag ble biiiiittelitt svakere. Da løp jeg til gyn og tok blodprøve. Den viste HCG på 13.000 [emoji23][emoji23][emoji15][emoji85] Så ja.. Veeeldig unødvendig bekymring! Høres ut som du har en veldig sunn innstilling til dette [emoji3590] Satser på at morgendagen blir en fantastisk dag!! :D Hurra!
I morgen er dagen! Takk for støtte, jeg føler meg faktisk litt mer rolig nå! ❤️
 
Takk! Herregud. TENK OM. Nei, det tørr jeg ikke.
Jeg er helt nummen av panikk nå. Er så redd for at jeg har blitt lurt! Huff! Digital i morgen hvis stripsen er sterkere. Prøvde å øke fargen i redigeringsprogrammet på telefonen i kvel, og da ble sterken rød-rød liksom. Da er den jo rosa og ikke grå, tenker jeg. Hoho. Hjelpes. #stressa
Streken din idag ser jeg fint uten å myse, vri og vende :Heartpink Jeg skjønner godt at du blir urolig for å få negativ i morgen, men de færreste får jo en fin strek, med tydelig stigning fra dagen før, uten at de er gravide :joyful:
 
Streken din idag ser jeg fint uten å myse, vri og vende :Heartpink Jeg skjønner godt at du blir urolig for å få negativ i morgen, men de færreste får jo en fin strek, med tydelig stigning fra dagen før, uten at de er gravide :joyful:
Jeg vil jo så gjerne!! Jeg håperhåperhåper du har rett!! ❤️❤️❤️ Og jeg vil at du skal være med meg! Julifest! :smiley-bounce016
 
Er så spent jeg nå!! Må stå opp sent i morgen jeg nå for å være sikker på at du har lagt ut når jeg våkner :hilarious:,
 
Får ikkje sove grunnet kvalme og bare venter på at det skal bli morgen å du får testet igjen. Dør av spenning :hilarious: Håper du får følle med inn i juligruppen. Hjertelig velkommen er du
 
13 dpo- dag 3 over ikm- pp 12

Strips fra rfsu negativ. Tenkte den bRe hadde en kromosonfeil. Tok CB. Negativ. Så ja. Vet ikke hva jeg skal tro/ føle annet enn at jeg da kanskje bare plutselig etter et år med stabilitet skal oppleve sykluskrøll? Aldri aldri aldri mer rfsu. Aldri. Tenk å gi utslag når det ikke er grunnlag, det er et ganske hardt slag i ansiktet, rett og slett.
9A79B5ED-DE8D-484B-99A1-E37F592C7AD7.jpeg
 
13 dpo- dag 3 over ikm- pp 12

Strips fra rfsu negativ. Tenkte den bRe hadde en kromosonfeil. Tok CB. Negativ. Så ja. Vet ikke hva jeg skal tro/ føle annet enn at jeg da kanskje bare plutselig etter et år med stabilitet skal oppleve sykluskrøll? Aldri aldri aldri mer rfsu. Aldri. Tenk å gi utslag når det ikke er grunnlag, det er et ganske hardt slag i ansiktet, rett og slett. Vis vedlegget 279047
Tuller du? Fy søren, så utrolig irriterende. Jeg har aldri opplevd å få noe på GT, så jeg hadde jo gått i hinmelen av den testen du fikk i går. Håper at du snart får avklart om tanten er på vei, eller om du rett og slett er veldig tidlig på vei:)

Sender deg varme tanker og en god klem:Heartred
 
Nei, så vanvittig dårlig gjort!! [emoji17] Jeg hadde skikkelig trua for deg nå [emoji3590] Det kan jo hende du opplever en kjemisk da? At det var HCG som ga strekene. Men jeg kjenner ikke til RFSU, så vet ikke om de er kjent for å gi falske streker. Uansett. Jeg håper fortsatt litt for deg [emoji3590]
 
Nei, fader :( Jeg var så sikker på positiv test for deg, den så jo rosa ut i går?! Helt over er det jo ikke før tanta kommer, så jeg håper fortsatt for deg jeg også❤
 
Nei fytti rakkern! Det her var dårlig gjort av bingogudene!? :angry7 Men! Som jeg sa i forrige svar så har du jo Hauske å falle tilbake på, det er en svak trøst midt i det her men det er da noe! Masse lykke til kjære Eplebit!
For litt humor på siden så har jeg mk13! Morgenkvalme 13, og er hele 3dpo så blir et spennende bingo rett denne måneden :laughing001
 
13 dpo- dag 3 over ikm- pp 12

Strips fra rfsu negativ. Tenkte den bRe hadde en kromosonfeil. Tok CB. Negativ. Så ja. Vet ikke hva jeg skal tro/ føle annet enn at jeg da kanskje bare plutselig etter et år med stabilitet skal oppleve sykluskrøll? Aldri aldri aldri mer rfsu. Aldri. Tenk å gi utslag når det ikke er grunnlag, det er et ganske hardt slag i ansiktet, rett og slett. Vis vedlegget 279047
Nei, pokkern ta!!! :(
Det skal jo ikke være mulig!!
Sender deg en kjempe stor klem!! :Heartbigred Nå ble jeg ordentlig lei meg på dine vegne!

Jeg håper litt fortsatt, mensen har jo ikke kommet enda :Heartred
 
Møkk altså [emoji17] Nei, RFSU er noe møkk! Håper virkelig det bare er litt for tidlig for digital å slå ut [emoji173]️ Fremdeles ingen tegn til mensen?
 
RFSU er noe dritt. Anbefaler deg sterkt babyplan. Aldri fått en eneste strek der som ikke har stemt, og brukt de i 1 år og 2mnd, 3 graviditeter og utfasing av hcg i 2 aborter. Så godt kjent med de :)
Håper du bare er litt slow i hcg, og at det fortsatt er en sjanse.
 
Og stor klem til deg. Det blir noe annet når håpet for at det har lykkes blir så stort, med sånn tydelig strek også. Er det mulig.. :(
 
Kjære alle dere! ❤️ Tusen takk for alle gode ord og støtte- det varmer godt! Jeg har fremdeles ikke sett noe til tanta, så jeg aner ikke hva jeg skal tro. Har kjøpt med meg noen a1- tester hjem og tar vel en ny i morgen hvis ikke tanta har kommet til da. Jeg ble ganske nedfor, og synes det er forferdelig trist hvis det viser seg at tanta dukker opp nå. Den testen var positiv! Har brukt babyplan før, og skal tilbake til de på ny. Dette er ganske tåpelig. Håper litt på at det er sent festet og lite hcg enda, særlig med tanke på at mensen aldri har vært forsinket på et helt år nå. Har gått som ei klokke! Vi får nå bare se. Jeg er heldig som har alle dere! ❤️❤️❤️
Kom hjem til blomster og sjokolade fra samboeren også, det føltes godt!
 
Back
Topp