Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Åh, som jeg håper for deg, eplekjerringa mi! :Heartred
Håper jeg logger meg på til stigende temp og to streker i morgen!
Universet; bestillingen er altså: STIGENDE TEMP OG TO STREKER!! :wav
Takk!! ❤️❤️❤️
Nå må vi komme i mål snart, kjære min Dronning!
 
Økende temp. «Noe» på test. Ny test i morgen hvis ikke tanta kommer. Aldri hatt en syklus på 28 dager før.
13618DDF-8D60-4C96-BEE7-D99196EBE85B.jpeg
4D5C2AC1-A178-4EAB-A6FE-800AADA106F9.jpeg
1C7AD45B-FFBE-4EF9-8388-C2AE8191155F.jpeg
 
CD 28- 11 dpo.
Fremdeles ingen tante. Ingen spotting heller. Spent på morgendagens temp og kanskje test? :) Tenker at det sikkert bare er enda en endring i syklusen etter den hersens p-sprøyta, men vi får nå se! Nå skal jeg bake en sjokoladekake og se making a murderer seson 2!
 
Ååååh Eplebit [emoji173]️ Her skjer det ting! Har ikke fått med meg alt som har skjedd her i dag [emoji33] Duperspennende temp og test [emoji173]️ Jeg heier for harde livet [emoji322][emoji322]
 
CD 28- 11 dpo.
Fremdeles ingen tante. Ingen spotting heller. Spent på morgendagens temp og kanskje test? :) Tenker at det sikkert bare er enda en endring i syklusen etter den hersens p-sprøyta, men vi får nå se! Nå skal jeg bake en sjokoladekake og se making a murderer seson 2!
Shit banditt dette er spennende :jimlad:
Og et stort, rungende JA til test i morgen tidlig!! Du kan ikke IKKE teste!
Da dør jeg litt inni meg!

BABYSTREK!! :joyful:
 
CD 28- 11 dpo.
Fremdeles ingen tante. Ingen spotting heller. Spent på morgendagens temp og kanskje test? :) Tenker at det sikkert bare er enda en endring i syklusen etter den hersens p-sprøyta, men vi får nå se! Nå skal jeg bake en sjokoladekake og se making a murderer seson 2!

Testet du idag? Dette er jo bedre enn all slags TV! :happy093. Heier på tempen!!
 
Back
Topp