Maxalt Rapitab smeltetabletter bruker jeg.. Jeg har prøvd mange men denne er den eneste som hjelper på meg..
Husker ikke navn. Men er den du legger på tunga. Ligger i en blå plastboks oppi den vanlige esken. Funker som gull..tobarnsmor 2012 skrev:
Labambie skrev:
bondekone skrev:
Føler jeg har prøvd det meste etter at jeg fikk det som lite barn...Labambie skrev:
Akkurat nå er det som funker best Relpax i kombinasjon med Ibux og Paracet.
Det som har funket dårligst har vært Imigran hvor bivirkningene har vært helt grusomme. Kommer ikke i nærheten av meg igjen.
Legen til gutten sier at han kommer å vokse det av seg.Hvor gammel var du når du fikk diagnosen? Gutten her hatt det siden han var 3år
Huff, stakkar.. Jeg var 6 år, men kan huske anfall fra jeg var rundt 3 år. Tror ikke barnemigrene var noe vanlige greier på 80-tallet egentlig. Det var "bare vondt i hodet". Husker jeg kasta opp og var skamdårlig den gangen også. Dessverre vokste jeg det ikke av meg, og i puberteten ble det verre enn noensinne. Mye bedre nå de siste årene, nå har jeg kanskje anfall 3-4 ganger i året. Håper gutten din slipper!
Gubben bruker Sumatriptan. Har hatt migrene siden han var 11 og er utredet i hue og ræ***Sommernurkftw skrev:
Har hatt 4 anfall denne uka stakkar :(
mamiii skrev:
Gubben bruker Sumatriptan. Har hatt migrene siden han var 11 og er utredet i hue og ræ***Sommernurkftw skrev:
Huff stakkars gubben din :(
Jeg bruker også sumatriptan. Men jeg blir så dårlig av den. Så vanvittig ugge. Kaldsvetter og blir skikkelig kvalm og jævlig. MEN blir hvertfall kvitt hodepina!
bondekone skrev:
Føler jeg har prøvd det meste etter at jeg fikk det som lite barn...Labambie skrev:
Akkurat nå er det som funker best Relpax i kombinasjon med Ibux og Paracet.
Det som har funket dårligst har vært Imigran hvor bivirkningene har vært helt grusomme. Kommer ikke i nærheten av meg igjen.
Legen til gutten sier at han kommer å vokse det av seg.Hvor gammel var du når du fikk diagnosen? Gutten her hatt det siden han var 3år
Imigran Radis tabletter og nesespray som jeg ikke husker hva heter i farten, ikke Imigran der altså. Ellers får jeg sprøyter på legevakten når ingenting annet hjelper. Får visst ikke sprøyter selv, men jeg hadde vel ikke klart å sette dem selv allikevel.TralleTrollol skrev:
Løsa skrev:
Imigran Radis tabletter og nesespray som jeg ikke husker hva heter i farten, ikke Imigran der altså. Ellers får jeg sprøyter på legevakten når ingenting annet hjelper. Får visst ikke sprøyter selv, men jeg hadde vel ikke klart å sette dem selv allikevel.TralleTrollol skrev:
Jo, man får det.
*Petrine* skrev:
Hva bruker han forebyggende?
Labambie skrev:
Jeg vil anbefale dere å prøve å kutte ned på de raske karbohydratene.Løsa skrev:
Det kan hjelpe.
Det vet vel de fleste som har migrene? Dette med raske karbohydrater, sjokolade, koffein, rødvin, alkohol?