Milepæler

23+0 :woot: Synes svangerskapet går sakte, men sykt at baby er her om 16-18 uker :eek:

Jubler om 24+0 idag ❤️ Nå har lillegull virkelig begynt å gi seg til kjenne :hilarious: Gjerne på natta!

24+3 og ferdig med glukosebelastning! :smiley-bounce012
Og alle andre prøver hos JM var fine i dag (venter på resultatet på glukosebelastning....)

Barnefar kjente liv :Heartblue er i uke 21+3

Morsomt å begynne å se bevegelse på utsiden av magen og aktiviteten øker i mengde og styrke :love7:love2

Forløsningsmetode er bestemt, det blir keiserlig fødsel på min lille frøken :love7

24+0 :D

Har hatt et slitsomt svangerskap med mye kvalme og diverse. Synes det er å være gravid er noe herk, og at det er leeenge gjen. Ikke hatt overskudd til å sette meg så mye inn i saker og ting. Men i dag er det plutselig bare 12 uker igjen til termin!! Dvs hvis vi føder en måned for tidlig, er det bare 8 uker igjen!:eek::D

Har også begynt å glede meg til fødselen. Ja jeg vet det blir masse smerter osv, men hele pakken er jo virkelig en spennend livsopplevelse. Og å endelig få møte lillefot:Heartred

Nå er sikkert alt litt satt på spissen av at jeg har vært hjemme kjempeforkjølet og hostete, søvnløs i to uker med ørebetennelse, øyekatar, ingen stemme. Så har virkelig hatt tid til å reflektere:)

Er det flere som virkelig gleder seg til fødselen ?:flower

Back
Topp