Min dagbok: Eplebit vil lage fruktfat!

Ser strek :D og blitt klart sterkere siden forrige!! Tror du kan ta digital på den altså :)
 
Altså, det er jo i hvert fall noe der! Uææ, skikkelig spennende:D Heia, heia!

Jepp, det er noe. Jeg synes dette er skikkelig fælt! Jeg vil bare vite sikkert. huff. Nå føler jeg jo at håpet er der og ødelegger kynismen min, og det er så kjedelig! Jeg elsker å være sur, kynisk og negativ!
 
Er så optimistisk at det! Er det ikke positiv i morgen har du Hauske å falle tilbake på!
Men inni meg hører jeg bare:

!!!!!!! BABYSTREK!!!!!! :excited001:excited001:excited001:excited001!!!!!! WOOP WOOOOOOOOOOP!!!!! :happy093.:happy093.:happy093.:happy093.:happy093.
 
Den er godt over coverline, men litt lavere i dag enn i går. Sikkert derfor jeg er litt i tvil.
Der er det defintivt strek! Og tempen kan variere selv om man er gravid. Det er ikke sånn at den MÅ gå opp og opp og opp, eller holde seg på et fast høyt nivå. Helt vanlig at den kan svinge. Så puuust med magen [emoji3590] (vet veldig godt hvor vanskelig det er altså) Det er jo en tydelig strek, kan ikke skjønne at det ikke er HCG egentlig [emoji7]
 
Kjære alle dere- takk for all støtte og heiing! ❤️
Fremdeles ingen tante i dag! Dør av spenning!
Glemte å legge ved bilde av testene i uredigert form fra i dag tidlig, så her er det:
41BC1279-C80D-4D8D-BCEE-61A4B8F5B4F2.jpeg
 
Der er det defintivt strek! Og tempen kan variere selv om man er gravid. Det er ikke sånn at den MÅ gå opp og opp og opp, eller holde seg på et fast høyt nivå. Helt vanlig at den kan svinge. Så puuust med magen [emoji3590] (vet veldig godt hvor vanskelig det er altså) Det er jo en tydelig strek, kan ikke skjønne at det ikke er HCG egentlig [emoji7]
Takk- dette trenger jeg å høre. Er helt tussete i toppen nå. Gruer meg til å teste i morgen tidlig, selv om jeg må det for å se om dette kan være mulig.
 
Nei, giiii deg, a! Crazy lady! Nå blir jeg nervøs! Prestasjonsangst! Tenk om jeg ikke får mer positiv i morgen??
Men tenk om du får enda tydeligere positiv i morgen!!! :joyful:
Det er jo veldig rart om du skal få «noe» på første test, og så sterkere dagen etter, og så er det liksom lurestreker! No bananas! Sånn fungerer det ikke :D
Og så lenge temp er over coverline så er det positivt! Og det er jo ikke én temp det går på, det er jo helhetsbildet! Jeg får feks lavere temp om jeg har fått en god natt med søvn, og til gjengjeld mye høyere temp om jeg har sovet dårlig :happy:
Jeg er så himla optimistisk for deg! :Heartpink
:happy093
 
Kjære alle dere- takk for all støtte og heiing! [emoji3590]
Fremdeles ingen tante i dag! Dør av spenning!
Glemte å legge ved bilde av testene i uredigert form fra i dag tidlig, så her er det:
Vis vedlegget 279017
Nydelig test selv uredigert [emoji7] Absolutt ingen tvil om at det er to streker der! [emoji16]
Takk- dette trenger jeg å høre. Er helt tussete i toppen nå. Gruer meg til å teste i morgen tidlig, selv om jeg må det for å se om dette kan være mulig.
Egentlig er det en generell anbefaling å ikke fortsette å tempe så veldig lenge etter at man er blitt gravid, nettopp fordi det kan uroe mer enn å betrygge. Men jeg forstår veldig godt at man ønsker å ta i bruk alle muligheter man har for å kanskje få en antydning på om det er liv laga eller ikke altså. Jeg testa jo i hytt og pine i et par-tre uker da jeg ble gravid sist, så jeg skal egentlig ikke snakke [emoji23] Håper du får en fin og sterk strek i morgen som gjør deg trygg [emoji3590] (Imponert over at du ikke tester i kveld altså [emoji33][emoji28])
 
Nydelig test selv uredigert [emoji7] Absolutt ingen tvil om at det er to streker der! [emoji16]Egentlig er det en generell anbefaling å ikke fortsette å tempe så veldig lenge etter at man er blitt gravid, nettopp fordi det kan uroe mer enn å betrygge. Men jeg forstår veldig godt at man ønsker å ta i bruk alle muligheter man har for å kanskje få en antydning på om det er liv laga eller ikke altså. Jeg testa jo i hytt og pine i et par-tre uker da jeg ble gravid sist, så jeg skal egentlig ikke snakke [emoji23] Håper du får en fin og sterk strek i morgen som gjør deg trygg [emoji3590] (Imponert over at du ikke tester i kveld altså [emoji33][emoji28])

Jeg tenker at hvis det er enda sterkere strek i morgen, så tar jeg en digital også. Er DEN positiv, da er testingen over og jeg overgår til å være lykkelig og gravid (ææææh)! Og i det testingen er over er tempingen over også. Jeg tørr så vidt å teste på morgenurin fordi jeg er så redd for å teste negativt, så kveldtissing er utelukket ass! Får bare holde ut noen siste timer med angsten min før jeg endelig kan legge meg og sove! Du har nok helt rett i at det er dumt å tempe for mye, så jeg kutter det ut så fort jeg er sikker på at jeg ikke blir lurt her. :) litt paranoid må en stakkar få lov til å være! Tusen takk for gode ord!!
 
Back
Topp