Milepæler

Har hatt et slitsomt svangerskap med mye kvalme og diverse. Synes det er å være gravid er noe herk, og at det er leeenge gjen. Ikke hatt overskudd til å sette meg så mye inn i saker og ting. Men i dag er det plutselig bare 12 uker igjen til termin!! Dvs hvis vi føder en måned for tidlig, er det bare 8 uker igjen!:eek::D

Har også begynt å glede meg til fødselen. Ja jeg vet det blir masse smerter osv, men hele pakken er jo virkelig en spennend livsopplevelse. Og å endelig få møte lillefot:Heartred

Nå er sikkert alt litt satt på spissen av at jeg har vært hjemme kjempeforkjølet og hostete, søvnløs i to uker med ørebetennelse, øyekatar, ingen stemme. Så har virkelig hatt tid til å reflektere:)

Er det flere som virkelig gleder seg til fødselen ?:flower
Gleder meg latterlig mye til fødselen!! Har forståelse for at det helt sikkert blir ekstremt mye smerter, men føler meg veldig klar og gruer meg ikke enda ihvertfall :happy:
Har lært at å gå gravid ikke er noe for meg, selvom det sikkert blir gjort 1-2 ganger til :D Så jeg krysser alt som kan krysses for at de siste 3 mnd går sykt fort!! Heldigvis mye som skal ordnes og gjøres klart til mini kommer :Heartred

26+1, 100 dager igjen:Heartred

Ny milepæl nådd i dag føler jeg - vi har kommet oss til februar! Så takknemlig for at jeg har klart å bære disse to babyene så lenge, tross tvil på hvordan det kom til å gå pga min bakgrunn. Nå er 32 fullgåtte uker kun to dager unna (eller en dag og en time faktisk!). :Heartblue:Heartpink

Uke 28+0 i dag! :D

Synes det er en milepæl at mars-gruppa har en aktiv fødetråd jeg!

34+0, og hvis hun bestemmer seg for å komme nå ville de ikke gjort noe for å stoppe fødselen. Og bare 38 dager igjen til hun blir «hentet ut» fra magehuset :)

30uker! 3/4 deler gjort! Bare 10 uker igjen til termin - det er egentlig helt sykt :p

Back
Topp