Milles dagbok

Ja, da er TR ikke dukket opp enda, nå er jeg på dag 42 i syklusen. Tenkte jeg skulle teste i morgen, men jeg føler meg ikke gravid!!! Har bare masse masse sommerfugler i magen siden jeg skal til england i morgen[:D] Samtidig så har jeg ikke hatt lengre syklus enn 41 dager før, men alt er jo mulig. Før jeg gikk på p-piller hadde jeg stabil 30-dagers syklus. Er rart hva p-piller kan gjøre med kroppen[:-] Håper den vil stabilisere seg snart!

God påske til alle sammen her inne![:D]

XOXO[;)]

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!

Da er jeg tilbake fra tur, TR var fremdeles fraværende i dag tidlig, så jeg trodde nesten at jeg var gravid. Så jeg tok en graviditetstest i dag tidlig og den var negativ og to timer senere kom TR. Jaja...det er bare å prøve igjen neste pp da. men er litt oppgitt siden jeg har såååå lange sykluser. Blir så lenge å vente til det er EL igjen[:@]
Men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det dessverre.
Nå er det påske og det er godt. Vi skal på hytta i morgen og bare kose oss. Handla inn mye god mat og snop[:D] tihi...

Vi får bare prøve, og prøve, og prøve igjen! Det er jo litt morsomt det og, selv om tålmodighet skulle vært en vare i hyllene på Rimi. Lettere å skaffe seg mer av den da! Nei, god påske videre og takk for hilsen i dagboka mi!

Puh...i dag var det tungt å begynne på jobb igjen![:-] Har hatt fri en stund nå, så jeg var litt i dvalemodus i dag tidlig kan en si[:)] 

Jeg er sååå spent denne prøveperioden. Håper det vil klaffe denne gangen!!!! Men jeg har sååååå lang syklus at det er rundt 22 dager til jeg har EL viss jeg har like lange sykluser som jeg har hatt tidligere, og sannsynligheten er vel stor for det!!!!
hauff.......[&o]

Nå har jeg fått noen til å spå meg. Og jeg kom til å få ei lita tulle igjen[:D] og gravid veldig snart, innen juni...kan godt slå meg til ro med dette[:D] Håper,håper[:D]
Gler meg til å se om dette stemmer[;)]

quote:

ORIGINAL: millejenta

God helg til deg og dine![:D]

Hvordan går det med deg!?
Håper såpinga stemmer[:D]

GOD HELG TIL DERE OGSÅ!!!!
Her er det bare bra.
Krysser alt som krysses kan for at den spådommen stemmer og at vi får ei lita tulle el ein liten gutt i januar. Hadde vært moro med ei lita jente da, siden vi har to gutter fra før. Gutta ønsker seg tvillinger de da, en gutt og en jente.... Prøver å forklare at det er ikke bare å ønske seg det, men det er nok ikke så enkelt å forstå[;)]

Nå har jeg fått noen til å spå meg. Og jeg kom til å få ei lita tulle igjen[:D] og gravid veldig snart, innen juni...kan godt slå meg til ro med dette[:D] Håper,håper[:D]
Gler meg til å se om dette stemmer[;)]

Har du også blitt spådd, ja..
Hvem av??
Spennende!!!
Jeg prøver å ikke legge alt for mye i det, men håper veldig på en spire i april.
Kanskje vi går over til terminklubb sammen[;)][;)]

klem

Jeg vart spådd av: #Aurora venter nr 2#.
Samme som deg det?
Håper hun har rett da[:D]
Da blir det termin omtrent likt på oss da, og med ei lita tulle på begge to[;)]
håpe,håpe...hehe....

Så gutta dine ønsker seg tvillinger ja...da hadde det blitt travelt[:D]
Er nå egentlig det samme hvilket kjønn det skal bli, men det er jo kjekt å få både gutter og jenter.
Jeg har lyst på flere enn to barn, så viss det er jente denne gangen også, så er det bare heeeelt greit[:D]
Vetla mi har jo såååå lyst på ei lita søster....hehe...de vet hva dem vil disse små[:D]

Hehe...nå er jeg bare heeeelt hekta på å bli spådd![:D]
Er så morro å høre[:D] blir veldig fasinert av det!
Og nå er det tre stykk som har spådd meg gravid i mai/juni. At jeg kommer til å få tre barn totalt, to jenter og en gutt[:)]
Håper det stemmer[:D]
Akkurat en sånn familie jeg vil ha[:D]

Eller så er sambo veeeeldi ivrig etter å få det til å klaffe snart...tror han vart ganske skuffa forrige mnd, når TR kom. Kom litt som en bombe på meg at han skulle reagere sånn...han har liksom tatt det med knusende ro de forrige prøveperiodene. Men det er godt å vite at begge har veldig lyst på en spire til[:)]

Dag        dato         
1            20.3            TR
2            21.3            TR
3            22.3            TR
4            23.3            TR
5            24.3
6            25.3
7            26.3
8            27.3
9            28.3        
10          29.3
11          30.3        
12          31.3
13          01.4        
14          02.4        
15          03.4           EL viss 28 dagers syklus
16          04.3
17          05.3        

Dag        dato         
1            to  20.3            TR
2            fr   21.3            TR
3            lø   22.3            TR
4            sø  23.3            TR
5            ma 24.3
6            ti    25.3
7            on  26.3
8            to   27.3
9            fr   28.3        
10          lø   29.3
11          sø  30.3        
12          ma 31.3
13          ti    01.4        
14          on  02.4        
15          to   03.4           EL viss 28 dagers syklus
16          fr   04.4          sambo borte[:(]

17          lø   05.4          sambo borte[:(]

18          sø  06.4          sambo borte[:(]
19          ma 07.4         
20          ti    08.4        
21          on  09.4         
22          to  10.4         Syk[:@]      EL, viss 35 dagers syklus
23          fr   11.4         Syk[:@]     
24          lø  12.4          prøver å ta igjen de dagene jeg var syk..hehe

Nå er jeg utrolig spent denne pp!!!! Håper det vil klaffe...men det er veldig trist at jeg har så lange og ikke minst ustabile sykluser! Har jo ikke kontroll over noe[:'(]
Menmen....
Håper vi får det til denne pp...men så er jeg sååååå usikker på når jeg skal teste!!! Den korteste syklusen min har vert på 35 dager...og da er det IKM på torsdag. Men jeg har jo hatt lengre sykluser også. Viss jeg skal ta utgangspunkt i min lengste syklus så kan jeg teste 5.mai!!! Det er lenge til det[:-] Men kanskje like greit å vente til dess[&:]
Blir litt frustrert av dette...[;)] godt det er fruene i kveld, da er det vertfall noen som er mer frustrerte enn meg...tihi[:D]

4 prøveperiode

Dag        dato         
5            ma 24.3
6            ti    25.3
7            on  26.3
8            to   27.3
9            fr   28.3        
10          lø   29.3
11          sø  30.3        
12          ma 31.3
13          ti    01.4        
14          on  02.4        
16          fr   04.4                     sambo borte[:(]

17          lø   05.4                     sambo borte[:(]

18          sø  06.4                     sambo borte[:(]
19          ma 07.4         
20          ti    08.4        
21          on  09.4        
22          to  10.4                      EL, viss 35 dagers syklus
23          fr   11.4           
24          lø  12.4        
25          sø 13.4        
26          ma14.4
27          ty  15.4        

hauff....denne usikkerheten om når jeg har EL er helt fælt altså[:'(] Har veeeeldig på følelsen at det ikke vil klaffe denne mnd heller, siden jeg ikke har kontroll over noe! Har bestilt meg time til doktor for å høre om han vil anbefale akupunktur eller fotsoneterapi for å stabilisere syklusene mine.

Er veldig trøtt for tiden, og menssmurringer, slev om jeg ikke skal ha TR enda. Kanskje det er EL? hmmm...blir snart gal[;)] hehe...neida...skal vel klare meg[:)]

Jeg har time til masasje i morgen....gler meg masse,masse. Skal bli godt å kunne pleie seg selv litt og glemme hele prøvlinga en stund[:)]

quote:

Jøss, da blir dere fine til 17.mai
Har prøvd å få sombo min til å kjøpe seg bunad, men han nekter...så jeg har gitt opp.
Men jeg og lille jenta skal ha bunad[:D] 

Takk for det!!
Her fikk mannen bunad i på 30års dagen sin[:D]
Han føler seg veldig fin når han får den på og jeg synes han blir enda kjekkere!!!

hauff....denne usikkerheten om når jeg har EL er helt fælt altså[:'(] Har veeeeldig på følelsen at det ikke vil klaffe denne mnd heller, siden jeg ikke har kontroll over noe! Har bestilt meg time til doktor for å høre om han vil anbefale akupunktur eller fotsoneterapi for å stabilisere syklusene mine.

Er veldig trøtt for tiden, og menssmurringer, slev om jeg ikke skal ha TR enda. Kanskje det er EL? hmmm...blir snart gal[;)] hehe...neida...skal vel klare meg[:)]

Jeg har time til masasje i morgen....gler meg masse,masse. Skal bli godt å kunne pleie seg selv litt og glemme hele prøvlinga en stund[:)]

Så kjedelig da at syklusen din er i ulage, men krysser fingrene for at det klaffer for deg denne pp likevel.
Så herlig med massasje da, nyt det!!
Ha en kjempe fin dag!!

klem

4 prøveperiode

Dag        dato         
5            ma 24.3
6            ti    25.3
7            on  26.3
8            to   27.3
9            fr   28.3        
10          lø   29.3
11          sø  30.3        
12          ma 31.3
13          ti    01.4        
14          on  02.4        
16          fr   04.4                     sambo borte[:(]

17          lø   05.4                     sambo borte[:(]

18          sø  06.4                     sambo borte[:(]
19          ma 07.4         
20          ti    08.4        
21          on  09.4        
22          to  10.4                      EL, viss 35 dagers syklus
23          fr   11.4           
24          lø  12.4        
25          sø 13.4        
26          ma14.4
27          ty  15.4        
28          on 16.4                       EL, viss 41 dagers syklus
29          to  17.4        

God morgen alle sammen![:D]
I dag våknet jeg med forferdelige mensmurringer, men ingen TR.
Merkelige greier dette! Men så lenge TR holder seg borte så er det greit[;)]
Men får jeg TR nå så har jeg hatt rundt 30dagers syklus, så kort syklus har jeg jo ikke hatt etter jeg sluttet meg pillen, men kommer TR nå, så er jo det bare bra at syklusene mine blir kortere[:D]
Testing blir det uansett ikke på noen uker enda (viss TR klarer å holder seg borte da).

jaja...Nå er det 2timer til massasje![:D]

Back
Topp